deloltte
wszystkie » Realizacje
/files/photo/klub polska8052.png /files/photo/htc-logo6344.jpg /files/photo/baltic-wood-the-floor-fashio.jpg /files/photo/logo24049017.png /files/photo/sss2253.png /files/photo/logo_sellyo6620.JPG /files/photo/29292.jpg /files/photo/vidd.png /files/photo/7car12382.png /files/photo/greenhouse7547.PNG

Remarketing

Spraw by Klient powrócił

Remarketing, to narzędzie pozwalające na ponowne dotarcie z odpowiednim przekazem reklamowym do osób, które odwiedziły już Twoją stronę. Dzięki niemu reklama trafi wyłącznie do zainteresowanych Twoją ofertą, a w konsekwencji namówisz osoby do wykonania oczekiwanej akcji (np. powrotu do zakupów, dokonania transakcji, rejestracji i wielu innych czynności).

Jak to działa?

Zbieramy informacje o osobach przebywających na Twojej strony. Następnie sprawdzamy, czy wykonali oczekiwaną akcję lub nie (np. zakup) i na podstawie tego kierujemy do nich odpowiednio przygotowane reklamy. Zachęceni użytkownicy wracają na stronę i dokonują oczekiwanej przez nas akcji.

remarketing

 

Remarketing jest w stanie zwiększyć sprzedaż nawet o 200%!

Dlaczego wybrać remarketing?

  • zwiększ poziom sprzedaży nawet o 200%,                                                                       
  • docieraj wyłącznie do osób zainteresowanych Twoją ofertą,
  • odzyskaj utraconych Klientów, 97% osób na stronie opuszcza ją bez odjęcia oczekiwanej przez Ciebie akcji,
  • remarketing dostępny jest w wielu formatach reklamowych,
  • zwiększ widoczność swoich produktów w Internecie,
  • nawiąż relację z Klientem, zapamięta Cię!

Gdzie wykorzystać remarketing?

Remarketing jest możliwy do wykorzystania dla każdego rodzaju biznesu:

Sklep internetowy, Strona firmowa, Firma usługowa, Firma produkcyjna, Restauracje, Biznes lokalny, firmy o zasięgu krajowym i globalnym.

Jedynym wymaganym elementem jest posiadanie, dobrze opisanej oferty na stronie internetowej. Oprócz typowo produktowego podejścia, remarketing  może również pomóc w kreowaniu rozpoznawalności marki. 

Remarketing związany jest z osobami, które szukały informacji o produktach/usługach i odwiedziły Twoją stronę. Znając charakter informacji zawartych na stronie internetowej, reklamę remarketingową można wykorzystać na wiele sposobów.

  • dotarcie do osób, które kupiły nasz produkt i podarowanie im „gratisu” lub specjalnej oferty,
  • przypomnienie o produktach/usługach, które odwiedzający oglądał lecz nie kupił,
  • dotarcie do osób stale odwiedzających stronę ze specjalnym komunikatem przeznaczonym wyłącznie dla nich,
  • śledzenie z wyjątkowym przekazem na specjalne okazje np. w Walentynki, Wielkanoc, Dzień Babci,
  • kierowanie różnych przekazów reklamowych na różne urządzenia – komputer, tablet, smartphone.
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Sebastian Horoszko

/files/user/obraz1.jpg
   tel. 792 426 100
  email: s.horoszko@feb.net.pl
   Skype: rozmowa

Zamów bezpłatną rozmowę z konsultantem.