deloltte

Fabryka e-biznesu podbija zagraniczne rynki

W ciągu kilku miesięcy przedstawiciele FEB, przeprowadzili rozmowy handlowe z firmami z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Słowacji, Szwecji i Stanów Zjednoczonych. Efektem tych rozmów są wieloletnie kontrakty.

Fabryka e-biznesu zagranicą

Dynamicznie prowadzona ekspansja zagraniczna przez rzeszowską agencję interaktywną Fabrykę e-biznesu Sp. z o.o. przynosi efekty w postaci umów handlowych i partnerstwa z wielkimi zagranicznymi koncernami oraz światowym gigantami. W ciągu kilku miesięcy przedstawiciele FEB, przeprowadzili rozmowy handlowe z firmami z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Słowacji, Szwecji i Stanów Zjednoczonych. Efekty tych rozmów to wieloletnie kontrakty i ogromy wkład polskich specjalistów w funkcjonowanie światowych potentatów.

Fabryka e-biznesu specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań internetowych, dzięki którym przedsiębiorcy zyskują innowacyjność i zwiększają efektywność procesów wewnątrz firmy. FEB to także świetnie działająca grupa specjalistów w e-marketingu, pozwalająca na czerpanie korzyści z mediów społecznościowych oraz reklamy internetowej.

- Długofalowa strategia rozwoju FEB przewidywała dalszą ekspansję poza granice Polski, przygotowany plan obejmował kilka kluczowych państw. Dzięki odpowiedniej ofercie i doświadczeniu branżowym udało nam się pozyskać zagranicznych klientów i partnerów biznesowych – mówi Mateusz Zych, Prezes Zarządu Fabryki e-biznesu.

Ostatnim sukcesem Fabryki e-biznesu jest zawarcie umowy z francuską grupą Bouygues, na dostarczenie wewnętrznego systemu zarządzania wiedzą i e-learningiem. Grupa Bouygues działa między innymi w branży budowlanej, telekomunikacyjnej i energetycznej, jest autorem takich projektów jak tunel pod kanałem La Manche oraz Stade de France w Paryżu.

Warto wymienić, że w skali ostatniego półrocza, przedstawiciele FEB nawiązali współpracę partnerską z firmami o podobnym profilu działalności z Francji, Szwecji i Słowacji.  Dodatkowo, aby być bliżej swoich klientów w Stanach Zjednoczonych, Fabryka e-biznesu została członkiem Polsko-Amerykańskiej Izby Handlowej (PACC) z siedzibą w Chicago.

Efekty zagranicznej ekspansji wpływają pozytywnie na rozwój firmy i kompetencje pracowników, co wiąże się z niesłabnącym zapotrzebowaniem kadrowym, w szczególności na utalentowanych programistów.