Content

 

Tworzymy i publikujemy wartościowe treści, które odpowiadają na pytania konsumentów w najbardziej dla nich atrakcyjnej formie, przekonują do bliższego poznania marki, a także zakupu produktów

Dostarczamy użyteczną wiedzę, która wzbudza motywacje i ułatwia podjęcie decyzji zakupowej

Koncentrujemy się zarówno na celach biznesowych klientów – na przekazie, którym chcą się dzielić, jak i potrzebach odbiorców, czyli informacjach, których poszukują. W efekcie podsycamy zainteresowanie, wzbudzamy zaufanie, skłaniamy do myślenia. Robimy to w oparciu o treści umieszczone we właściwym kontekście i komunikację prowadzoną w języku i stylu użytkowników.

 

Budujemy autorytet marki

 

Prowadzimy pełnowymiarowe działania content marketingowe, które wspierają widoczność strony w Google i pozwalają odbiorcy dostrzec w marce wiarygodnego eksperta. Innymi słowy, przyciągają nowych klientów. Wykorzystujemy zróżnicowane sposoby, by sprawnie i szybko dotrzeć do Twoich odbiorców: artykuły eksperckie i poradnikowe, blog, storytelling, social media content, infografiki, czy marketing szeptany (buzz marketing) prowadzony w serwisach tematycznych.

Wyróżniamy markę w sieci

 

Strategie contentowe realizujemy w synergii z działaniami SEO. W rezultacie opracowujemy treści przyjazne zarówno odbiorcom, jak i Google. Tym samym jednocześnie podnosimy pozycję marki w organicznych wynikach wyszukiwania i zwiększając jej rozpoznawalność na tle konkurencji.

 

 Content Marketing to najprościej mówiąc marketing pomocnych informacji: wartościowych dla czytelnika oraz użytecznych jako narzędzie promocji. 

sprawdź również

Blog FEB

Case Study

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.