Buzz marketing / marketing szeptany

Marketing szeptany polega na inicjowaniu dyskusji z użytkownikami na forach internetowych. Działania marketingowe na forach wchodzące w skład buzz marketingu obejmują monitoring internetu oraz przemyślane reagowanie w imieniu marki na pojawiające się komentarze i dyskusje.

Prowadząc działania z zakresu marketingu szeptanego za priorytet uznajemy uczciwość i etykę pracy. Skupiamy się na delikatnym inicjowaniu dyskusji i rozwiązywaniu kryzysowych sytuacji np. wykorzystując awatar marki. Etyczny marketing szeptany buduje pozytywny wizerunek brandu i pozwala marce zabrać głos tam, gdzie wypowiadają się jej Klienci.

Buzz marketing to działanie z pogranicza marketingu i PR, kształtuje zarówno właściwy wizerunek jak i zasięg marki. Konieczne jest jednak doświadczenie i wyczucie w jego realizacji. Używamy sprawdzonych kont, nie prowadzimy nachalnej reklamy i gwarantujemy dyskrecję.

Bądź tam, gdzie najczęściej toczą się rozmowy o Twojej firmie. Wzbudzaj dyskusje o produktach i obsłudze Klienta, reaguj na sytuacje kryzysowe i odpowiadaj na pytania zadawane przez Klientów. Wybierz pozytywny buzz wokół Twojej marki.
Skontaktuj się z nami!
 

Kluczowe korzyści

Marketing szeptany to w praktyce między innymi:

1.

Szansa na dialog z Klientami

przez działania w naturalnym środowisku, gdzie użytkownicy rozmawiają o markach i produktach

2.

Możliwość “trzymania ręki na pulsie”

poznanie opinii i insightów za pomocą monitoringu internetu oraz analizowania publikacji użytkowników

3.

Wsparcie SEO

Inicjowane dyskusje budują treści tworzone przez użytkowników (user generated content), dodatkowo wpisy często są linkowane co pomaga w pozycjonowaniu

4.

Wzrost zasięgu

przez zwiększenie obecności marki na forach internetowych

Wspieraj pozycjonowanie swojej strony internetowej przez obecność na forach i pozyskiwanie wartościowych linków!
Zostaw kontakt, oddzwonimy!

Kluczowe elementy

Organizując kampanię buzz marketingu skupiamy się na kilku kluczowych elementach:

1.

Szkolenie buzz moderatorów.

Dbamy o właściwą edukację osób odpowiedzialnych za opracowanie i publikację wpisów. Wspólnie ustalamy tematy komunikacji i modele odpowiedzi. Każdy z buzz moderatorów musi posiadać przynajmniej podstawową wiedzę o marce, produkcie lub usłudze, dla której prowadzi kampanię.

2.

Strategia i wybór właściwych miejsc publikacji

Rozważnie dobieramy strategię komunikacji. W niektórych przypadkach ograniczamy się wyłącznie do inicjowania dyskusji, kiedy indziej angażujemy się w istniejące wątki. W razie potrzeby realizujemy również usługę awatara marki - odpowiadamy na pytania jako oficjalny przedstawiciel Twojej firmy.

3.

Monitoring internetu

Usługa monitoringu internetu jest naturalnym uzupełnieniem buzz marketingu. Dzięki wykorzystaniu właściwych narzędzi możemy obserwować i raportować występowanie określonych fraz, ich sentyment (pozytywny, neutralny lub negatywny) oraz odpowiadać na nie podejmując aktywne działania komunikacyjne tam gdzie mówi się o marce.

4.

Raport prezentujący wypracowane efekty

Co miesiąc wysyłamy raport, gdzie znajdziesz szczegółowe podsumowanie naszych działań – informacje dotyczące wpisów, reakcji społeczności, linków i zdobytego zasięgu.

Zacznij monitorować internet już dziś. Reaguj na opinie o swojej marce i obserwuj konkurencję.
Skontaktuj się z nami!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Kampanie marketingu szeptanego stanowią uzupełnienie dla innych aktywności marketingowych, zobacz jak aktywność na forach wpłynie na Twoje pozycje w wyszukiwarce Google.
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

Buzz marketing wykorzystuje siłę dialogu i rekomendacji, a więc wpływa na decyzje zakupowe Twoich Klientów. Jesteś gotów, by zacząć rozmowę z Klientami?
Sprawdź nas!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.