CASE STUDY

KRUKAM

KRUKAM - sklep internetowy producenta oferującego zdrową żywność. Wspólnie wyskalowaliśmy sprzedaż dzięki optymalizacji feedu oraz punktowym kampaniom poświęconym konkretnym kategoriom produktów.

Narzędzia

  • Analityka
  • FaceAds
  • Google Ads

Sprawdź na KRUKAM.PL

Wyzwanie

  • Zwiększenie wolumenu sprzedaży i rozwój sklepu

Rozwiązanie

  • Konfiguracja analityki
  • Kampania efektywnościowa oparta na optymalizacji feedu produktowego i zaplanowaniu strategii wydatków
  • Kampanie pod kluczowe kategorie produktowe

Efekty

  • Wzrost ROAS z 1058% do poziomu 7700% przy równoczesnym wzroście sprzedaży YoY
  • Utrzymanie atrakcyjnego ROAS przy jednoczesnym zwiększaniu wolumenu sprzedaży
  • Dotarcie do nowych Klientów marki

 

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.