CASE STUDY
ONEPRESS
Onepress to wydawnictwo dla profesjonalistów, którego celem było dotarcie do nowych klientów. Połączyliśmy więc wydawnictwo z uczestnikami konferencji Internet Beta 2014. Profesjonaliści obecni na konferencji mieli okazję poznać Onepress oraz skorzystać z dedykowanych kodów rabatowych.
Narzędzia
- Konkurs dla uczestników konferencji
- Monitoring Internetu
- DTP
Wyzwanie
- Zaangażowanie uczestników, budowa rozpoznawalności marki Onepress, zaplanowanie akcji, która przyniesie korzyści zarówno wydawnictwu, uczestnikom konferencji jak i organizatorom Internet Beta.
Rozwiązanie
- Konkurs powiązany z komentowaniem wydarzeń konferencji w mediach społecznościowych.
- Informacja o konkursie przekazaywana za pomocą Facebooka, DTP oraz wypowiedzi na scenie konferencji
- Wręczenie nagród na głównej scenie w jednym z kluczowych momentów konferencji
Efekty
- Kilkadziesiąt komentarzy w mediach społecznościowych
- Obecność Onepress na konferencji oraz dotarcie do wszystkich uczestników Internet Beta poprzez wystąpienie związane z rozdaniem nagród konkursowych