CASE STUDY

ONEPRESS

Onepress to wydawnictwo dla profesjonalistów, którego celem było dotarcie do nowych klientów. Połączyliśmy więc wydawnictwo z uczestnikami konferencji Internet Beta 2014. Profesjonaliści obecni na konferencji mieli okazję poznać Onepress oraz skorzystać z dedykowanych kodów rabatowych.

Narzędzia

  • Konkurs dla uczestników konferencji
  • Monitoring Internetu
  • DTP

Wyzwanie

  • Zaangażowanie uczestników, budowa rozpoznawalności marki Onepress, zaplanowanie akcji, która przyniesie korzyści zarówno wydawnictwu, uczestnikom konferencji jak i organizatorom Internet Beta.

Rozwiązanie

  • Konkurs powiązany z komentowaniem wydarzeń konferencji w mediach społecznościowych.
  • Informacja o konkursie przekazaywana za pomocą Facebooka, DTP oraz wypowiedzi na scenie konferencji
  • Wręczenie nagród na głównej scenie w jednym z kluczowych momentów konferencji

Efekty

  • Kilkadziesiąt komentarzy w mediach społecznościowych
  • Obecność Onepress na konferencji oraz dotarcie do wszystkich uczestników Internet Beta poprzez wystąpienie związane z rozdaniem nagród konkursowych

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.