CASE STUDY

PAYMAX

Bezprzewodowy terminal płatniczy to produkt, którego markę FEB pomaga budować niemal od samego początku. Urządzenie jest stale ulepszane i rozwijane. mPOS bez abonamentu wyróżnia się na polskim rynku zdobywając coraz więcej klientów.  

Narzędzia

  • Narzędzia kampanii efektywnościowej (w tym m.in, AdWords) (Google Ads)
  • Remarketing
  • Audyty i doradztwo marketingowe

Sprawdź na http://paymax.pl/

Wyzwanie

  • Budowa rozpoznawalności marki i świadomości istnienia produktu w grupie docelowej
  • Sprzedaż produktu w kanałach online

Rozwiązanie

  • Kampania efektywnościowa skoncentrowana na wyszukiwarce
  • Towarzysząca kampania display
  • Stworzenie dedykowanego landing page
  • Optymalizacja strony internetowej produktu

Efekty

  • Kampania stanowi główne źródło sprzedaży online

Wybrani klienci

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.