CASE STUDY

HTC

HTC to międzynarodowy producent elektroniki i firma technologiczna, która szturmem wzięła światowe rynki, wypuszczając własne smartfony i pracując z takimi potęgami jak Google.

Narzędzia

  • Strategia promocji akcji konkursowej
  • Opracowanie aplikacji konkursowej
  • Obsługa kampanii promocyjnej akcji

Sprawdź na www.htc.com/pl/

Wyzwanie

  • Opracowanie działań konkursowych zgodnych z planami marki oraz wsparcie techniczne i marketingowe w ich wdrożeniu.

Rozwiązanie

  • Opracowaliśmy platformę konkursową łączącą działania użytkowników online i offline,
  • Przeprowadziliśmy działania promujące konkurs Kreujemy miasto,
  • Świadczyliśmy wsparcie w zakresie prowadzenia i moderacji akcji.

Efekty

  • Ponad 32 000 użytkowników akcji,
  • Wzrost skojarzeń marki z dostawcą technologii dla młodych i kreatywnych,
  • Dotarcie do grupy docelowej skupionych wokół ośrodków miejskich.

 

Wybrani klienci

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief

Wyślij wiadomość

Wolisz wiadomość? Skorzystaj z formularza!

Wyślij wiadomość
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.