CASE STUDY

MNiSW

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zajmuje się sprawami studentów, uczelni i naukowców.

Narzędzia

Sprawdź na http://www.nauka.gov.pl/

Wyzwanie

  • Stworzenie konkursu popularyzującego kierunki zamawiane na w szkołach wyższych, 
  • Dotarcie do licealistów i maturzystów,
  • Popularyzacja imienia Jana Czochralskiego – polskiego naukowca, wynalazcy metody otrzymywania monokryształów.

Rozwiązanie

  • Opracowaliśmy koncepcję konkursu „Anegdoty Czochralskiego”, w której uczestnicy mieli za zadanie wymyślić fikcyjne anegdoty związane z wielkimi wynalazkami ludzkości,
  • Konkurs składał się z 14 epizodów zróżnicowanych pod względem graficznym,
  • Na potrzeby akcji stworzyliśmy dedykowaną aplikację konkursową, 
  • Zajęliśmy się całościową opieką nad akcją – przygotowaliśmy niezbędne założenia i regulaminy, prowadziliśmy moderację wpisów oraz pomogliśmy w wyborze zwycięzców,
  • Wdrożyliśmy kampanię FaceAds zwiększając zasięg i pozyskując uczestników konkursu.

Efekty

  • Ponad 720 prac konkursowych,
  • Blisko 6000 nowych fanów promowanego fanpage https://www.facebook.com/studianaprzyszlosc
  • Powierzenie nam realizacji kolejnej edycji akcji dla MNiSW.

 

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.