CASE STUDY
MNiSW
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zajmuje się sprawami studentów, uczelni i naukowców.
Narzędzia
- Social media (Facebook)
- Aplikacja konkursowa
- Promocja Facebook Ads
Wyzwanie
- Stworzenie konkursu popularyzującego kierunki zamawiane na w szkołach wyższych,
- Dotarcie do licealistów i maturzystów,
- Popularyzacja imienia Jana Czochralskiego – polskiego naukowca, wynalazcy metody otrzymywania monokryształów.
Rozwiązanie
- Opracowaliśmy koncepcję konkursu „Anegdoty Czochralskiego”, w której uczestnicy mieli za zadanie wymyślić fikcyjne anegdoty związane z wielkimi wynalazkami ludzkości,
- Konkurs składał się z 14 epizodów zróżnicowanych pod względem graficznym,
- Na potrzeby akcji stworzyliśmy dedykowaną aplikację konkursową,
- Zajęliśmy się całościową opieką nad akcją – przygotowaliśmy niezbędne założenia i regulaminy, prowadziliśmy moderację wpisów oraz pomogliśmy w wyborze zwycięzców,
- Wdrożyliśmy kampanię FaceAds zwiększając zasięg i pozyskując uczestników konkursu.
Efekty
- Ponad 720 prac konkursowych,
- Blisko 6000 nowych fanów promowanego fanpage https://www.facebook.com/studianaprzyszlosc
- Powierzenie nam realizacji kolejnej edycji akcji dla MNiSW.