CASE STUDY

MOODO

MOODO to polska marka odzieżowa dedykowana nowoczesnym kobietom ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. Marka zadebiutowała na polskim rynku dziesięć lat temu, obecnie posiada 130 salonów w całym kraju.

Narzędzia

  • Strategia komunikacji w Internecie
  • Media społecznościowe (Facebook i Instagram)
  • Prowadzenie kampanii efektywnościowej nastawionej na sprzedaż
  • Organizacja akcji okolicznościowych i konkursowych połączonych z akcjami rabatowymi np. urodziny marki 
  • Optymalizacja sklepu i pełna analityka

Sprawdź na https://moodo.pl/

Wyzwanie

  • Jako prężnie rozwijający się e-commerce branży modowej marka potrzebowała silnego wsparcia reklamowego, budowy sprzedaży wprowadzenia do komunikacji w mediach społecznościowych.

Rozwiązanie

  • Opracowanie strategii komunikacji,
  • Wdrożenie nowych narzędzi sprzedażowych np. Criteo,
  • Wdrożenie nowych narzędzi komunikacji np. Instagram,
  • Integracja zróżnicowanych kanałów promocji w Internecie w ramach jednej kampanii zintegrowanej.

Efekty

  • +608% wzrostu przychodów ze sprzedaży online,
  • +377% wzrostu liczby transakcji,
  • Stała budowa sprzedaży w sklepie,
  • Optymalizacja współczynnika konwersji.

 

 

Wybrani klienci

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief

Wyślij wiadomość

Wolisz wiadomość? Skorzystaj z formularza!

Wyślij wiadomość
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.