CASE STUDY

STIGA

Markę Stiga obsługujemy od lat. Polski oddział tej globalnej firmy realizuje z nami zintegrowane kampanie wizerunkowe i sprzedażowe powierzając nam większość prowadzonych działań marketingowych.

Narzędzia

  • Social media (facebook, youtube)
  • Kampania sprzedażowa pilarek
  • Google AdWords i Fb Ads

Sprawdź na STIGA.PL

Wyzwanie

  • Niezwykłość kampanii polega na połączeniu celów sprzedażowych online i offline z szerokimi działaniami zasięgowymi.

Rozwiązanie

  • Audyt i zalecenia optymalizacyjne WWW,
  • Strategia komunikacji marki w Internecie,
  • Strategia sprzedaży w Internecie,
  • Pełne wsparcie kreatywne i graficzne, wraz z produkcją filmów reklamowych na potrzeby kampanii,
  • Konfiguracja i optymalizacja wielokanałowej kampanii reklamowej rozdzielonej pomiędzy cele wizerunkowe i sprzedażowe,
  • Obsługa social media i newslettera marki,
  • Wdrożenie i prowadzeni bloga o tematyce ogrodniczej,
  • W kampanii zimowej z sukcesem wprowadziliśmy meteotargetowanie.

Efekty

  • Kampania jako najefektywniejszy kanał sprzedaży online,
  • Wzrost współczynnika konwersji w sklepie internetowym,
  • Wzrost liczby wyszukań dealerów regionalnych marki,
  • Wzrost sprzedaży (w wyniku prowadzonych działań zostały wyczerpane zapasy magazynowe wielu produktów marki).

Wybrani klienci

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief

Wyślij wiadomość

Wolisz wiadomość? Skorzystaj z formularza!

Wyślij wiadomość
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.