CASE STUDY

SULMET

Firma Sulmet oczekiwała pomysłu sprzedaży jednego ze swoich produktów – regulowanych stelaży biurek, które umożliwiają pracę na stojąco. Zaproponowane przez nas rozwiązanie to kreacja odrębnej marki. Pomysłem na budowę rozpoznawalności i zasięgu była kampania marketingowa stylizowana na akcję społeczną walczącą z siedzącym trybem życia.

Narzędzia

  • Branding
  • Landing page
  • Facebook
  • Kampania efektywnościowa
  • Remarketing

Sprawdź na flyingdesk.pl oraz dziekujepostoje.pl

Wyzwanie

  • Budowa świadomości istnienia produktu
  • Launch marki
  • Rozpoczęcie sprzedaży produktu

Rozwiązanie

  • strategia komunikacji marki,
  • stworzenie marki Flyingdesk,
  • pełna obsługa mediów społecznościowych i kampanii efektywnościowej,
  • pełna analityka i konfiguracja sklepu
  • Stworzenie landing page akcji społecznej „Dziękuję postoję” dedykowanej zwiększaniu świadomości na temat szkodliwości siedzącego trybu życia
  • stworzenie landing page sprzedażowego agregującego ruch z mediów społecznościowych oraz z akcji społecznościowej

Efekty

  • rozpoczęcie sprzedaży stelaży biurek przez kanały online.

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.