AUDYTY SKUTECZNOśCI MARKI W SIECI

Wiedza to klucz do optymalizacji

 

 

Audyty skuteczności marki w sieci wykorzystujemy w praktyce do formułowania konkretnych rekomendacji usprawniających działania, które Twoja firma prowadzi on-line.

 

Poprzez wnikliwą analizę marki na gruncie dotychczasowej działalności na rynku, typujemy najkorzystniejsze dla Ciebie kierunki rozwoju. Doradzamy, które narzędzia marketingowe zwiększają prawdopodobieństwo sprzedaży i uzyskania wysokiego zwrotu z inwestycji. Równie dokładnie badamy działania e-commerce i na ich podstawie prezentujemy perspektywy optymalizacji współczynnika konwersji.

 

Wykorzystując najskuteczniejsze metody analityki internetowej, jak testy i badania użyteczności, przeprowadzamy kompleksowy audyt UX sklepu internetowego, w tym audyt SEO. Poznajemy konkretne problemy, których doświadczają użytkownicy w trakcie procesu sprzedażowego oraz błędy serwisu odpowiadające za niską widoczność w wynikach wyszukiwania. Poprzez audyt UX jesteśmy w stanie określić także zakres koniecznej optymalizacji strony w celu uczynienia jej w pełni przyjaznej dla użytkowników. Tym samym przyczyniamy się do zwiększenia skuteczności prowadzonych działań reklamowych: redukcji współczynnika odrzuceń przy jednoczesnej poprawie kluczowych współczynników efektywności oraz konwersji.

 

Wykonujemy także audyty SEM. Wykorzystując rzetelne statystyki Google Analytics, badamy zachowania użytkowników odwiedzających stronę www. Następnie przedstawiamy optymalne rozwiązania promocyjne.

 

 Ponadto specjalizujemy się w monitoringu marki w Internecie. Na bieżąco śledzimy wszystkie informacje, jakie zamieszczane są przez użytkowników na temat Twojej firmy i produktów, co pozwala nam szybciej reagować na nieprzychylne opinie. W efekcie eliminujemy ryzyko potencjalnego kryzysu wizerunkowego. Dzięki monitoringowi na bieżąco oceniamy efektywność przyjętej strategii marketingowej firmy i podpowiadamy, na których grupach odbiorców, kanałach oraz formach komunikacji powinieneś skoncentrować swoje działania reklamowe. 

 
 
“  Prezentujemy perspektywy optymalizacji współczynnika konwersji  ”
 
 
 
 

Napisz do nas lub zadzwoń teraz!