BRANDING I KOMUNIKACJA WIZUALNA

Fundamenty marki

 

 

Branding to budowanie wizerunku marki w świadomości konsumentów. Stanowi wizualną reprezentacji marki: symbolizuje wysoką jakość produktów/usług, buduje zaufanie, zwiększa rozpoznawalność, podkreśla unikatowość.  Dobry, spójny brand umacnia odbiorców w przekonaniu, że marka, którą reprezentuje, odzwierciedla ich sposób na życie. W efekcie, potrafi w pełni sprostać ich wymaganiom i potrzebom. Celem brandingu jest więc stworzenie i stałe umacnianie emocjonalnej więzi między marką a odbiorcą.

 

Tworzenie brandingu i komunikacji wizualnej to złożony proces o charakterze strategicznym. W drodze dogłębnego zrozumienia filozofii marki, uwarunkowań rynkowych oraz zachowań i oczekiwań klientów, tworzymy przemyślany system identyfikacji wizualnej, w tym m.in.: projektujemy i tworzymy logo, rekomendujemy przemyślane pomysły na nazwę firmy (naming) oraz slogan. To kluczowe elementy komunikacji wizualnej – pojawiają się we wszystkich formach reklamy, przez co najmocniej zapadają w pamięć odbiorcy. Z tego względu muszą wzajemnie uzupełniać się i tworzyć spójny przekaz marketingowy. Dzięki temu, odbiorcy mogą bez wysiłku zidentyfikować tożsamość marki.

 

Wypracowane rozwiązania organizujemy w przejrzystą księgę znaku. To ustandaryzowany opis kluczowych założeń marki.  Począwszy od misji i kultury organizacji przez omówienie projektu logo (budowy logotypu, wykorzystanego fontu i zastosowanej kolorystyki, przykłady nieprawidłowego użycia) po schematy wykorzystania znaków i wartości marki w odniesieniu do konkretnych sytuacji. Jest to szczególnie istotne podczas współpracy z podwykonawcami. Pod tym względem księga znaku stanowi gwarancję zachowania profesjonalnego statusu firmy.

 

Poprzez branding i przemyślane strategie komunikacji wizualnej nadajemy markom niepowtarzalne cechy i efektywnie pozycjonujemy je na tle konkurencji. Co więcej, pomagamy im na stałe trafić do świadomości szerokiego grona potencjalnych klientów.

 
 
“  Celem brandingu jest więc stworzenie i stałe umacnianie emocjonalnej więzi między marką a odbiorcą. ”
 
 
 
 

Napisz do nas lub zadzwoń teraz!