Jak zredukować ruch Direct w Google Analytics 4?
Weź ruch “direct” pod lupę! Poznaj kluczowe kroki, które pomogą zminimalizować jego udział i usprawnić analitykę Twojego biznesu!
Sprawdzamy czy publikowane przez Ciebie treści są atrakcyjne dla odbiorców, a także zoptymalizowane pod kątem SEO.
Analiza widoczności i dystrybucji treści da Ci pogląd na to, co robisz dobrze, a także wskaże obszary działania, które wymagają podjęcia - niedużych, lub radykalnych - zmian.
Audyt contentowy to to, czego potrzebujesz?
Nie zwlekaj dłużej i zamów go teraz!
Choć treści audiowizualne, ze względu na atrakcyjną formę zaangażowania zmysłu wzroku i słuchu, są bardzo doceniane przez odbiorców, to podstawowym źródłem komunikacji nadal pozostaje tekst. Taka sytuacja sprawia, że należy skupiać jeszcze większą uwagę na jego trafności oraz wartości dodanej, jaką może stanowić dla czytelników.
Obecnie, coraz więcej firm kieruje swoje działania w poprawę jakości tworzonych tekstów. Aby dowiedzieć się, nad czym muszą pracować, aby ich treści przynosiły realne korzyści, często decydują się na poddanie ich dogłębnej analizie.
Jakie zagadnienia porusza audyt content marketingu?
1.
możliwości osiągnięcia przez witrynę jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki.
2.
częstotliwość pojawiania się fraz w danej treści, w stosunku do jej całości.
3.
optymalizacja witryny dla wyszukiwarek przez wartościowe pod kątem merytorycznym “odsyłacze”.
4.
odnośniki znajdujące się na danej stronie internetowej, ułatwiające użytkownikom nawigację.
5.
walka podstron zoptymalizowanych na to samo słowo kluczowe.
6.
wyróżnienie strony w rankingu przez wyszukiwarkę dzięki wartościowemu contentowi, ściśle związanym z tematyką strony.
Odpowiednie działania contentowe przekładają się na wymierne zyski.
Jeśli Twoje działania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów - treści wymagają audytu.
Dokument, który powstaje w wyniku przeprowadzonego audytu, zawiera informacje na temat popełnianych przez Ciebie błędów w różnych obszarach działalności contentowej.
Jednak to nie jest wszystko!
Wiemy, że równie cenne (o ile nie cenniejsze!) są rady i wskazówki jak tych błędów unikać, dlatego skupiamy na nich ogromną uwagę, abyś realnie skorzystał z audytu treści na swojej stronie. Przekażemy Ci wiedzę i zbiór dobrych praktyk - dzięki tej wiedzy zrozumiesz istotę działań w obszarze contentu i wzniesiesz swoją firmę na wyżyny.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Przeprowadzimy kompleksowy audyt treści na stronie i pomożemy Ci w optymalizacji contentu. Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Dołącz do firm, które sprawnie planują swoje działania contentowe i zawalcz o lepszą pozycję swojego biznesu na tle konkurencji!
Sprawdź naszą ofertę!
Weź ruch “direct” pod lupę! Poznaj kluczowe kroki, które pomogą zminimalizować jego udział i usprawnić analitykę Twojego biznesu!