Blog o marketingu

Dodano: 15.10.2025

Kampanie Performance Max czy standardowe PLA – co wybrać?

Zarządzasz reklamami produktowymi w Google Ads? W takim razie na pewno zastanawiasz się, czy postawić na pełną automatyzację Performance Max, czy może trzymać się sprawdzonych, standardowych kampanii ...
Dodano: 08.10.2025

Dlaczego kampanie PMax wyświetlają się w niechcianych kanałach?

Czy Twoje kampanie PMax wyświetlają się na niechcianych pozycjach? Sprawdź, z czego to wynika i dowiedz się, jak temu zaradzić!
Dodano: 08.10.2025

Tryb AI w Google – jak działa wyszukiwarka Google AI Mode?

8 października 2025 roku w Polsce uruchomiono Google AI Mode. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda przyszłość wyszukiwania – czytaj dalej!
Dodano: 01.10.2025

Czym jest Consent Mode v2 i jak wpływa na reklamy?

Consent Mode (tryb uzyskania zgody) to funkcjonalność, która zadebiutowała już w 2020 roku. Od kilkunastu miesięcy funkcjonuje już jednak jego zaktualizowana wersja – Consent Mode v2!...
Dodano: 24.09.2025

Jak sprawdzić historię strony internetowej?

Umiejętność sprawdzenia historii strony internetowej przydaje się w różnych sytuacjach – dlatego warto wiedzieć, czego i gdzie szukać! 
Dodano: 17.09.2025

Shadowban – co to jest i jak go uniknąć?

Czy Twoje posty nagle przestały zdobywać zasięgi, a liczba polubień spadła bez wyraźnego powodu? To może być efekt shadowbana – ukrytej blokady nakładanej przez platformę, o której często...
Dodano: 10.09.2025

Opisy do zdjęć na Instagram – 100 gotowych tekstów!

Przygotowałem listę 100 gotowych opisów do zdjęć na Insta, które mogą uratować sytuację, gdy nie wiesz, co napisać. To krótkie zdania i cytaty stworzone z myślą o codziennym korzy...
Dodano: 03.09.2025

Instagram anonimowo – jak obejrzeć InstaStory incognito?

Jeżeli chodzi o wyświetlanie stories incognito, Instagram oficjalnie nie oferuje takiej możliwości. Na szczęście istnieją różne sposoby, by obejść to ograniczenie i faktycznie podejrzeć st...
Dodano: 01.09.2025

Dlaczego moja strona nie wyświetla się w Google?

Masz wrażenie, że Twoja strona nie wyświetla się w Google i nie wiesz, od czego zacząć? Sprawdź nasz kompleksowy poradnik!
Dodano: 28.08.2025

Badanie świadomości konsumentów w zakresie usługi porównywania cen w Google (CSS)

W sierpniu 2025 roku postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej temu, jak konsumenci korzystają z funkcji porównywania cen w Google i czy inwestycja w kampanie produktowe w ramach CSS (...
Dodano: 27.08.2025

Jak sprawdzić reklamy konkurencji w Google?

Centrum przejrzystości reklam Google pozwala sprawdzić, jakie kampanie prowadzą konkurenci i jak zmieniały się one na przestrzeni lat.
Dodano: 20.08.2025

Czy warto podawać ceny produktów i usług na stronie?

Ceny to jedna z pierwszych rzeczy, których szukamy na stronie internetowej – niezależnie od tego, czy chodzi o nowy ekspres do kawy, czy oprogramowanie dla swojego biznesu. A jednak wiele...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.