Blog o marketingu

Dodano: 24.07.2024

Jak utworzyć relację (stories) na Facebooku?

Sprawdź, jak tworzyć stories na Facebooku, które przyciągają i angażują odbiorców.
Dodano: 17.07.2024

Jak znaleźć grupę odbiorców w e-commerce?

Odkryj sekret skutecznego e-commerce - znajdź idealną grupę odbiorców i przekształć zainteresowanie w konwersje!
Dodano: 10.07.2024

Zdarzenia i konwersje w GA4

W Google Analytics 4 skuteczne śledzenie i prawidłowa konfiguracja zdarzeń na stronie internetowej są kluczowym elementem działań marketingowych. Dowiedz się, jak robi to FEB!
Dodano: 03.07.2024

Konwersje jako kluczowe zdarzenia w GA4 - zmiana nazewnictwa

Dlaczego Google Analytics 4 zmienia konwersje na kluczowe zdarzenia i jak ta zmiana może wpłynąć na analizę danych Twojej witryny?
Dodano: 26.06.2024

Jak przygotować skuteczny media plan?

Opanuj sztukę skutecznego media planu i podbij rynek swoją kampanią marketingową!
Dodano: 19.06.2024

Kluczowe wskaźniki KPI dla e-commerce – co musisz wiedzieć?

Zoptymalizuj e-sklep dzięki KPI na miarę Twojego biznesu. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności, które pomogą Ci mierzyć swój sukces!
Dodano: 12.06.2024

DebugView w Google Analytics 4 – jak z niego korzystać?

Analiza danych o zdarzeniach inicjowanych na witrynie w trybie DebugView pozwala przede wszystkim na weryfikację, czy aby na pewno GA4 prawidłowo rejestruje każde z nich. Jak poruszać się po jego inte...
Dodano: 05.06.2024

Skuteczne prośby o usunięcie danych w GA4 – jak zachować prywatność online?

Ochrona cyfrowej tożsamości. Poznaj kroki do skutecznego usuwania danych w GA4.
Dodano: 29.05.2024

Jak prowadzić analizę konkurencji w e-commerce?

  Konkurencja nigdy nie śpi! Opanuj sztukę analizy konkurentów w e-commerce i bądź zawsze o krok do przodu. Sprawdź, jak to zrobić!
Dodano: 23.05.2024

Tworzenie list odbiorców w GA4

Podczas migracji z Universala do Google Analytics 4 nie można zapomnieć o listach odbiorców. Sprawdź, jak je utworzyć!
Dodano: 15.05.2024

Konfiguracja narzędzia Business Manager w Meta. Instrukcja

Planujesz rozpocząć działania reklamowe w Meta? Zacznij od zabezpieczenia i zorganizowania koniecznych zasobów w narzędziu Business Manager!
Dodano: 08.05.2024

Potwierdzenie subskrypcji newslettera – czy warto stosować double opt-in?

Double opt-in? Jesteśmy na TAK! Sprawdź dlaczego!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.