Blog o marketingu

Dodano: 26.03.2025

Strategia social media – co to jest i jak ją przygotować?

Strategia social media to przemyślany plan działania w mediach społecznościowych, który wyznacza cel, kierunek i sposób prowadzenia komunikacji marki.
Dodano: 21.03.2025

Performance marketing – co to jest i jak działa?

Performance marketing (marketing efektywnościowy) to podejście do reklamy online, które koncentruje się na mierzalnych efektach.
Dodano: 19.03.2025

Jak działa usługa porównywania cen dla sklepów internetowych?

Usługi porównywania cen (CSS, Comparison Shopping Services) to platformy internetowe, które gromadzą oferty produktów od różnych sprzedawców i umożliwiają użytkownik...
Dodano: 14.03.2025

Jak utworzyć kampanię Facebook Ads? Poradnik

Kampania Facebook Ads to zestaw reklam publikowanych na platformach Meta, takich jak Facebook, Instagram, Messenger i WhatsApp.
Dodano: 12.03.2025

Co to jest kampania PLA i na czym polega?

Kampanie Product Listing Ads (PLA), nazywane również reklamami produktowymi Google, to jedna z najskuteczniejszych form promocji w Google Ads.
Dodano: 07.03.2025

Strategia SEO – czym jest i jak ją stworzyć?

Strategia SEO to kompleksowy plan działań, który ma na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.
Dodano: 05.03.2025

Reklama WP Ads dla sklepów internetowych – jak działa?

WP Ads to platforma reklamowa należąca do Wirtualnej Polski, która umożliwia firmom dotarcie do szerokiego grona odbiorców poprzez emisję reklam w ekosystemie WP. 
Dodano: 28.02.2025

Jak działa algorytm TikToka w 2025 roku?

Algorytm TikToka to zaawansowany system rekomendacji, który analizuje zachowanie użytkowników, aby dostarczać im jak najbardziej angażujące treści. 
Dodano: 26.02.2025

Kanały marketingu dla deweloperów – reklama inwestycji

Deweloperzy coraz chętniej sięgają po cyfrowe rozwiązania, bo tradycyjne metody promocji nie nadążają za współczesnymi oczekiwaniami. W marketingu dla deweloperów liczy się ter...
Dodano: 24.02.2025

Na czym polega prowadzenie social media i ile kosztuje?

Prowadzenie profili social media to kompleksowy proces zarządzania obecnością marki, firmy lub osoby w mediach społecznościowych.
Dodano: 21.02.2025

Reklama w social media – jak stworzyć skuteczną kampanię?

Reklama w social media to forma płatnej promocji prowadzona na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn czy YouTube.
Dodano: 21.02.2025

Czym jest kampania reklamowa i jak ją zaplanować?

Kampania reklamowa to zintegrowany zespół działań marketingowych, których celem jest osiągnięcie celów marketingowych poprzez dotarcie do docelowej grupy odbiorców.
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.