Blog o marketingu

Dodano: 28.08.2025

Badanie świadomości konsumentów w zakresie usługi porównywania cen w Google (CSS)

W sierpniu 2025 roku postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej temu, jak konsumenci korzystają z funkcji porównywania cen w Google i czy inwestycja w kampanie produktowe w ramach CSS (...
Dodano: 27.08.2025

Jak sprawdzić reklamy konkurencji w Google?

Centrum przejrzystości reklam Google pozwala sprawdzić, jakie kampanie prowadzą konkurenci i jak zmieniały się one na przestrzeni lat.
Dodano: 20.08.2025

Czy warto podawać ceny produktów i usług na stronie?

Ceny to jedna z pierwszych rzeczy, których szukamy na stronie internetowej – niezależnie od tego, czy chodzi o nowy ekspres do kawy, czy oprogramowanie dla swojego biznesu. A jednak wiele...
Dodano: 13.08.2025

Jaki jest realny koszt zwrotów w sklepie internetowym?

Zwroty w sklepie internetowym to nieodłączny aspekt prowadzenia e-commerce. Wielu klientów nie wyobraża sobie zakupów w sklepie, który nie ma przejrzystej i przyjaznej polityki zw...
Dodano: 06.08.2025

Najlepszy generator obrazów AI – ranking TOP 10 narzędzi

Na przestrzeni ostatnich miesięcy powstało już naprawdę wiele narzędzi realizujących ten sam cel – generowanie obrazów. Jak wybrać najlepsze spośród nich? Postanowiłem to zbadać!...
Dodano: 23.07.2025

Co to jest entity salience i jak wpływa na pozycjonowanie?

Entity salience (istotność encji) to miara określająca jak bardzo badana encja wyróżnia się w tekście. Wskaźnik pomaga ustalić, czy dany obiekt odgrywa kluczową rolę w kontekście całej treści....
Dodano: 16.07.2025

Czy przegląd od AI w Google wpływa na ruch organiczny?

Google AI Overview (przegląd od AI) to funkcja wyszukiwarki, która działa w Polsce od 26 marca 2025 roku. Właśnie mija więc pierwszy kwartał od wdrożenia tego rozwiązania, więc czas na wyciągni...
Dodano: 09.07.2025

Google AI Mode – jak zmieni się wyszukiwarka w trybie AI?

23 czerwca 2025 roku w USA uruchomiono Google AI Mode. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda przyszłość wyszukiwania – czytaj dalej!
Dodano: 02.07.2025

Pozycjonowanie pod LLM – jak trafić do odpowiedzi AI?

Sztuczna inteligencja ma w 2025 roku ogromny wpływ na środowisko marketingowe. Z każdej strony pojawiają się coraz to lepsze pomysły na zastosowanie AI przy realizacji codziennych zadań marketera.&nbs...
Dodano: 01.07.2025

Skuteczna reklama firmy w Internecie – TOP 10 metod na 2025

Jak powinna wyglądać skuteczna reklama firmy w Internecie? Poznaj nowoczesne strategie marketingu internetowego i zacznij promować swój biznes online!
Dodano: 30.06.2025

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

Optymalizacja wizytówki firmy w Google Moja Firma to kluczowy krok, który może przyczynić się do sukcesu Twojego biznesu w sieci.
Dodano: 27.06.2025

Co powinien zawierać audyt social media?

Zasięgi spadają, zaangażowanie maleje, a kampanie nie działają tak jak kiedyś? Być może czas przyjrzeć się temu, co dzieje się na Twoich profilach!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.