Błędne ustawienia lokalizacji w Google Ads – jak nie przepalać budżetu?
Płacisz za kliknięcia, a konwersji brak? To frustrujący scenariusz, który obserwuję u wielu klientów, zwłaszcza w e-commerce.
Wpisz adres strony i odbierz darmowy audyt SEO w 10 minut!
Bezpłatny audyt SEO to szybka, niezobowiązująca analiza Twojej strony internetowej. Pokazuje, jak postrzegają ją wyszukiwarki. Dzięki audytowi dowiesz się, co na Twojej stronie może wymagać poprawy – całkowicie za darmo. Na podany adres e-mail otrzymasz czytelny raport, który pomoże Ci zrozumieć, co ogranicza widoczność Twojej strony w Google i co warto poprawić, by zwiększyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania. To prosty pierwszy krok, jeśli chcesz skutecznie zadbać o SEO swojej strony i zacząć przyciągać więcej klientów z wyszukiwarki!
Prezentowany audyt SEO jest w pełni darmową analizą automatyczną, która pozwoli Ci zebrać potrzebne dane dotyczące optymalizacji wskazanej strony internetowej. Dokument zawiera dane specjalistyczne, jeśli interesuje Cię ich interpretacja lub od razu chciałbyś skorzystać z darmowej konsultacji marketingowej wypełnij brief lub skontaktuj się z nami.
Darmowy audyt SEO to zbiór podstawowych informacji, które pozwalają ocenić, jak strona internetowa jest optymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych. Choć może nie oferować tak głębokiej analizy jak profesjonalny audyt SEO, darmowy audyt SEO dostarcza cennych wskazówek na temat struktury strony, widoczności witryny, nawigacji wewnętrznej oraz meta title i meta description. Ponadto, może także zasugerować, jakie są najważniejsze priorytety, które warto zająć się na samym początku, aby poprawić widoczność strony w sieci. Czy warto z niego skorzystać? Oczywiście, że tak!
Jeśli wybierzesz opcję darmowego audytu SEO od FEB, nie poniesiesz żadnych kosztów lub ukrytych opłat. Bezpłatna analiza SEO, która trafi na Twoją skrzynkę pocztową, będzie zbiorem podstawowych parametrów, które w razie nieścisłości lub wątpliwości będziesz mógł omówić z handlowcem lub specjalistą SEO.
Audyt SEO za darmo to opcja, z której warto skorzystać również wtedy, gdy zastanawiasz się nad inwestycją w pozycjonowanie. Jeśli szukasz przyczyny słabej pozycji witryny w wyszukiwarce, nie wiesz, czy struktura strony może powodować błędy, wygenerowany za darmo audyt SEO może okazać się pomocną wskazówką.
Wykonanie szybkiego i bezpłatnego audytu SEO oparte jest na badaniu schematycznych i powtarzalnych elementów w obrębie strony internetowej. Jego dużą zaletą jest to, że dostarczy cennych informacji na każdym etapie projektowania lub pozycjonowania strony, także wtedy, gdy zastanawiasz się nad zamówieniem pełnego i profesjonalnego audytu dla Twojej witryny. Kiedy więc sięgnąć po tradycyjny audyt SEO a kiedy warto skorzystać z bezpłatnej analizy strony?
Jeśli chcesz szybko sprawdzić problemy w obrębie własnej witryny, zdiagnozować szybkość strony, znaleźć przestrzeń do optymalizacji lub upewnić się, że inwestycja w SEO i pozycjonowanie ma sens - bezpłatny audyt będzie najlepszym wyborem! Jeśli Twoim celem jest długotrwała praca nad stroną, potrzebujesz rozbudowanej diagnozy, specjalistycznego i indywidualnego podejścia, warto skorzystać z płatnego i pełnego audytu, który kompleksowo zbada kondycję strony i wskaże miejsce do dalszego rozwoju.
Zacznij od bezpłatnego audytu, a następnie sprawdź jego płatną wersję - czekamy na Ciebie!

jak radzi sobie Twoja strona internetowa na tle konkurencji

jak zyskać dodatkowy ruch organiczny i dodatkowe przychody

na jakie kluczowe elementy zwrócić uwagę podczas pracy z pozycjonerem

na co zwracać uwagę w rozwoju treści strony

jak na stronę patrzy Google, a jak użytkownicy
Płacisz za kliknięcia, a konwersji brak? To frustrujący scenariusz, który obserwuję u wielu klientów, zwłaszcza w e-commerce.
W tym artykule pokażę Ci, dlaczego Google odrzuca produkty i jak krok po kroku możesz samodzielnie naprawić te błędy, aby Twoje kampanie (jak PMax czy standardowe PLA) zaczęły działać z pełną mocą.
Zasoby stanowią paliwo dla automatyzacji, pozwalając systemowi na generowanie kreacji dopasowanych do różnych miejsc docelowych w całej sieci reklamowej Google.



































































