Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
Sprawdź pozycjonowanie swojej strony
Wpisz adres swojej strony i odbierz darmowy audyt!
Prezentowany audyt SEO, jest w pełni darmową analizą automatyczną, która pozwoli Ci zebrać potrzebne dane dotyczące optymalizacji
wskazanej strony internetowej. Dokument zawiera dane specjalistyczne, jeśli interesuje Cię ich interpretacja
lub od razu chciałbyś skorzystać z darmowej konsultacji marketingowej wypełnij brief lub skontaktuj się z nami .
jak radzi sobie Twoja strona internetowa na tle konkurencji
jak zyskać dodatkowy ruch organiczny i dodatkowe przychody
na jakie kluczowe elementy zwrócić uwagę podczas pracy z pozycjonerem
na co zwracać uwagę w rozwoju treści strony
jak na stronę patrzy Google, a jak użytkownicy
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!