Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Nie każdy użytkownik jest Twoim Klientem, jaki jest więc sens promowania wśród nich wszystkich Twojej oferty? Dzięki kampaniom programmatic zwiększamy precyzję kierowania reklam w Internecie - docierając wyłącznie do odbiorców o największym potencjale zakupowym.
Programmatic to zaawansowana technologia pozwalająca na wzrost skuteczności kampanii w zakresie targetowania zarówno całych grup reklamowych, jak i poszczególnych przekazów. Potrafi samodzielnie ocenić, w jakim stopniu użytkownik odwiedzający stronę internetową jest zainteresowany Twoim produktem - i tylko w tej sytuacji, wyświetla mu reklamę.
Podstawą kampanii programmatic jest (automatyczny) zakup mediów pod emisję komunikatów reklamowych. To rozwiązanie, w porównaniu do standardowych kampanii Google Ads, umożliwia dostęp do wielu dostawców wykraczającą szeroko poza sieć reklamową, której właścicielem jest Google. Co daje znacznie większe możliwości targetowania reklamy, na przykład w zależności od warunków pogodowych czy synchronizacji wyświetlania reklam online z emisją reklam w telewizji.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Reklamuj się jedynie wśród odbiorców, na których najbardziej Ci zależy.
Wykorzystaj możliwości, jakie daje kampania programmatic.
Skontaktuj się z nami!
1.
możemy stale go usprawniać, poprzez kształtowanie elastycznych cen przy pomocy modelu aukcyjnego wyświetlania reklam oraz umiejętne wykorzystanie przestrzeni reklamowej.
2.
szeroka i rzetelna wiedza o Twoich Klientach pozwala nam na kreowanie pięknych, przyciągających uwagę i przekonujących do konwersji kreacji reklamowych. Co z kolei umożliwia wydajne zarządzanie budżetem - obniżanie kosztów prowadzenia kampanii do koniecznego minimum, przy jednoczesnym zwiększaniu jej efektywności.
3.
programmatic to imponująco szerokie spectrum wariantów kierowania formatów reklamowych na określoną grupy odbiorców. Obok standardowych wskaźników takie jak m.in.: płeć, wiek, język, położenie geograficzne, zainteresowania, oferuje również targetowanie ze względu na pliki cookies, czy listy remarketingowe.
4.
w niedługim czasie od startu kampanii masz dostęp do danych o efektach, jakie przynosi. Przede wszystkim do współczynnika ROI, czyli rzeczywistego zwrotu z inwestycji.
Maksymalna precyzja w dotarciu do potencjalnych Klientów z reklamą, która konwertuje.
Współpracuj z nami w zakresie kampanii programmatic!
Na podstawie danych o skuteczności reklam, algorytmy dostosowują strategię zakupu przestrzeni reklamowej w zależności od wybranego celu kampanii. Inna jest dla działań stricte sprzedażowych, a inna dla kampanii zorientowanej na umacnianie świadomości marki. Najważniejsze elementy tego złożonego ekosystemu to:
● Programmatic - technologia umożliwiająca tworzenie i prowadzenie w pełni zautomatyzowanych kampanii reklamowych za pośrednictwem rozbudowanych platform zakupowych. Daje możliwość sprawnego i precyzyjnego dotarcia do ściśle określonych grup docelowych ze spersonalizowanym komunikatem.
● Real Time Bidding (RTB) - O ile programmatic jest schematem zakupu mediów, który opiera się na automatyzacji, o tyle RTB stanowi jedną z jego technik; zakup powierzchni reklamowej odbywa się w czasie ładowania witryny internetowej. Z reguły za pośrednictwem platform, takich jak SSP.
● Suplide Side Platform (SSP) - narzędzie pozwalające na udostępnianie powierzchni reklamowej dla wirtualnego rynku (Ad Exchance), gdzie ma miejsce sprzdaż i zakup reklam. Najpopularniejsze platformy SSP to: Display&Video 360 (dawniej DoubleClick Bid Manager). Najbardziej popularne platformy SSP to: Display & Video 360 (dawniej DoubleClick), AdMob, Admeld czy Revmob.
● Demand Side Platform (DSP) - grupa platform umożliwiających zakup powierzchni reklamowej od SSP w czasie rzeczywistym, na podstawie rzetelnych danych o użytkownikach.
Zwiększaj do maksimum zasięg swojej oferty wśród kluczowych Klientów - oraz ROI.
Zobacz, ile możemy dla Ciebie z(a)robić, dzięki kampanii w modelu programmatic buying!
Do obsługi kampanii programmatic wykorzystujemy narzędzia Google Marketing Platform, a konkretnie: Display&Video 360 (dawniej DoubleClick Bid Manager - DBM) wraz z Campaign Manager.
Korzystamy z rzetelnej i aktualnej wiedzy o użytkownikach zgromadzonych w trakcie - realizowanych wcześniej - kampanii Google Ads i YouTube, co z kolei pozwala nam na maksymalnie precyzyjne targetowanie reklam RTB. Mamy również możliwość stworzenia dla Ciebie indywidualnej bazy plików cookies - z uwzględnieniem legalności ochrony danych osobowych i zgodności z RODO.
Dodatkowym atutem Display & Video 360 jest szczegółowa analiza kampanii; narzędzie zawiera ok. 200 metryk weryfikujących wyniki prowadzonych działań. Samo zarządzanie tak imponującą ilością danych ułatwia przejrzysty panel Google Analytics. Możesz do niego zajrzeć w dowolnej chwili, by zweryfikować kluczowe wskaźniki efektywności i ocenić skuteczność naszych działań.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Zwiększymy Twoją sprzedaż wśród kluczowych grup odbiorców dzięki kampanii programmatic!
Wykorzystujemy technologię programmatic, by docierać ze spersonalizowanymi reklamami wyłącznie do odbiorców o największym potencjale zakupowym.
Ciekawy szczegółów? Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Kampanie programmatic: maksymalna precyzja kierowania reklam w Internecie - wyłącznie na kluczowych Klientów w momencie, kiedy poszukują produktów lub usług, jakie oferujesz.
Wypełnij brief, a wrócimy do Ciebie z gotową propozycją skutecznych rozwiązań najkorzystniejszych dla Twojego biznesu.
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Handel internetowy to nie tylko oferta, ale pełne doświadczenie zakupowe, które decyduje o lojalności klientów.
Odkryj podstawy eksploracji w Google Analytics 4 i naucz się znajdować konkretne dane, które umykają w standardowych raportach!