CASE STUDY
MOODO
MOODO to polska marka odzieżowa dedykowana nowoczesnym kobietom ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. Marka zadebiutowała na polskim rynku dziesięć lat temu, obecnie posiada 130 salonów w całym kraju.
Narzędzia
- Strategia komunikacji w Internecie
- Media społecznościowe (Facebook i FaceAds)
- Prowadzenie kampanii efektywnościowej nastawionej na sprzedaż (Google Ads, Face Ads, Criteo)
- Organizacja akcji okolicznościowych i konkursowych połączonych z akcjami rabatowymi np. urodziny marki
- Pozycjonowanie (SEO)
- Marketing Automation
- Optymalizacja sklepu i pełna analityka
Wyzwanie
- Jako prężnie rozwijający się e-commerce branży modowej marka potrzebowała silnego wsparcia reklamowego, budowy sprzedaży wprowadzenia do komunikacji w mediach społecznościowych.
Rozwiązanie
- Opracowanie strategii komunikacji,
- Wdrożenie nowych narzędzi sprzedażowych np. Criteo,
- Wdrożenie nowych narzędzi komunikacji np. Instagram,
- Integracja zróżnicowanych kanałów promocji w Internecie w ramach jednej kampanii zintegrowanej.
Efekty
- +608% wzrostu przychodów ze sprzedaży online,
- +377% wzrostu liczby transakcji,
- Stała budowa sprzedaży w sklepie,
- Optymalizacja współczynnika konwersji.