Jak zastosować narzędzia Google do zwiększenia widoczności?
Wraz z rozwojem branży marketingu internetowego, pojawia się coraz więcej narzędzi wspierających budowanie widoczności w wyszukiwarkach.
Prowadzimy dialog, który zmniejsza dystans i umacnia wzajemne relacje pomiędzy marką a konsumentami. W efekcie budujemy wokół firmy zaangażowaną społeczność, która utożsamia się z jej produktami.
Tworzymy skuteczne reklamy w mediach społecznościowych.
Facebook Ads pozwala nam targetować komunikaty w taki sposób, by trafiały do konsumentów zainteresowanych ofertą. Wykorzystując m.in.: narzędzie Custom Audience docieramy do Twoich klientów poprzez spersonalizowany przekaz promujący produkt. Z kolei dzięki tworzeniu konkursów na Facebooku, zwiększamy rozpoznawalność marki, przez co pozyskujemy liczną grupę potencjalnych klientów.
Media społecznościowe, znane również jako social media, to platformy internetowe wspierane przez technologie mobilne, które zapewniają użytkownikom możliwość komunikowania się ze sobą. Głównym celem tych serwisów jest promowanie interakcji, co oznacza zachęcanie do dwustronnej komunikacji. Zazwyczaj, platformy te skupiają ludzi o wspólnych zainteresowaniach, potrzebach, celach lub pasjach, tworząc społeczności w obrębie danego serwisu.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Prowadzenie mediów społecznościowych przez agencję reklamową to szansa nie tylko na poprawienie wizerunku marki w social media, ale również - a może przede wszystkim - okazja do sprzedaży swoich usług i produktów. Profile firmowe, które prowadzone są według dobrze obranej strategii, wspierają komunikację ze swoją grupą docelową – obecnymi oraz przyszłymi klientami.
Obsługujemy social media. Prowadzimy profile firm w mediach społecznościowych i realizujemy efektywne kampanie reklamowe na Facebooku (Facebook Ads), Instagramie LinkedIn i YouTube.
Social Media marketing
1.
pożądany wizerunek firmy.
2.
rozpoznawalność marki w Internecie.
3.
budować i umacniać pozycję marki jako lidera opinii.
4.
ruch i aktywność użytkowników na stronie firmowej.
5.
interakcję odbiorców z marką w czasie rzeczywistym.
6.
działania lead generation - pozyskują wartościowe kontakty.
Social media to nie tylko posty! Sprawdź, jak wiele możemy zrobić, by wypromować Twoją markę w Internecie, wykorzystując media społecznościowe.
W Fabryce e-biznesu wiemy, że prowadzenie social media musi opierać się na odpowiedniej komunikacji i strategii, które w połączeniu doprowadzą Klienta do osiągnięcia założonych celów biznesowych. Promujemy marki, budujemy ich wizerunek w sieci i w sposób maksymalnie atrakcyjny prezentujemy jej atuty, zwłaszcza w kontekście sprzedawanych produktów lub oferowanych usług.
Stawiamy na unikalne partnerstwo, odbiegając od typowej roli agencji social media. Nasz zespół nie tylko tworzy angażujące i atrakcyjne treści, ale także dostarcza ekspertyzy w zakresie strategii mediów społecznościowych. Angażujemy się w szczegółową analizę i ocenę dotychczasowych działań naszych Klientów, a także zapewniamy szkolenia dla ich wewnętrznych zespołów, przede wszystkim po to, aby wzmocnić ich umiejętności w dziedzinie social media.
FEB to zespół, który efektywnie zarządza obecnością firm w mediach społecznościowych, nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej. Dzięki naszym działaniom, wielu Klientów cieszy się skuteczną koordynacją w mediach społecznościowych na różnorodnych rynkach. Dzięki doświadczeniu przy prowadzeniu mediów społecznościowych na rynki zagraniczne, umożliwiamy dotarcie do konsumentów na całym globie, tworząc uniwersalne i zlokalizowane kampanie.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Jako agencja marketingowa z międzynarodowym zasięgiem, specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii social media dla klientów zagranicznych. Dostosowujemy nasze strategie do unikalnych potrzeb każdego rynku, tworząc kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale też realnie przekładają się na wzrost zainteresowania marką i jej produktami na całym świecie.
Opracowujemy i realizujemy strategie marketingowe skoncentrowane na działaniach w mediach społecznościowych, które realizują założone cele biznesowe. Prowadzimy w sposób skoordynowany kampanie reklamowe, wykorzystując w tym celu najskuteczniejsze kanały komunikacji, m.in.: Facebook, Instagram, LinkedIn, czy YouTube.
Dlaczego warto zainwestować w marketing w mediach społecznościowych? Prowadzenie social media może przynieść wiele korzyści dla Twojej marki, wśród nich m. in.:
Na bieżąco monitorujemy efektywność prowadzonych działań i optymalizujemy je, dzięki czemu przynoszą marce wymierne korzyści. Przede wszystkim pożądaną liczbę konwersji wygenerowanych przez reklamy oraz wysokie zwroty z inwestycji.
“ Prowadzenie social media obejmuje działania, których celem jest generowanie ruchu na stronie internetowej lub w e-sklepie przy wykorzystaniu aplikacji i serwisów społecznościowych. “
Social Media Marketing. Bądź aktywny w mediach społecznościowych - tam, gdzie na co dzień obecni są Twoi Klienci.
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
Kamil Krupa
Prezes zarządu
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Małgorzata Stypczyńska
Business Development Manager
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Rafał Szklarz
Właściciel
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Filip Babalski
Wytwórnia Makaronu BIO
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Łukasz Grzankowski
Dyrektor ds. marketingu i e-commerce
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Marcin Szaszkiewicz
Performance Marketing Manager
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Dariusz Niewiadomski
Online Marketing Manager
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
Jakub Mokrzycki
Współwłaściciel marki Acus Med
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Piotr Bogusz
Dyrektor wydawniczy, Nowa Era
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
Piotr Dmowski
Właściciel marki Scandinavian baby
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Mateusz Wagner
Właściciel marki Fripers
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Paulina Fugas
Właścicielka marki Fugart
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Karolina Romik
E-commerce manager
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Mirosław Baran
Prezes zarządu
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
Marzena Kaczor
Właścicielka marki ForSomeone
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Krystian Graczyk
E-commerce Manager
Wraz z rozwojem branży marketingu internetowego, pojawia się coraz więcej narzędzi wspierających budowanie widoczności w wyszukiwarkach.
Pozycjonowanie stron internetowych to tylko jedna z wielu strategii marketingowych online. Sprawdź jak zintegrować SEO z innymi kanałami!
Dowiedz się, jak sprzedawać na Instagramie, budować zaangażowanie i zwiększać konwersje dzięki odpowiednim strategiom marketingowym!
Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę
Wypełnij briefZostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy!
Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania.
Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.