Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
Mierząc wszystkie punkty kontaktu klienta z marką, tworzymy pełen obraz efektywności kampanii reklamowej
Wykorzystujemy solidne dane, by ułatwić podjęcie decyzji inwestycyjnych i przyspieszyć rozwój.
Poprzez narzędzia analityczne, monitorujemy wszystko to, co dzieje się w serwisie internetowym oraz jego otoczeniu. Badamy ruch, obserwujemy zachowanie użytkowników, śledzimy ścieżkę zakupową. Dzięki temu wiemy, jakie działania optymalizacyjne wdrożyć, by usprawnić funkcjonowanie strony lub sklepu internetowego. W rezultacie pomagamy zwiększyć liczbę wejść, poprawić współczynnik odrzuceń, zmniejszyć ilość porzuconych koszyków, podnieść konwersji, czyli generować dodatkowe zyski.
Które statystyki warto mierzyć, by kampania odniosła sukces?
Porozmawiajmy!
Wnikliwa analityka webowa to szereg korzyści dla Twojego biznesu:
1.
efektywność kampanii reklamowej.
2.
ROAS (zwrot nakładów na reklamę).
3.
optymalizację wydatków i współczynnika konwersji.
4.
na dokładnie poznanie potrzeb i zainteresowań klienta.
5.
czynniki odpowiadające za bezwartościowy ruch na stronie.
6.
podjęcie działań prowadzących do optymalizacji ścieżki zakupowej i zwiększenia sprzedaży.
Poznaj swoich Klientów (jeszcze) lepiej.
Wskazujemy m.in.: skąd użytkownicy czerpią wiedzę o produktach i usługach, które oferujesz. Z jakich urządzeń, w których godzinach najchętniej odwiedzają Twoją stronę. Co sprawia, że rezygnują z zakupu. Doradzamy, co zrobić, by najlepiej wykorzystać budżet reklamowy. Gdzie — w jakich mediach, kanałach komunikacji — uruchomić kampanię reklamową, by dotrzeć do kluczowych grup odbiorców. Jak poprawić formularz zamówień i powiększyć grono powracających klientów.
Podążając za użytkownikami odwiedzającymi witrynę, analizujemy ich zaangażowanie w wykonywanie określonych akcji. W drodze optymalizacji konwersji odpowiednio wcześnie wdrażamy rozwiązania, dzięki którym serwis internetowy staje się w pełni przyjazny potencjalnym klientom, a sama ścieżka zakupowa – krótka, łatwa i zrozumiała. W ten sposób zwiększamy ruch na stronie przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pozyskania klienta oraz minimalizujemy ryzyko nieukończonej transakcji.
“ Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie i przemyślaną interpretację obszernych danych o szeroko rozumianych zachowaniach użytkowników zarówno w obrębie strony, czy sklepu internetowego, jak i otoczenia marki. “
Monitoruj wydatki marketingowe. Mierz efekty kampanii reklamowych. Popraw pozycję witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Usprawnij funkcjonowanie strony firmowej - zwiększ liczbę odwiedzających Cię potencjalnych Klientów.
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!