Analityka internetowa

Mierząc wszystkie punkty kontaktu klienta z marką, tworzymy pełen obraz efektywności kampanii reklamowej

Analityka internetowa to kompleksowe podejście do śledzenia, mierzenia i analizy zachowań użytkowników w środowisku online. Jej rola polega na postawieniu odbiorcy w centrum zainteresowań, poznaniu jego preferencji i zwyczajów, a następnie wykorzystaniu tych informacji do optymalizacji działań marketingowych i sprzedażowych.

Analityka internetowa obejmuje różnorodne narzędzia i skoordynowane działania, które razem umożliwiają podejmowanie przemyślanych decyzji. To nie tylko śledzenie podstawowych wskaźników, takich jak liczba sesji czy współczynnik odrzuceń, ale przede wszystkim kompleksowe zrozumienie ścieżki klienta - od pierwszego kontaktu aż po dokonanie konwersji.

W FEB wykorzystujemy solidne dane, by ułatwić podjęcie decyzji inwestycyjnych i przyspieszyć rozwój. Poprzez narzędzia analityczne, monitorujemy wszystko to, co dzieje się w serwisie internetowym oraz jego otoczeniu. Badamy ruch, obserwujemy zachowanie użytkowników, śledzimy ścieżkę zakupową. Dzięki temu wiemy, jakie działania optymalizacyjne wdrożyć, by usprawnić funkcjonowanie strony lub sklepu internetowego. W rezultacie pomagamy zwiększyć liczbę wejść, poprawić współczynnik odrzuceń, zmniejszyć ilość porzuconych koszyków i podnieść liczbę konwersji – czyli generować dodatkowe zyski!

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Rafał Kasperkowicz

Rafał Kasperkowicz

Sales Officer

Które statystyki warto mierzyć, by kampania odniosła sukces?
Porozmawiajmy!

Jak działa analityka internetowa?

Wnikliwa analityka internetowa to szereg korzyści dla Twojego biznesu

1.

Określa

efektywność kampanii reklamowej.

2.

Zwiększa

ROAS (zwrot nakładów na reklamę).

3.

Umożliwia

optymalizację wydatków i współczynnika konwersji.

4.

Pozwala

na dokładnie poznanie potrzeb i zainteresowań klienta.

5.

Eliminuje

czynniki odpowiadające za bezwartościowy ruch na stronie.

6.

Ułatwia

podjęcie działań prowadzących do optymalizacji ścieżki zakupowej i zwiększenia sprzedaży.

Głównym celem analityki internetowej jest zbieranie, analiza i interpretacja danych dotyczących aktywności użytkowników na stronie www, w celu optymalizacji jej działania i osiągnięcia założonych celów biznesowych. Dzięki analityce internetowej możliwe jest zrozumienie zachowań użytkowników, identyfikowanie efektywnych i mniej efektywnych elementów strony, oraz podejmowanie decyzji opartych na danych, które prowadzą do poprawy doświadczeń użytkowników, zwiększenia konwersji, optymalizacji kampanii marketingowych i maksymalizacji zwrotu z inwestycji.

Poznaj swoich Klientów jeszcze lepiej!

Analityka internetowa podnosi ROI bez dodatkowych nakładów na promocję

Podążając za użytkownikami odwiedzającymi witrynę, analizujemy ich zaangażowanie w wykonywanie określonych akcji. W drodze optymalizacji konwersji odpowiednio wcześnie wdrażamy rozwiązania, dzięki którym serwis internetowy staje się w pełni przyjazny potencjalnym klientom, a sama ścieżka zakupowa – krótka, łatwa i zrozumiała. W ten sposób zwiększamy ruch na stronie przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pozyskania klienta oraz minimalizujemy ryzyko nieukończonej transakcji.

Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie i przemyślaną interpretację obszernych danych o szeroko rozumianych zachowaniach użytkowników zarówno w obrębie strony, czy sklepu internetowego, jak i otoczenia marki.

Analityka internetowa w FEB

Monitoruj wydatki marketingowe. Mierz efekty kampanii reklamowych. Popraw pozycję witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania.

Case Study

Usprawnij funkcjonowanie strony firmowej - zwiększ liczbę odwiedzających Cię potencjalnych Klientów.

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.