Analityka internetowa

Mierząc wszystkie punkty kontaktu klienta z marką, tworzymy pełen obraz efektywności kampanii reklamowej

Wykorzystujemy solidne dane, by ułatwić podjęcie decyzji inwestycyjnych i przyspieszyć rozwój.

Poprzez narzędzia analityczne, monitorujemy wszystko to, co dzieje się w serwisie internetowym oraz jego otoczeniu. Badamy ruch, obserwujemy zachowanie użytkowników, śledzimy ścieżkę zakupową. Dzięki temu wiemy, jakie działania optymalizacyjne wdrożyć, by usprawnić funkcjonowanie strony lub sklepu internetowego. W rezultacie pomagamy zwiększyć liczbę wejść, poprawić współczynnik odrzuceń, zmniejszyć ilość porzuconych koszyków, podnieść konwersji, czyli generować dodatkowe zyski.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer


Które statystyki warto mierzyć, by kampania odniosła sukces?
Porozmawiajmy!

Kluczowe korzyści

Wnikliwa analityka webowa to szereg korzyści dla Twojego biznesu:

1.

Określa

efektywność kampanii reklamowej.

2.

Zwiększa

ROAS (zwrot nakładów na reklamę).

3.

Umożliwia

optymalizację wydatków i współczynnika konwersji.

4.

Pozwala

na dokładnie poznanie potrzeb i zainteresowań klienta.

5.

Eliminuje

czynniki odpowiadające za bezwartościowy ruch na stronie.

6.

Ułatwia

podjęcie działań prowadzących do optymalizacji ścieżki zakupowej i zwiększenia sprzedaży.

Poznaj swoich Klientów (jeszcze) lepiej.

Pozyskujemy rzetelne informacje o zachowaniu Twoich klientów w Internecie.

Wskazujemy m.in.: skąd użytkownicy czerpią wiedzę o produktach i usługach, które oferujesz. Z jakich urządzeń, w których godzinach najchętniej odwiedzają Twoją stronę. Co sprawia, że rezygnują z zakupu. Doradzamy, co zrobić, by najlepiej wykorzystać budżet reklamowy. Gdzie — w jakich mediach, kanałach komunikacji — uruchomić kampanię reklamową, by dotrzeć do kluczowych grup odbiorców. Jak poprawić formularz zamówień i powiększyć grono powracających klientów.

Podnosimy ROI bez dodatkowych nakładów na promocję.

Podążając za użytkownikami odwiedzającymi witrynę, analizujemy ich zaangażowanie w wykonywanie określonych akcji. W drodze optymalizacji konwersji odpowiednio wcześnie wdrażamy rozwiązania, dzięki którym serwis internetowy staje się w pełni przyjazny potencjalnym klientom, a sama ścieżka zakupowa – krótka, łatwa i zrozumiała. W ten sposób zwiększamy ruch na stronie przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pozyskania klienta oraz minimalizujemy ryzyko nieukończonej transakcji.

Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie i przemyślaną interpretację obszernych danych o szeroko rozumianych zachowaniach użytkowników zarówno w obrębie strony, czy sklepu internetowego, jak i otoczenia marki.

Analityka internetowa

Monitoruj wydatki marketingowe. Mierz efekty kampanii reklamowych. Popraw pozycję witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Usprawnij funkcjonowanie strony firmowej - zwiększ liczbę odwiedzających Cię potencjalnych Klientów.

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.