Analityka internetowa

Mierząc wszystkie punkty kontaktu klienta z marką, tworzymy pełen obraz efektywności kampanii reklamowej

Wykorzystujemy solidne dane, by ułatwić podjęcie decyzji inwestycyjnych i przyspieszyć rozwój.

Poprzez narzędzia analityczne, monitorujemy wszystko to, co dzieje się w serwisie internetowym oraz jego otoczeniu. Badamy ruch, obserwujemy zachowanie użytkowników, śledzimy ścieżkę zakupową. Dzięki temu wiemy, jakie działania optymalizacyjne wdrożyć, by usprawnić funkcjonowanie strony lub sklepu internetowego. W rezultacie pomagamy zwiększyć liczbę wejść, poprawić współczynnik odrzuceń, zmniejszyć ilość porzuconych koszyków, podnieść konwersji, czyli generować dodatkowe zyski.

Które statystyki warto mierzyć, by kampania odniosła sukces?
Porozmawiajmy!

Kluczowe korzyści

Wnikliwa analityka webowa to szereg korzyści dla Twojego biznesu:

1.

Określa

efektywność kampanii reklamowej.

2.

Zwiększa

ROAS (zwrot nakładów na reklamę).

3.

Umożliwia

optymalizację wydatków i współczynnika konwersji.

4.

Pozwala

na dokładnie poznanie potrzeb i zainteresowań klienta.

5.

Eliminuje

czynniki odpowiadające za bezwartościowy ruch na stronie.

6.

Ułatwia

podjęcie działań prowadzących do optymalizacji ścieżki zakupowej i zwiększenia sprzedaży.

Poznaj swoich Klientów (jeszcze) lepiej.

Pozyskujemy rzetelne informacje o zachowaniu Twoich klientów w Internecie.

Wskazujemy m.in.: skąd użytkownicy czerpią wiedzę o produktach i usługach, które oferujesz. Z jakich urządzeń, w których godzinach najchętniej odwiedzają Twoją stronę. Co sprawia, że rezygnują z zakupu. Doradzamy, co zrobić, by najlepiej wykorzystać budżet reklamowy. Gdzie — w jakich mediach, kanałach komunikacji — uruchomić kampanię reklamową, by dotrzeć do kluczowych grup odbiorców. Jak poprawić formularz zamówień i powiększyć grono powracających klientów.

Podnosimy ROI bez dodatkowych nakładów na promocję.

Podążając za użytkownikami odwiedzającymi witrynę, analizujemy ich zaangażowanie w wykonywanie określonych akcji. W drodze optymalizacji konwersji odpowiednio wcześnie wdrażamy rozwiązania, dzięki którym serwis internetowy staje się w pełni przyjazny potencjalnym klientom, a sama ścieżka zakupowa – krótka, łatwa i zrozumiała. W ten sposób zwiększamy ruch na stronie przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pozyskania klienta oraz minimalizujemy ryzyko nieukończonej transakcji.

Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie i przemyślaną interpretację obszernych danych o szeroko rozumianych zachowaniach użytkowników zarówno w obrębie strony, czy sklepu internetowego, jak i otoczenia marki.

Analityka internetowa

Monitoruj wydatki marketingowe. Mierz efekty kampanii reklamowych. Popraw pozycję witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Usprawnij funkcjonowanie strony firmowej - zwiększ liczbę odwiedzających Cię potencjalnych Klientów.

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.