Za co płacimy w Google Ads?
Prowadzenie kampanii reklamowej w Google Ads wiąże się z ponoszeniem określonych kosztów. W tym artykule szczegółowo wyjaśniamy, za co dokładnie płacisz w tej platformie oraz w jaki sposób system nalicza opłaty.
Poprawiamy doświadczenia użytkownika w kontakcie z Twoją stroną – w taki sposób, by wracał na nią i (znacznie) lepiej konwertował.
Analizujemy wszystkie elementy strony internetowej (on-site, off-site), wskazując konkretne błędy, które ograniczają jej potencjał sprzedażowy, a także obszary, których możliwości nie zostały w pełni wykorzystane.
Audyt SEO to dogłębna analiza strony internetowej, mająca na celu ocenę jej przydatności i użyteczności dla wyszukiwarek internetowych oraz jej ogólnej wydajności. Proces ten obejmuje badanie różnych aspektów strony, które mogą wpłynąć na jej pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Audyt SEO nie tylko pozwala na identyfikację problemów, które mogą ograniczać widoczność witryny w wyszukiwarkach, ale też wskazuje zalecane rozwiązania, które pomogą poprawić widoczność domeny, zwiększyć ruch organiczny i ulepszyć doświadczenie użytkownika. Dobre praktyki SEO są kluczowe dla osiągnięcia lepszej widoczności w SERP (z ang. Search Engine Result Page – strona wyników wyszukiwania), co w konsekwencji może prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie i liczby konwersji.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Priorytetem naszego audytu SEO jest szczegółowa analiza strony pod kątem zgodności z zaleceniami Google dla webmasterów, w tym dostępności dla użytkowników. Odnajdujemy i rzeczowo omawiamy wszystkie nieprawidłowości, które obniżają widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania i – w efekcie – utrudniają pozyskanie nowych Klientów. Rekomendujemy zmiany, których wdrożenie realnie zwiększy użyteczność witryny. Ich wdrożenie sprawi, że witryna zacznie pozyskiwać większy i bardziej wartościowy ruch, dzięki czemu stanie się skutecznym narzędziem wspierającym działania sprzedażowe.
Celem przeprowadzenia audytu SEO jest zidentyfikowanie i naprawienie wszelkich problemów, które mogą utrudniać osiągnięcie wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Jest to niezbędny krok do zrozumienia, jak wyszukiwarki interpretują zawartość strony oraz do wykrycia potencjalnych przeszkód na drodze do poprawy jej widoczności online.
Audyt SEO dostarcza cennych informacji, które mogą pomóc w opracowaniu skutecznej strategii optymalizacji. Ponadto, przez analizę konkurencji, audyt SEO może również dostarczyć informacji o skutecznych działaniach konkurencji, co z kolei może pomóc w identyfikacji nowych możliwości i ustaleniu celów dla przyszłych działań optymalizacyjnych. W rezultacie przeprowadzenie audytu SEO jest fundamentalnym krokiem w procesie poprawy wydajności strony internetowej – to doprowadzi do zwiększenia ruchu organicznego, lepszej konwersji i ostatecznie większych zysków dla biznesu.
Co (jeszcze) możesz poprawić na stronie, by generowała większą ilość konwersji?
Skontaktuj się z nami i zamów audyt SEO!
Skuteczna witryna jest nie tylko przyjemna dla oka, lecz także przyjazna dla użytkowników i robotów indeksujących Google. Największe szanse na zajęcie wysokiej pozycji w rankingu TOP 10 ma wyłącznie ta, która została w pełni dostosowana do bieżących standardów optymalizacyjnych Google.
Czego dowiesz się z poprawnie przeprowadzonego audytu strony?
1.
Jakie
są mocne i słabe strony witryny?
2.
Jak
Google ocenia kondycję Twojej strony względem konkurencji?
3.
Co
robić, a czego nie, by zwiększyć potencjał sprzedażowy swojej strony?
4.
Czy
struktura serwisu jest intuicyjna dla użytkowników i sprzyja pozyskiwaniu ruchu?
Skuteczny audyt to przede wszystkim rzeczowa analiza Twojej obecności w Internecie dostarczająca cennych wniosków o sytuacji firmy na rynku e-commerce. Starannie przeprowadzona analiza (jeszcze przed rozpoczęciem działań pozycjonujących) umożliwia osiągnięcie znacznie lepszych rezultatów oraz redukcję przyszłych wydatków związanych z kampanią.
Płatny audyt SEO to profesjonalna analiza strony, dla której punktem wyjścia jest aktualna kondycja witryny (ruch, widoczność). Wykorzystujemy najpopularniejsze i najlepsze narzędzia do analizy SEO, jakie obecnie dostępne są na rynku – zarówno polskim jak i zagranicznym. Nie zakładamy minimalnej lub maksymalnej liczby stron – pojemność analizy zależy od wielkości serwisu, kondycji, konkurencyjności na rynku oraz branży.
Podczas przygotowania profesjonalnego audytu SEO weryfikujemy zróżnicowane czynniki mające bezpośredni wpływ na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. W tym między innymi:
Dbając o działania off-site, sprawdzamy profil linków, które kierują do Twojej strony – od początku jej istnienia. Dokument, jaki od nas otrzymujesz, nie jest wyłącznie analizą sytuacji zastanej. To również fachowo opracowane rekomendacje, czyli propozycje konkretnych rozwiązań rozbudowy witryny – najkorzystniejsze z marketingowego i biznesowego punktu widzenia, dostosowane do Twoich oczekiwań oraz specyfiki branży.
Techniczny audyt SEO to nie tylko wnioski i rekomendacje. Plik z analizą obejmuje również załączniki, w których wskazujemy problematyczne adresy URL, które wymagają poprawy, optymalizacji lub rozbudowy.
Masz problem z przekierowaniami w obrębie serwisu? A może bezpłatne narzędzia wykazały, że Twoja strona generuje dużą ilość błędów 404, problemy z serwerem lub duplikacji treści? Profesjonalny audyt SEO rozwiąże te i inne problemy!
Zastanawiasz się, co wchodzi w skład płatnego audytu SEO? Szczegółowe ramy możemy dostosować do Twoich potrzeb – to one zawsze są stawiane na pierwszym miejscu.
Standardowa analiza SEO w audycie płatnym obejmuje m.in.:
Nasza praca nie kończy się na przesłaniu pliku ze zbiorem błędów, rekomendacji lub wytycznych dotyczących wdrożeń. Pracujemy z Klientem i dla Klienta – po wykonaniu audytu, specjalista SEO omówi z Tobą każdy punkt, przedstawiając raport z zaleceniami, które pomogą udoskonalić Twoją stronę w celu lepszego spełnienia kryteriów wyszukiwarek. Jest to nic innego jak zaplanowany plan działania, który ma na celu podniesienie Twoich pozycji w Google, zwiększenie liczby odwiedzających i osiągnięcie założonych KPI. W trakcie tego procesu ekspert SEO nadaje hierarchię różnym działaniom optymalizacyjnym i wspólnie z Tobą opracowuje spersonalizowaną strategię optymalizacji, aby osiągnąć założone cele. Dlatego właśnie audyt SEO jest kluczowy dla każdego, kto pragnie zaznaczyć swoją obecność w świecie online.
Bądźmy w kontakcie etapie wdrożenia zaleceń optymalizacyjnych! Nasi specjaliści SEO z chęcią pomogą Twojemu działowi IT – przygotują przejrzysty harmonogram wdrożeń, sprawdzą poprawność poszczególnych implementacji.
Zastanawiasz się nad sensownością zamówienia płatnego audytu SEO? Pogłębiona analiza SEO strony sprawdzi się, jeśli:
Nie ukrywamy metodologii naszej pracy i już od pierwszego dnia współpracy chcemy być jak najbardziej transparentni. Jeśli zamówienie profesjonalnego audytu SEO zależy od tego, z jakich narzędzi korzystamy i w jaki sposób analizujemy uzyskiwane dane - chętnie omówimy ten proces jeszcze przed przystąpieniem do przygotowania analizy SEO.
Płatny audyt SEO opiera się na skorzystaniu z profesjonalnych i specjalistycznych narzędzi, które są często niedostępne dla indywidualnych użytkowników. W naszej pracy skupiamy się m. in. na takich narzędziach jak: Senuto, Semstorm, Ahrefs, Surfer SEO, Sitebulb, a także Google Analytics i Google Search Console. Wymienione narzędzia to zaledwie wycinek tego, na czym pracujemy podczas przeprowadzania audytu SEO.
1.
na stronie internetowej
2.
na stronie internetowej
3.
witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jaki potencjał sprzedażowy kryje Twoja witryna i czy może być (jeszcze) większy?
Przekonaj się - zleć nam audyt SEO!
Lepsza pozycja witryny w wynikach wyszukiwania, to większa widoczność firmy w Internecie. Sprawdź, co możesz zrobić, by stać się łatwo dostępny dla Klientów.
Zleć nam audyt SEO!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Chcesz znaleźć się na wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania?
Na początku sprawdź, czy Twoja witryna spełnia aktualne standardy Google.
Zamów audyt SEO!
Prowadzenie kampanii reklamowej w Google Ads wiąże się z ponoszeniem określonych kosztów. W tym artykule szczegółowo wyjaśniamy, za co dokładnie płacisz w tej platformie oraz w jaki sposób system nalicza opłaty.
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Handel internetowy to nie tylko oferta, ale pełne doświadczenie zakupowe, które decyduje o lojalności klientów.