Marketing Automation

Dobrze przygotowana strategia przekształca zainteresowanych użytkowników w zadowolonych klientów. Dostarczane treści odpowiadające konkretnym potrzebom na każdym etapie procesu sprzedażowego ułatwiają budowanie zaufania.

Prowadzimy nienachalne kampanie reklamowe, promując produkty i usługi, jakich Twoi klienci w tym momencie najbardziej potrzebują.
Wykorzystując remarketing, dynamiczne rekomendacje i spersonalizowaną bardziej niż kiedykolwiek komunikację e-mail oraz SMS łączymy działania marketingowe ze sprzedażowymi. W ten sposób osiągamy konkretne cele. Zdobywamy nowych klientów. Zwiększamy bazę klientów powracających. Pomnażamy zyski. Obniżamy koszty obsługi.

Podnieść liczbę konwersji dzięki marketing automation.

Kluczowe korzyści

Jakie korzyści daje automatyzacja marketingu?

1.

Ratuje

porzucone koszyki.

2.

Rozbudowuje

bazę kontaktów i zwiększa jej produktywność.

3.

Usprawnia

procesy sprzedażowe i działania e-mail marketingowe.

4.

Umożliwia

pozyskanie dużej liczby wyższej jakości leadów sprzedażowych.

5.

Zwiększa

efektywność kampanii marketingowych, dzięki segmentacji odbiorców.

 

Realizuj kampanie reklamowe odpowiadające na potrzeby swoich odbiorców, dzięki FEB i SALESmanago.

Marketing Automation dla B2B.

W sprzedaży B2B kluczowa jest relacja z kupującym. Z uwagi na wieloetapowy proces decyzyjny i wysokie ryzyko nieudanej inwestycji, klienci rzadko dokonują zakupu przy pierwszym kontakcie z marką. Wdrażając marketing automation planujemy całościowy proces sprzedaży Twoich produktów, usług dedykowanych klientowi biznesowemu:

  • starannie segmentujemy bazę klientów,
  • kierując się potrzebami odbiorców, stopniowo przekonujemy ich do zakupu,
  • generujemy spersonalizowane treści dla każdej z grup odbiorców w zależności od etapu sprzedażowego.

E-commerce Marketing Automation.

Konsumenci, mając do dyspozycji porównywarki produktów, w ciągu kilku chwil mogą przejrzeć ofertę tysięcy sklepów internetowych. W konsekwencji trudnością jest zarówno pozyskanie nowych, jak i utrzymanie stałych klientów. Dzięki Marketing Automation budujemy silne relacje z kupującymi, minimalizując ryzyko porzucenia koszyka.

  • zatrzymujemy odwiedzających, którzy odchodzą bez dokonania zakupu,
  • zachęcamy obecnych klientów do częstszych powrotów i regularnych zakupów

Poprzez stały monitoring, analizę zachowań użytkowników w obrębie Twojej www, optymalizujemy i systematycznie udoskonalamy przyjęte rozwiązania. W ten sposób wykorzystujemy pełen potencjał narzędzi dostępnych w zakresie Marketing Automation, co w praktyce przekuwa się na maksymalizację wyników sprzedażowych.

 Marketing Automation pomaga generować leady, budować lojalność klientów i zwiększać sprzedaż poprzez automatyzację kanałów dotarcia do klienta – social media, e-mail, SMS – przy wykorzystaniu danych deklaratywnych, transakcyjnych i behawioralnych oraz spersonalizowanych przekazów reklamowych.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

HTC

Producent elektroniki 

NB

Autoryzowany dystrybutor marki w Polsce

Marketing automation.
Zwiększ skuteczność kampanii reklamowych i realizuj własne cele biznesowe.

Polecają nas

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief

Wyślij wiadomość

Wolisz wiadomość? Skorzystaj z formularza!

Wyślij wiadomość
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.