Marketing Automation

Marketing automation wykorzystuje e-maile, powiadomienia web-push, pop-upy, treści dynamiczne i wiele, wiele więcej.  

Technologia automatyzuje proces, umożliwiający dostarczanie treści, które odpowiadają konkretnym potrzebom Klienta na każdym etapie lejka sprzedażowego. Kluczowe korzyści z implementacji w sklepie internetowym to: lepsza komunikacja z klientami, zwiększanie konwersji z dostarczanego ruchu i budowanie długofalowych relacji mających wpływ na LTV.

Jesteśmy partnerem najpopularniejszych rozwiązań technologicznych marketing automation na polskim rynku. 
Wykorzystując reguły automatyczne powiązane z działaniami i zainteresowaniami Klienta znacznie zwiększamy sprzedaż w sklepach internetowych.  

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer


Podnieś liczbę konwersji dzięki marketing automation - zapytaj o darmową konsultację i strategię dla Twojego sklepu internetowego.

Kluczowe korzyści

Jakie korzyści daje automatyzacja marketingu z agencją e-commerce?

1.

Ratuje porzucone koszyki

Pozwala zwiększyć liczbę konwersji bez konieczności dostarczania dodatkowego ruchu. 

2.

Rozbudowuje bazę kontaktów

Baza jest nieustannie rozwijana dzięki implementacji formularzy i reguł automatycznych.

3.

Usprawnia sprzedaż

Dzięki personalizacji komunikacji i oferty w reakcji na działania Klienta możemy lepiej odpowiadać na jego potrzeby co prowadzi do zwiększenia sprzedaży. 

4.

Utrzymuje zainteresowanie

Umożliwia budowę lejka konwersji, który prowadzi nowego Klienta przez wszystkie etapy procesu zakupowego.

5.

Ulepsza reklamy 

Efektywność kampanii płatnych rośnie dzięki segmentacji odbiorców i integracji systemu z panelami reklamowymi.

 

Realizuj kampanie reklamowe odpowiadające na potrzeby swoich odbiorców, dzięki systemom marketing automation, w których się specjalizujemy: SALESmanago i GetResponse.

Zapytaj ekspertów MA - to nic nie kosztuje

W ramach darmowych konsultacji marketing automation, które oferujemy naszym nowym Klientom dowiesz się: 

  • jakie są kroki do integracji Twojego sklepu z systemem marketing automation,
  • czy jesteś we właściwym miejscu by zainwestować w ten kanał marketingowy,
  • jaki system wybrać,
  • jakie automatyzacje wybrać na obecnym poziomie rozwoju Twojego e-commerce,
  • jakie są koszty narzędzia i optymalizacji marketing automation.

E-commerce Marketing Automation

Konsumenci, mając do dyspozycji porównywarki produktów, w ciągu kilku chwil mogą przejrzeć ofertę tysięcy sklepów internetowych. W konsekwencji trudnością jest zarówno pozyskanie nowych, jak i utrzymanie stałych klientów. Dzięki Marketing Automation budujemy silne relacje z kupującymi, minimalizując ryzyko porzucenia koszyka.

  • zatrzymujemy odwiedzających, którzy odchodzą bez dokonania zakupu,
  • zachęcamy obecnych klientów do częstszych powrotów i regularnych zakupów.

Poprzez stały monitoring, analizę zachowań użytkowników w obrębie Twojej www, optymalizujemy i systematycznie udoskonalamy przyjęte rozwiązania. W ten sposób wykorzystujemy pełen potencjał narzędzi dostępnych w zakresie Marketing Automation, co w praktyce przekuwa się na maksymalizację wyników sprzedażowych.

Marketing Automation to kolejny element układanki, który warto dołączyć do strategii promocji sklepu internetowego. Dzięki tej technologii możesz wyciągnąć więcej korzyści i realnych zysków z inwestycji w ruch, które i tak już podejmujesz. 

Usługi towarzyszące

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Wypełnij brief!

Opowiedz nam więcej o swoim sklepie internetowym, a my nieodpłatnie przygotujemy dla Ciebie strategię implementacji rozwiązań z zakresu marketing automation.

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.