Jak zwiększyć zaangażowanie Twoich subskrybentów i podnieść CTR?
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Marketing automation wykorzystuje e-maile, powiadomienia web-push, pop-upy, treści dynamiczne i wiele, wiele więcej.
Technologia automatyzuje proces, umożliwiający dostarczanie treści, które odpowiadają konkretnym potrzebom Klienta na każdym etapie lejka sprzedażowego. Kluczowe korzyści z implementacji w sklepie internetowym to: lepsza komunikacja z klientami, zwiększanie konwersji z dostarczanego ruchu i budowanie długofalowych relacji mających wpływ na LTV.
Jesteśmy partnerem najpopularniejszych rozwiązań technologicznych marketing automation na polskim rynku.
Wykorzystując reguły automatyczne powiązane z działaniami i zainteresowaniami Klienta znacznie zwiększamy sprzedaż w sklepach internetowych.
Podnieś liczbę konwersji dzięki marketing automation - zapytaj o darmową konsultację i strategię dla Twojego sklepu internetowego.
Jakie korzyści daje automatyzacja marketingu z agencją e-commerce?
1.
Pozwala zwiększyć liczbę konwersji bez konieczności dostarczania dodatkowego ruchu.
2.
Baza jest nieustannie rozwijana dzięki implementacji formularzy i reguł automatycznych.
3.
Dzięki personalizacji komunikacji i oferty w reakcji na działania Klienta możemy lepiej odpowiadać na jego potrzeby co prowadzi do zwiększenia sprzedaży.
4.
Umożliwia budowę lejka konwersji, który prowadzi nowego Klienta przez wszystkie etapy procesu zakupowego.
5.
Efektywność kampanii płatnych rośnie dzięki segmentacji odbiorców i integracji systemu z panelami reklamowymi.
Realizuj kampanie reklamowe odpowiadające na potrzeby swoich odbiorców, dzięki systemom marketing automation, w których się specjalizujemy: SALESmanago i GetResponse.
W ramach darmowych konsultacji marketing automation, które oferujemy naszym nowym Klientom dowiesz się:
Konsumenci, mając do dyspozycji porównywarki produktów, w ciągu kilku chwil mogą przejrzeć ofertę tysięcy sklepów internetowych. W konsekwencji trudnością jest zarówno pozyskanie nowych, jak i utrzymanie stałych klientów. Dzięki Marketing Automation budujemy silne relacje z kupującymi, minimalizując ryzyko porzucenia koszyka.
Poprzez stały monitoring, analizę zachowań użytkowników w obrębie Twojej www, optymalizujemy i systematycznie udoskonalamy przyjęte rozwiązania. W ten sposób wykorzystujemy pełen potencjał narzędzi dostępnych w zakresie Marketing Automation, co w praktyce przekuwa się na maksymalizację wyników sprzedażowych.
Marketing Automation to kolejny element układanki, który warto dołączyć do strategii promocji sklepu internetowego. Dzięki tej technologii możesz wyciągnąć więcej korzyści i realnych zysków z inwestycji w ruch, które i tak już podejmujesz.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Opowiedz nam więcej o swoim sklepie internetowym, a my nieodpłatnie przygotujemy dla Ciebie strategię implementacji rozwiązań z zakresu marketing automation.
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Stworzenie idealnie zoptymalizowanej treści SEO, która przyciąga ruch organiczny, to nie lada wyzwanie. Jeżeli zauważasz, że Twoja strona nie przyciąga oczekiwanego ruchu, mimo wszystkich wysiłków, możliwe, że napotykasz na poniższe problemy.
Odkryj kluczowe kroki do efektywnego pozycjonowania PrestaShop i zwiększ widoczność oraz ruch na swoim sklepie internetowym!