Marketing Automation

Dobrze przygotowana strategia przekształca potencjalnych klientów w zadowolonych, a dostarczane im treści odpowiadające konkretnym potrzebom na każdym etapie procesu sprzedażowego – ułatwia budowanie zaufania.

Marketing Automation wpisuje się w ideę marketingu przychodzącego, który efektywność zawdzięcza lojalności klientów. Wbrew schematom, prowadzimy nienachalne kampanie reklamowe, promując produkty i usługi, jakich Twoi klienci w tym momencie najbardziej potrzebują.

Wykorzystując remarketing, dynamiczne rekomendacje i spersonalizowaną bardziej niż kiedykolwiek komunikację e-mail oraz SMS łączymy działania marketingowe ze sprzedażowymi. W ten sposób osiągamy konkretne cele. Zdobywamy nowych klientów. Zwiększamy bazę klientów powracających. Pomnażamy zyski. Obniżamy koszty obsługi.

 

Marketing Automation dla B2B

W sprzedaży B2B kluczowa jest relacja z kupującym. Z uwagi na wieloetapowy proces decyzyjny i wysokie ryzyko nieudanej inwestycji, klienci rzadko dokonują zakupu przy pierwszym kontakcie z marką. Wdrażając marketing automation, w sposób przemyślany planujemy całościowy proces sprzedaży Twoich produktów, usług dedykowanych klientowi biznesowemu:

  • starannie segmentujemy bazę klientów,
  • przygotowujemy potencjalnych nabywców do zakupu, stopniowo przybliżając im Twoją ofertę,
  • personalizujemy komunikację dla każdej z grup odbiorców w zależności od etapu sprzedażowego.

Marketing Automation w e-commerce

Konsumenci, mając do dyspozycji porównywarki produktów, w ciągu kilku chwil mogą przejrzeć ofertę tysięcy sklepów internetowych. W konsekwencji trudnością jest zarówno pozyskanie nowych, jak i utrzymanie stałych klientów. Dzięki Marketing Automation budujemy silne relacje z kupującymi, eliminując ryzyko porzucenia koszyka.

  • zatrzymujemy odwiedzających, którzy odchodzą bez dokonania zakupu,
  • zachęcamy obecnych klientów to częstszych powrotów i regularnych zakupów,
  • zwiększamy retencję klientów, by powstrzymać ich od przechodzenia do konkurencji.

 

Poprzez stały monitoring, analizę zachowań użytkowników w obrębie Twojej www, optymalizujemy i systematycznie udoskonalamy przyjęte rozwiązania. W ten sposób wykorzystujemy pełen potencjał narzędzi dostępnych w zakresie Marketing Automation, co w praktyce przekuwa się na maksymalizację wyników sprzedażowych.

Marketing Automation pomaga generować leady, budować lojalność klientów i zwiększać sprzedaż poprzez automatyzację kanałów dotarcia do klienta – social media, e-mail, SMS – przy wykorzystaniu danych deklaratywnych, transakcyjnych i behawioralnych oraz spersonalizowanych przekazów reklamowych.

sprawdź również

WEJDŹ NA

Blog FEB’owy

LUB SPRAWDŹ NASZE

CASE STUDY

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief

Wyślij wiadomość

Wolisz wiadomość? Skorzystaj z formularza!

Wyślij wiadomość
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.