FAQ – Pytania do FEB

Oferujemy usługi z zakresu marketingu internetowego. Specjalizujemy się w promocji i rozwoju sklepów internetowych. Mamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze kluczowych obszarów promocji e-commerce:

PPC 

  • GoogleAds (w tym reklama na Youtube)
  • FaceAds (META - reklama na Facebooku i Instagramie)
  • BingAds
  • AllegroAds
  • Ceneo
  • Criteo

Pozycjonowanie i content marketing

  • SEO/SXO
  • Copywriting

E-mail marketing / marketing automation

  • Jesteśmy partnerami SALESmanago i Getresponse

Social Media

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Pinterest

Koncentrujemy się na usługach promujących e-commerce. Naszą specjalnością są branże:

  • fashion
  • zdrowa żywność
  • branża medyczna
  • kategoria dom i ogród

Za sukces prowadzonych projektów odpowiadają doświadczeni koordynatorzy czuwający nad pracą całego zespołu specjalistów. Jesteśmy otwarci na kontakt bezpośredni zawsze umożliwiamy naszym Klientom konsultacje telefoniczne, czy w formie wideo-rozmowy.

Wszystko zależy od etapu rozwoju biznesu Klienta i dostępnych zasobów. Zwykle skupiamy się na zbudowaniu solidnych fundamentów dalszego rozwoju:

  • solidny ruch organiczny
  • płatne wyniki wyszukiwania
  • porównywarki cenowe i katalogi produktów
  • kampanie zasięgowe display i video
  • e-mail i SMS
  • marketing treści (od własnego bloga do publikacji zewnętrznych)
  • posiadamy również doświadczenie w zakresie kampanii telewizyjnych

Proces wygląda następująco:

  • analiza bieżącej sytuacji wewnętrznej (analityka, kampania, ruch organiczny, skuteczność sprzedażowa strony, posiadane bazy mailingowe)
  • analiza konkurencji
  • na podstawie przeprowadzonych analiz oceniamy poziom zaawansowania sklepu i opracowujemy harmonogram z punktami milowymi rozwoju.
  • narzędzia i budżety dobieramy w sposób  indywidualny - dostosowany do specyfiki Klienta
  • kampanię optymalizujemy w oparciu o ROAS 
  • wraz z rozwojem sklepu i zwiększaniem budżetów oraz dywersyfikacją narzędzi i źródeł ruchu przechodzimy na model optymalizacji oparty o ROAS i zysk

Wszystkie kompetencje naszej agencji posiadamy in-house, ale współpracujemy również ze stałymi zewnętrznymi specjalistami, którzy stanowią dla nas doraźne wsparcie.

Przede wszystkim zapraszamy do rozmowy na temat potrzeb marketingowych, wyzwań i celów. Najłatwiej będzie przejść na stronę kontakt i wybrać najwygodniejszą formę komunikacji - e-mail lub telefon. Do dyspozycji udostępniamy również chat oraz formularz briefu. Następnie możemy przejść do podpisania umowy o poufności (NDA), analizy i oferty.

Naszym Klientom proponujemy spisanie umowy ramowej z możliwością zmiany zakresu usług na podstawie zamówień.

Okres wypowiedzenia jest zależy od wybranych usług. Zwykle mieści się on w przedziale 1-3 miesięcy.

Na życzenie Klienta podpisujemy umowę o zachowaniu poufności na etapie briefu, oferty lub już po starcie współpracy.

Rozliczamy się za pomocą faktury VAT w rytmie miesięcznym. Podchodzimy transparentnie do tego, co jest kosztem mediowym, narzędziowym, a co obsługowym.

Stosujemy rozliczenia hybrydowe (FF+success) po minimum 3-miesięcznej współpracy i zebraniu danych analitycznych umożliwiających zaproponowanie formy współpracy, która będzie atrakcyjna dla obu stron. 

Jeśli chcesz rozpocząć kampanię GoogleAds, to będziesz mieć możliwość skorzystania z promocji Google dla nowych Klientów (zależnie od aktualnych promocji np. 1200 zł na kampanię). Konto reklamowe należy zawsze do Klienta, masz więc pełen wgląd i kontrolę, a po ewentualnym zakończeniu współpracy zarówno konto jak i wypracowaną przez nas konfigurację zabierasz ze sobą. 

Chcąc w pełni zrozumieć mechanizmy zachodzące w kampanii i ich skuteczność dla Twojego biznesu posługujemy się zewnętrznymi narzędziami analitycznymi. Suche statystyki często nie dają pełnego obrazu kampanii, dlatego na bieżąco konsultujemy z naszymi Klientami wyniki sprzedażowe, ilość zapytań czy zmiany zachodzące w procesie sprzedażowym.

Kluczowe narzędzia, których używamy do monitoringu naszych działań:

  • Google Analytics
  • Senuto
  • Ahrefs
  • Sotrender
  • Brand24
  • Google Looker
  • Hotjar

Nasze działania koncentrują się na sprzedaży oraz dostarczaniu dodatkowego przychodu i zysku. Wiele jednak zależy od etapu, na którym znajduje się Twoja marka oraz od jej bieżących potrzeb. Możemy skupić się na realizowaniu krótkoterminowych aktywacji zmierzających do podbicia przychodów lub koncentrować się na długofalowej strategii wzrostu. Przeważnie obie te strategie są łączone. Modelowy podział budżetu pomiędzy oba cele wynosi 30-70.

Tak, przez lata obecności na polskim rynku wypracowaliśmy relacje z dostawcami najlepszych narzędzi i rozwiązań dla biznesów internetowych np. jesteśmy partnerem  SALESmanago i GetResponse. Ponadto w ramach współpracy oferujemy naszym Klientom dostęp do danych z płatnych narzędzi, z których korzystamy np. Senuto.

Współpraca z agencją wiąże się z wysiłkiem i nakładem pracy - nie jest to 100% outsourcing marketingu lecz kooperacja wymagająca od obu stron zaangażowania. Zapewniamy jednak, że warto!

Trudno o uniwersalną odpowiedź na to pytanie. Zachęcamy do kontaktu, a chętnie opowiemy o naszych realizacjach, pokażemy case study, referencje i podzielimy się doświadczeniami.

 

sprawdź również

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.