Kalkulator ROI

Oblicz zwrot ze swojej inwestycji

Sprawdź, czy Twoje reklamy są opłacalne.

Za pomocą tego prostego kalkulatora bez trudu policzysz zwrot ze swoich inwestycji, a tym samym dowiesz się czy Twoje działania marketingowe są opłacalne. ROI 100% oznacza, że wychodzisz na zero, a Twoje przychody równają się poniesionym kosztom. Oznacza to, że wskaźnik ROI powinien być wyższy niż 100% - wtedy naprawdę zarabiasz. ROI bierze pod uwagę marżę, koszty reklamy oraz podatek, dzięki czemu daje Ci dość konkretny pogląd sytuacji.

Wpisz wartości liczbowe bez waluty czy znaku %.
 

 

Wpisz przychód - możesz wpisać sumę wszystkich działań lub policzyć ROI dla konkretnego kanału.

Np. 23 w przypadku VAT 23% lub średnią, jeśli różne produkty opodatkowane są w różny sposób.

Np. 35 w przypadku marży 35% (pamiętaj, e marża powinna uwzględniać Twoje koszty, w tym zatrudnienie, magazynowanie itd.)

Twój budżet marketingowy, który wydajesz w okresie, z którego pochodzi przychód.

Koszt zatrudnienia lub fee agencji.

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.