Kampanie reklamowe

 

Planujesz rozpocząć działania reklamowe online, a może prowadzisz już kampanie i chcesz podnieść ich rentowność oraz skalować efekty? Dobrze trafiłeś, kampanie reklamowe szybko pomagają zwiększyć skalę sprzedaży i rozwinąć biznes. Dla naszych Klientów prowadzimy obsługę od A do Z - od pomysłu, kreacji, postawienia celów przez realizację do raportowania i rozwoju.

 

Nasze podejście do marketingu

  • dowozimy ROAS
  • rozwijamy Twój biznes zwiększając skalę kampanii
  • nie tylko Google Ads - pracujemy również w innych systemach reklamowych, które pozwalają na rozwijanie sprzedaży
  • certyfikowani specjaliści doradzają i pomagają naszym Klientom w planowaniu oraz realizacji marketingu
  • każdą kampanię koordynuje dedykowany opiekun

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

 

 

      

 

 

Korzystając ze zróżnicowanych kanałów komunikacji, płynnie łączymy dynamiczne możliwości kampanii reklamowych online z masowym przekazem mediów tradycyjnych. W rezultacie skutecznie promujemy marki w sieci - wszędzie tam, gdzie obecni są jej odbiorcy.

Poprzez przemyślaną kampanię reklamową docieramy wprost do Twoich odbiorców i skutecznie przekonujemy ich do podjęcia interakcji z marką. Tym samym wygenerowania konwersji, na jakiej najbardziej Ci zależy.
Uwzględniając specyfikę branży, w jakiej działasz, charakter Twojego biznesu, profil Klienta, a także założenia i budżet działań marketingowych, dobierzemy najskuteczniejszą dla Ciebie formę kampanii. W sieci reklamowej Google, reklamę w wyszukiwarce, reklamę w mediach społecznościowych czy retargeting.

Umożliwiamy naszym Klientom dostęp do CSS (Comparison Shopping Service). Skorzystaj z CSS FEB i obniż koszty kliknięć w zakupach Google o 20%. Tańsze kliki to większy ruch i wyższy ROAS Twojej kampanii efektywnościowej z FEB.
Sprawdź!

Kluczowe korzyści

Dlaczego kampania reklamowa online?

1.

Umożliwia

stały monitoring kluczowych wskaźników efektywności.

2.

Buduje i umacnia zaufanie

wobec marki, które przekłada się na rekomendacje Klientów.

3.

Zwiększa rozpoznawalność marki

wśród pożądanych grup odbiorców, dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklam. Np. w zależności od zainteresowań czy miejsca zamieszkania konsumentów.

4.

Odpowiada na

aktualne potrzeby rynku. Jesteśmy w stanie w dowolnej chwili zmodyfikować treść wszystkich lub pojedynczej reklamy, by dostosować kampanię do aktualnych oczekiwań odbiorców.

5.

Zwiększa sprzedaż online

Dzięki precyzyjnemu dotarciu do kluczowych grup odbiorców kampania reklamowa w Internecie pozwala na aktywne generowanie leadów o najwyższym potencjale zakupowym. Zdobywa dla Ciebie potencjalnych Klientów, którzy realnie zainteresowani są zakupem.

6.

Pozwala na

elastyczną płatność w zależności od ilości uzyskanych kliknięć, wyświetleń w reklamę czy wygenerowanych konwersji.

Skontaktuj się z nami – zacznij skutecznie docierać do swoich Klientów, by sprzedawać więcej… mniejszym kosztem.

Wypełnij brief

Dostosowujemy rodzaj kampanii reklamowej najkorzystniejszy dla Twojego biznesu, mając na względzie cele, jakie chcesz osiągnąć oraz potrzeby i oczekiwania odbiorców, do których chcesz dotrzeć.

Promocja strony internetowej, sklepu internetowego w sieci reklamowej Google to przede wszystkim bardzo duży zasięg, który sprzyja zwiększaniu rozpoznawalności marki oraz sprawne dotarcie do konkretnych odbiorców. Co z kolei zwiększa prawdopodobieństwo konwersji.
Kampania reklamowa online w wyszukiwarce Google (Google Ads) sprawdzają się w sytuacji, kiedy zależy Ci na szybkim odnalezieniu odbiorców aktualnie poszukujących produktów lub usług, które oferujesz. W tym przypadku wyświetlają się po wpisaniu w wyszukiwarkę odpowiedniej frazy kluczowej – jednej z wielu dopasowanych do specyfiki Twojego biznesu, na które kierowana jest kampania.
Natomiast retargeting to najlepsze rozwiązanie, jeśli zależy Ci na interakcji z odbiorcami, którzy już wygenerowali choćby pojedynczą konwersję, np. odwiedzili stronę firmową, obejrzeli ofertę i asortyment sklepu). Teraz celem jest przekonanie potencjalnych Klientów do zrealizowania konkretnego działania – sfinalizowania transakcji, wypełnienia formularza zamówienia itp.

Analizujemy wyniki kampanii w czasie rzeczywistym.

Przez cały okres trwania kampanii, na bieżąco, analizujemy jej skuteczność. Wiemy, ile osób zauważyło reklamę, kliknęło reklamę, przeszło na stronę docelową (i co na niej zrobili), sfinalizowało zamówienie dzięki reklamie?
Widząc, czy i w jaki sposób wyświetlane reklamy wpływają na zachowanie użytkowników, optymalizujemy poszczególne komunikaty reklamowe. Dzięki czemu działają jeszcze skuteczniej.

 Kampania reklamowa online to zbiór grup spersonalizowanych reklam (w sieci reklamowej Google, wyszukiwarce, mediach społecznościowych, retargeting), kierowanych w taki sposób, by możliwie najbardziej precyzyjnie dotrzeć do odbiorców ze zdefiniowanej grupy docelowej.

FEB kampanie reklamowe online. Zwiększaj sprzedaż, zmniejszaj koszty działań marketingowych.

Wypełnij brief

Usługi towarzyszące

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Kampania reklamowa w Internecie. Precyzyjne targetowanie, nienachalna forma, szybkie i mierzalne rezultaty.

Polecają nas

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.