Kampanie reklamowe online

Planujesz rozpocząć działania reklamowe online, a może prowadzisz już kampanie i chcesz podnieść ich rentowność oraz skalować efekty? Dobrze trafiłeś, kampanie reklamowe szybko pomagają zwiększyć skalę sprzedaży i rozwinąć biznes. Dla naszych Klientów prowadzimy obsługę od A do Z - od pomysłu, kreacji, postawienia celów przez realizację do raportowania i rozwoju.

Nasze podejście do marketingu

  • skutecznie podwyższamy ROAS
  • rozwijamy Twój biznes zwiększając skalę kampanii sprzedażowych
  • nie tylko kampanie Google Ads - pracujemy również w innych systemach reklamowych, które pozwalają na rozwijanie sprzedaży np. Face Ads, Bing Ads, Criteo, Ceneo itd.
  • certyfikowani specjaliści doradzają i pomagają naszym Klientom w planowaniu oraz realizacji planu marketingowego
  • każdą kampanię promocyjną koordynuje dedykowany opiekun Klienta

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

 

 

      

 

 

 

Fabryka e-biznesu: Twój partner w kampaniach reklamowych!

Rozpoczynając działania reklamowe online, kluczowe jest znalezienie partnera, który nie tylko rozumie cele Twojej marki, ale jest również w stanie szybko skalować i podnieść rentowność Twoich kampanii. W Fabryce e-biznesu (FEB) specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych od początku do końca – od pomysłu i kreacji po realizację i rozwój. Dzięki naszej wszechstronnej obsłudze, Twoja marka może szybko zwiększyć skalę sprzedaży i dynamicznie rozwijać swoje działania biznesowe

Kampania reklamowa - definicja 

Czym jest kampania reklamowa? Kampania reklamowa online to zintegrowany zespół działań marketingowych, których głównym celem jest osiągnięcie założonych celów marketingowych reklamodawcy poprzez skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej. Kampanie reklamowe nie ograniczają się do pojedynczej reklamy, ale obejmują całą koordynowaną i zorganizowaną strategię działań. 

Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową online? Kampanię reklamową można prowadzić na wiele sposobów. Najpopularniejsze z nich to zarówno tradycyjne, jak i nowe techniki promocji. Media tradycyjne obejmują prasę, radio, telewizję, billboardy i inne formy reklamy drukowanej. Nowe techniki są zazwyczaj związane z mediami cyfrowymi, takimi jak reklamy w sieci, reklamy w mediach społecznościowych, reklamy w wyszukiwarkach, reklamy w aplikacjach.
 

Strategia i cele kampanii reklamowej online

Aby kampania reklamowa mogła osiągnąć sukces, konieczne jest określenie jej celów oraz drogi do ich realizacji. Podczas wieloletniej pracy z klientami zauważyliśmy, że kluczem do sukcesu jest strategia kampanii reklamowej, która powinna opierać się m.in. na:

  • rzetelnej analizie rynku: przeanalizowanie zapotrzebowania rynku na produkty  lub usługi oraz porównanie oferty do konkurencji,
  • poznaniu i dokładnym zdefiniowaniu grupy docelowej, do której reklama ma dotrzeć,
  • ustalaniu budżetu na działania związane z kampanią,
  • wybraniu mediów, które zostaną użyte do dotarcia do potencjalnych klientów,
  • przygotowaniu adekwatnych treści reklamowych i grafik skierowanych do określonej grupy docelowej oraz kanału dotarcia. Należy upewnić się, że język reklamy jest dostosowany do wieku, płci, stylu życia itp.,
  • stworzeniu harmonogramu wyświetlania reklamy dopasowanego do aktywności grupy docelowej,
  • rozpoczęciu kampanii, ciągłym monitorowaniu skuteczności i ewentualnym wprowadzaniu zmian w celu lepszego dostosowania reklamy do założonej grupy docelowej.

Wspólnie z Klientem definiujemy cele kampanii reklamowej. Do najpopularniejszych z nich należy:

  • promowanie produktu lub usługi, które są najważniejsze dla klienta i jego branży,
  • ciągłe zwiększanie świadomości i znaczenia marki,
  • efektywna sprzedaż produktów lub usług z oferty Klienta,
  • budowanie lojalności wśród użytkowników (zarówno nowych jak i powracających),
  • ciągłe pozyskiwanie nowych klientów,
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów lub usług.

Ogólnym, jednak niezwykle ważnym celem kampanii reklamowych online jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Dobra agencja marketingowa już po wstępnej rozmowie z klientem będzie w stanie określić konkretne działania marketingowe, które przyczynią się do odpowiedniej percepcji marki. 

W Fabryce e-biznesu każda kampania reklamowa jest starannie dopasowywana do indywidualnych potrzeb i celów Twojego biznesu. Nasz zespół ekspertów skupia się na tworzeniu spersonalizowanych strategii, które nie tylko odpowiadają na specyfikę Twojej branży, ale także w pełni wykorzystują potencjał marki. Wykorzystujemy zaawansowane techniki targetowania i segmentacji, aby dotrzeć do kluczowych grup odbiorców, maksymalizując tym samym skuteczność Twoich działań marketingowych. Naszym celem jest zapewnienie, że każda kampania nie tylko zwiększa rozpoznawalność Twojej marki, ale także prowadzi do realnych wyników biznesowych.

Korzystając ze zróżnicowanych kanałów komunikacji, płynnie łączymy dynamiczne możliwości kampanii reklamowych online z masowym przekazem mediów tradycyjnych. W rezultacie skutecznie promujemy marki w sieci - wszędzie tam, gdzie obecni są jej odbiorcy.

Poprzez przemyślaną kampanię reklamową docieramy wprost do Twoich odbiorców i skutecznie przekonujemy ich do podjęcia interakcji z marką. Tym samym wygenerowania konwersji, na jakiej najbardziej Ci zależy.
Uwzględniając specyfikę branży, w jakiej działasz, charakter Twojego biznesu, profil Klienta, a także założenia i budżet działań marketingowych, dobierzemy najskuteczniejszą dla Ciebie formę kampanii. W sieci reklamowej Google, reklamę w wyszukiwarce, reklamę w mediach społecznościowych czy retargeting - różne rodzaje kampanii reklamowych dostosowane do różnych potrzeb Klientów - spróbuj z FEB!

Umożliwiamy naszym Klientom dostęp do CSS (Comparison Shopping Service). Skorzystaj z CSS FEB i obniż koszty kliknięć w zakupach Google o 20%. Tańsze kliki to większy ruch i wyższy ROAS Twojej kampanii efektywnościowej z FEB.
Sprawdź!

Kluczowe korzyści kampanii reklamowych online

Dlaczego kampania reklamowa online?

1.

Kampania reklamowa umożliwia

stały monitoring kluczowych wskaźników efektywności.

2.

Kampania reklamowa buduje i umacnia zaufanie

wobec marki, które przekłada się na rekomendacje Klientów.

3.

Kampania reklamowa zwiększa rozpoznawalność marki

wśród pożądanych grup odbiorców, dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklam. Np. w zależności od zainteresowań czy miejsca zamieszkania konsumentów.

4.

Kampania reklamowa odpowiada na

aktualne potrzeby rynku. Jesteśmy w stanie w dowolnej chwili zmodyfikować treść wszystkich lub pojedynczej reklamy, by dostosować kampanię do aktualnych oczekiwań odbiorców.

5.

Kampania reklamowa zwiększa sprzedaż online

Dzięki precyzyjnemu dotarciu do kluczowych grup odbiorców kampania reklamowa w Internecie pozwala na aktywne generowanie leadów o najwyższym potencjale zakupowym. Zdobywa dla Ciebie potencjalnych Klientów, którzy realnie zainteresowani są zakupem.

6.

Kampania reklamowa pozwala na

elastyczną płatność w zależności od ilości uzyskanych kliknięć, wyświetleń w reklamę czy wygenerowanych konwersji.

Skontaktuj się z nami – zacznij skutecznie docierać do swoich Klientów, by sprzedawać więcej… mniejszym kosztem.

Wypełnij brief

Dostosowujemy rodzaj kampanii reklamowej najkorzystniejszy dla Twojego biznesu, mając na względzie cele, jakie chcesz osiągnąć oraz potrzeby i oczekiwania odbiorców, do których chcesz dotrzeć

Promocja strony internetowej, sklepu internetowego w sieci reklamowej Google to przede wszystkim bardzo duży zasięg, który sprzyja zwiększaniu rozpoznawalności marki oraz sprawne dotarcie do konkretnych odbiorców. Co z kolei zwiększa prawdopodobieństwo konwersji.
Kampania reklamowa online w wyszukiwarce Google (Google Ads) sprawdzają się w sytuacji, kiedy zależy Ci na szybkim odnalezieniu odbiorców aktualnie poszukujących produktów lub usług, które oferujesz. W tym przypadku wyświetlają się po wpisaniu w wyszukiwarkę odpowiedniej frazy kluczowej – jednej z wielu dopasowanych do specyfiki Twojego biznesu, na które kierowana jest kampania.
Natomiast retargeting to najlepsze rozwiązanie, jeśli zależy Ci na interakcji z odbiorcami, którzy już wygenerowali choćby pojedynczą konwersję, np. odwiedzili stronę firmową, obejrzeli ofertę i asortyment sklepu). Teraz celem jest przekonanie potencjalnych Klientów do zrealizowania konkretnego działania – sfinalizowania transakcji, wypełnienia formularza zamówienia itp.

Analizujemy wyniki kampanii w czasie rzeczywistym

Przez cały okres trwania kampanii marketingowej, na bieżąco analizujemy jej skuteczność. Wiemy, ile osób zauważyło reklamę, kliknęło reklamę, przeszło na stronę docelową (i co na niej zrobili), sfinalizowało zamówienie dzięki reklamie?
Widząc, czy i w jaki sposób wyświetlane reklamy wpływają na zachowanie użytkowników, optymalizujemy poszczególne komunikaty reklamowe. Dzięki czemu działają jeszcze skuteczniej.

Kampanie reklamowe? Agencja marketingowa Fabryka e-biznesu to najlepszy wybór!

W FEB łączymy innowacyjność z efektywnością, aby zapewnić Twojej marce najwyższy możliwy zwrot z inwestycji (ROAS). Rozwijamy Twoje działania marketingowe, wykorzystując różnorodne kanały, takie jak Google Ads, Face Ads, Bing Ads, a także Criteo i Ceneo, aby osiągnąć maksymalną skuteczność kampanii. Pracujemy z ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania, którzy planują nie tylko strategię, ale biorą również pełną odpowiedzialność za koordynację kampanii, zapewniając, że każdy aspekt Twojego planu marketingowego jest realizowany z najwyższą starannością i skutecznością.

Jak określić skuteczność działań marketingowych w sieci?


Najpopularniejszymi wskaźnikami do mierzenia skuteczności kampanii reklamowej w Internecie są:

  • CPC (Cost Per Click), czyli koszt pojedynczego kliknięcia w reklamę,
  • CTR (Click Through Rate) - określa on, jaki jest procentowy udział kliknięć w reklamę w porównaniu do jej wyświetleń,
  • CPA (Cost Per Action), czyli koszt wykonania konkretnej akcji (konwersji),
  • SOV (Share of Voice), czyli ilość wyświetleń reklamy w stosunku do całkowitej liczby wyświetleń reklam tego samego produktu lub usługi w tym samym czasie.
     

Kampanie reklamowe online z agencją marketingową FEB - zacznijmy tworzyć sukces razem!

Gotowi na rozwój Twojego biznesu z wykorzystaniem najnowocześniejszych strategii marketingowych? Skontaktuj się z nami! Jesteśmy tu, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele marketingowe z innowacyjnymi i skutecznymi rozwiązaniami. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wsparcia w opracowaniu strategii, czy szukasz efektywnego wykonania Twoich kampanii reklamowych, nasz zespół ekspertów jest gotowy dostarczyć rozwiązania, które przekształcą wyzwania w możliwości. Zacznijmy naszą współpracę już dziś!

 

 Kampania reklamowa online to zbiór grup spersonalizowanych reklam (w sieci reklamowej Google, wyszukiwarce, mediach społecznościowych, retargeting), kierowanych w taki sposób, by możliwie najbardziej precyzyjnie dotrzeć do odbiorców ze zdefiniowanej grupy docelowej.

FEB kampanie reklamowe online. Zwiększaj sprzedaż, zmniejszaj koszty działań marketingowych

Wypełnij brief

Usługi towarzyszące

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Kampania reklamowa w Internecie. Precyzyjne targetowanie, nienachalna forma, szybkie i mierzalne rezultaty.

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.