Pozycjonowanie stron internetowych – SEO

Łączymy zrozumienie potrzeb użytkowników wyszukiwarki Google z doświadczeniem w zakresie pozycjonowania i SEO, aby ułatwić potencjalnym klientom odnalezienie Twojej strony internetowej!

Pozycjonowanie to proces, który ma na celu umiejscowienie Twojej strony internetowej wysoko w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Osiągamy to poprzez serię zbalansowanych działań, od audytu SEO po optymalizację treści i link building. Działamy z myślą o algorytmach Google, ale przede wszystkim skupiamy się na potrzebach i doświadczeniach Twoich potencjalnych klientów. 

Dostosowujemy stronę internetową do preferencji użytkowników i algorytmów Google. Poprzez audyt strony (obejmujący między innymi analizę struktury kodu, szybkości ładowania, dostępności na urządzenia mobilne) sprawdzamy, czy i w jakim stopniu strona spełnia standardy Google. W razie konieczności – optymalizujemy ją. W rezultacie staje się przyjazna zarówno dla robotów wyszukiwarki, jak i użytkowników

W naszej agencji marketingowej rozumiemy, że pozycjonowanie to znacznie więcej, niż tylko zestaw i wybór odpowiednich technik SEO. To strategiczne działanie, które łączy technologię, content i zrozumienie potrzeb Twojej firmy, aby zapewnić jej widoczność tam, gdzie najbardziej liczy się obecność – na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google!

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Pozycjonujemy i optymalizujemy strony internetowe w sposób przyjazny Google.
Sprawdź nas jako agencję SEO!

SEO i pozycjonowanie - kluczowe korzyści

Skuteczne pozycjonowanie to niezbędny element promocji e-biznesu.

1.

Pozycjonowanie minimalizuje

współczynnik odrzuceń na stronie.

2.

Pozycjonowanie podnosi

pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.

3.

Pozycjonowanie polepsza

jakość ruchu na stronie, co przekłada się na pozyskanie klientów.

4.

Pozycjonowanie poprawia

widoczność witryny i zwiększa rozpoznawalność marki w Internecie.

5.

Pozycjonowanie zwiększa

liczbę unikalnych użytkowników odwiedzających stronę internetową - zwiększa ruch.

6.

Pozycjonowanie pomnaża

zysk ze sprzedaży internetowej, m.in. dzięki pozycjonowaniu szerokiemu.

FEB Usługi SEO. Bądź dobrze widoczny w Internecie!

SEO a pozycjonowanie - różnice 


W świecie cyfrowego marketingu, terminy SEO (Search Engine Optimization) i pozycjonowanie często są używane zamiennie. Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zawsze edukujemy naszych Klientów i zwracamy uwagę na różnicę pomiędzy znaczeniem obu terminów, która - wbrew pozorom - jest znacząca.

Zarówno pozycjonowanie jak i SEO to terminy odnoszące się do kluczowych aspektów zwiększania widoczności strony internetowej, ale ich zakres, metody i ostateczne cele są różne. 

Co to jest SEO? Definicja i znaczenie


SEO to kompleksowy proces, który obejmuje szeroką gamę działań mających na celu optymalizację strony internetowej do wymagań wyszukiwarek, takich jak Google. To nie tylko dobór słów kluczowych, ale również:

  • optymalizacja techniczna: upewnianie się, że strona jest szybka, bezpieczna i dostępna dla robotów wyszukiwarek,
  • optymalizacja treści: tworzenie wartościowych, angażujących treści, które odpowiadają na pytania i potrzeby użytkowników,
  • user experience (UX): projektowanie strony w sposób przyjazny dla użytkownika, co wpływa na czas spędzony na stronie i współczynniki odrzuceń,
  • mobile optimization: zapewnienie, że strona jest w pełni funkcjonalna i użyteczna na urządzeniach mobilnych.

SEO to udoskonalanie treści zawartych na stronie, poprawa struktury w obrębie witryny, optymalizacja kodu i elementów, które można uznać za ważne z punktu widzenia pojedynczego użytkownika (UX).
 

Co to jest i na czym polega pozycjonowanie?


Po zrozumieniu definicji SEO, czas na głębsze spojrzenie na zagadnienie pozycjonowania. Już na wstępie należy zaznaczyć, że pozycjonowanie zawiera w sobie elementy optymalizacji SEO, lecz rozciąga się również na dodatkowe procesy i ma bardziej rozległe zastosowanie. Po dopracowaniu elementów, które ułatwiają wyszukiwarkom zrozumienie i indeksowanie strony, konieczne jest zgłębienie innych mechanizmów oraz stosowanie metod, które zapewnią stronie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

Skuteczne pozycjonowanie to proces, który ma na celu osiągnięcie jak najlepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych. Dzięki temu strona staje się bardziej widoczna dla użytkowników Internetu, co z kolei zwiększa jej popularność.

Oprócz samego SEO, do prawidłowego pozycjonowania strony internetowej przyczyniają się też inne elementy, a wśród nich m.in. link building, content marketing czy analityka internetowa.

Te działania razem wpływają na pozycję, jaką strona osiąga w wyszukiwarce, gdy użytkownik szuka określonej frazy. Niezbędne jest zatem stworzenie dobrze przemyślanej strategii pozycjonowania, która będzie obejmować różnorodne działania, a następnie konsekwencja w jej stosowaniu. Warto pamiętać, że osiągnięcie wysokiej pozycji w Google to proces długotrwały, ale ze względu na liczne korzyści, jest to inwestycja opłacalna.

Podczas gdy SEO jest bardziej holistycznym podejściem do optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek, pozycjonowanie koncentruje się na osiąganiu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Można powiedzieć, że SEO to podróż, a pozycjonowanie to jej cel.

 

SEO w agencji marketingowej FEB - sprawdź, dlaczego warto!

Znalezienie się strony w TOP10 wyników wyszukiwania gwarantuje jej wzrost popularności. Użytkownicy internetu rzadko przeglądają wyniki poza pierwszą stroną. Zazwyczaj porównują kilka pierwszych wyników, które się wyświetlają. 

Wysoka pozycja w Google ma istotne znaczenie nie tylko dla blogów i firm usługowych, ale zwłaszcza dla sklepów internetowych. Skuteczne pozycjonowanie bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży i zysków firmy, wpływając również na jej wizerunek.

W Fabryce e-biznesu strategia SEO opiera się na trzech głównych filarach, które obejmują:

  • Technologię: audytujemy Twoją stronę pod kątem technicznym, dbając o to, aby była przyjazna dla wyszukiwarek i użytkowników,
  • Treści: tworzymy i optymalizujemy treści, aby były wartościowe dla Twoich klientów oraz zgodne z kryteriami wyszukiwarek,
  • Link Building: budujemy sieć wartościowych linków przychodzących, co dodatkowo wzmacnia pozycję Twojej strony.

W naszej agencji nie tylko wprowadzamy Twoją stronę na szczyty wyników wyszukiwania. Dbamy o to, by pozycjonowanie przynosiło realne i szerokie korzyści dla Twojego biznesu. 
 


Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Łącząc kampanie SEO, Content Marketing i UX umacniamy świadomość marki w odbiorcach

Dbamy o wartość merytoryczną strony internetowej. Uzupełniamy ją o przemyślany content pokrywający się z zapytaniami użytkowników na każdym z etapów procesu zakupowego. Opracowując treści, które w interesujący sposób przekazują praktyczną wiedzę, umacniamy autorytet Twojej marki jako eksperta na rynku. Połączenie SEO i UX zwiększy efektywność realizowanych działań oraz wpłynie na wzrost sprzedaży z pozostałych źródeł pozyskiwania ruchu. 

Jak w praktyce wygląda połączenie SEO i contentu?

W FEB stawiamy na specjalistyczny SEO copywriting! Na bazie doświadczenia i pracy przy dużych projektach wiemy, że treść była, jest i będzie filarem w kontekście pozycjonowania witryny.

Jednym z najważniejszych elementów jest określenie i identyfikacja fraz kluczowych. Proces ten obejmuje wykrycie fraz, które potencjalni klienci najczęściej wpisują w wyszukiwarkę, poszukując produktów lub usług oferowanych przez pozycjonowaną firmę. 

Pracujemy na dedykowanych narzędziach, które określają potencjał fraz kluczowych, liczbę osób, które każdego miesiąca wyszukują dany temat, a nawet sezonowość konkretnej frazy kluczowej.

W sposób transparentny prezentujemy narzędzia, dzięki którym możemy stworzyć profesjonalny content plan lub analizę fraz kluczowych konkurencji. Dzięki temu specjaliści SEO są w stanie wyszukać i zaproponować frazy o wysokim potencjale ruchu przy umiarkowanej konkurencyjności, wybrać frazy lokalne dla biznesów regionalnych oraz wskazać drogę do poprawy ruchu organicznego na stronie.

Dla wielu ekspertów z branży, SEO Content Marketing to klucz do sukcesu w wynikach organicznych. Nasze uwagi, zalecenia, działania optymalizacyjne oraz content plany powstają w oparciu o dokumentację Google, a szczególny nacisk kładziemy na tworzenie treści zgodnych z wytycznymi Helpful Content.

Jako Agencja SEO kierujemy się kluczowymi uwagami i wskazówkami E-E-A-T, które  zostały zebrane w dokumentacji Google: Tworzenie treści przydatnych, rzetelnych i ukierunkowanych na użytkowników. Według wytycznych Google proponujemy takie treści, które:

  • wzbudzają zaufanie,
  • stawiają firmę w roli eksperta,
  • odpowiadają na zapytania użytkowników i pozwalają spełnić jego intencję,
  • bazują na doświadczeniu autora tekstu lub całej marki,
  • są oryginalne, unikalne i ciekawe dla odbiorcy.

Dbamy o tworzenie treści z perspektywy eksperta, bo tylko taki content zapewni dobre wyniki w kampaniach SEO. Dobrze dostosowany język do typu czytelników to kolejny krok w budowaniu efektywnego contentu. Im bardziej treść jest pomocna i ciekawa, tym bardziej zostanie doceniona przez czytelników, którzy chętnie ją udostępniają, co korzystnie wpływa na pozycjonowanie strony.

Pozycjonowanie poprzez content to również okazja do poprawy interakcji użytkowników ze stroną. Treść, która jest zarówno wartościowa, jak i interesująca, skłania potencjalnych klientów do dłuższego pozostawania na stronie oraz do podejmowania określonych działań, takich jak zapisywanie się na newsletter, zakładanie konta czy dokonywanie zakupów. Zadbanie o odpowiednią spójność i strukturę poprawi odbiór podstron przez roboty wyszukiwarek, klienci natomiast szybciej trafią na podstrony produktowe. Z tego miejsca droga do konwersji jest już całkiem krótka, prawda?

Jakość treści i dbałość o techniczne aspekty SEO to kluczowe elementy skutecznego pozycjonowania strony. Kombinacja wartościowej treści, odpowiedniego dostosowania do odbiorców i uwzględnienie technicznych aspektów przekłada się na wyższą widoczność strony w wynikach wyszukiwania i większą skuteczność marketingu online. To właśnie dlatego warto postawić na SEO w Agencji Marketingowej FEB!

Link Building w strategii SEO

Budujemy i konsekwentnie rozbudowujemy wartościowy profil linków, które korzystnie wpływają na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. W tym celu tworzymy naturalne w odbiorze treści, a następnie publikujemy w wiarygodnych serwisach tematycznie powiązanych z branżą, w jakiej działasz.

Jak stworzyć najbardziej jakościowy profil linków? Jako Agencja SEO zawsze rekomendujemy naturalne sposoby pozyskiwania backlinków. Skutecznym i bezpiecznym pomysłem jest korzystanie z autorytetu i eksperckości własnej domeny - czy wiesz, że dobrej jakości treści mogą zaprocentować w postaci darmowych linków? Im lepszy content stworzymy, tym większa szansa na to, że serwisy zewnętrzne będą kierować do nas ruch, stawiając pozycjonowaną stronę w roli eksperta i firmy godnej zaufania.

Warto również rozważyć współpracę z branżowymi portalami, które mogą umieścić artykuły sponsorowane lub informacje prasowe na swoich stronach, zawierające linki prowadzące do Twojej witryny. Inną, często wybieraną opcją jest udział w dyskusjach na blogach, forach internetowych, gdzie można umieszczać linki do swojej strony.

Jeśli decydujesz się na takie działania SEO, warto zadbać o to, aby Twoje komentarze były merytoryczne i pojawiały się w miejscach, gdzie potencjalni odbiorcy rzeczywiście mogą zainteresować się Twoją treścią. Unikamy spamu i sztucznie generowanych treści pod SEO - wybierając FEB wybierasz jasne, proste i skuteczne metody pozyskiwania linków!

 

Zwiększamy pozycję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania – Google Organic

 SEO to widoczność i dobra reputacja marki w wyszukiwarce. Wartościowy ruch organiczny, który mnoży konwersję, dzięki czemu zarabiasz więcej. 

Uzyskaj wysokie pozycje w Google, by Klienci szybko i bez wysiłku znaleźli Twoją firmę w Internecie

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

ACUSMED

Sklep ze sprzętem rehabilitacyjnym i bogatą ofertą dla fizjoterapeutów

FEB SEO. Skuteczne optymalizowanie i pozycjonowanie stron w Internecie.

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.