Przekierowanie 301 czy 302? Poznaj różnice i zastosowania!
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaka jest różnica między przekierowaniem 301 a 302? Które z nich lepiej wpływa na pozycjonowanie Twojej strony?
Łączymy zrozumienie potrzeb użytkowników wyszukiwarki Google z doświadczeniem w zakresie pozycjonowania i SEO, aby ułatwić potencjalnym klientom odnalezienie Twojej strony internetowej!
Pozycjonowanie to proces, który ma na celu umiejscowienie Twojej strony internetowej wysoko w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Osiągamy to poprzez serię zbalansowanych działań, od audytu SEO po optymalizację treści i link building. Działamy z myślą o algorytmach Google, ale przede wszystkim skupiamy się na potrzebach i doświadczeniach Twoich potencjalnych klientów.
Dostosowujemy stronę internetową do preferencji użytkowników i algorytmów Google. Poprzez audyt strony (obejmujący między innymi analizę struktury kodu, szybkości ładowania, dostępności na urządzenia mobilne) sprawdzamy, czy i w jakim stopniu strona spełnia standardy Google. W razie konieczności – optymalizujemy ją. W rezultacie staje się przyjazna zarówno dla robotów wyszukiwarki, jak i użytkowników
W naszej agencji marketingowej rozumiemy, że pozycjonowanie to znacznie więcej, niż tylko zestaw i wybór odpowiednich technik SEO. To strategiczne działanie, które łączy technologię, content i zrozumienie potrzeb Twojej firmy, aby zapewnić jej widoczność tam, gdzie najbardziej liczy się obecność – na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Pozycjonujemy i optymalizujemy strony internetowe w sposób przyjazny Google.
Sprawdź nas jako agencję SEO!
Skuteczne pozycjonowanie to niezbędny element promocji e-biznesu.
1.
współczynnik odrzuceń na stronie.
2.
pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.
3.
jakość ruchu na stronie, co przekłada się na pozyskanie klientów.
4.
widoczność witryny i zwiększa rozpoznawalność marki w Internecie.
5.
liczbę unikalnych użytkowników odwiedzających stronę internetową - zwiększa ruch.
6.
zysk ze sprzedaży internetowej, m.in. dzięki pozycjonowaniu szerokiemu.
FEB Usługi SEO. Bądź dobrze widoczny w Internecie!
W świecie cyfrowego marketingu, terminy SEO (Search Engine Optimization) i pozycjonowanie często są używane zamiennie. Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zawsze edukujemy naszych Klientów i zwracamy uwagę na różnicę pomiędzy znaczeniem obu terminów, która - wbrew pozorom - jest znacząca.
Zarówno pozycjonowanie jak i SEO to terminy odnoszące się do kluczowych aspektów zwiększania widoczności strony internetowej, ale ich zakres, metody i ostateczne cele są różne.
SEO to kompleksowy proces, który obejmuje szeroką gamę działań mających na celu optymalizację strony internetowej do wymagań wyszukiwarek, takich jak Google. To nie tylko dobór słów kluczowych, ale również:
SEO to udoskonalanie treści zawartych na stronie, poprawa struktury w obrębie witryny, optymalizacja kodu i elementów, które można uznać za ważne z punktu widzenia pojedynczego użytkownika (UX).
Po zrozumieniu definicji SEO, czas na głębsze spojrzenie na zagadnienie pozycjonowania. Już na wstępie należy zaznaczyć, że pozycjonowanie zawiera w sobie elementy optymalizacji SEO, lecz rozciąga się również na dodatkowe procesy i ma bardziej rozległe zastosowanie. Po dopracowaniu elementów, które ułatwiają wyszukiwarkom zrozumienie i indeksowanie strony, konieczne jest zgłębienie innych mechanizmów oraz stosowanie metod, które zapewnią stronie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google.
Skuteczne pozycjonowanie to proces, który ma na celu osiągnięcie jak najlepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych. Dzięki temu strona staje się bardziej widoczna dla użytkowników Internetu, co z kolei zwiększa jej popularność.
Oprócz samego SEO, do prawidłowego pozycjonowania strony internetowej przyczyniają się też inne elementy, a wśród nich m.in. link building, content marketing czy analityka internetowa.
Te działania razem wpływają na pozycję, jaką strona osiąga w wyszukiwarce, gdy użytkownik szuka określonej frazy. Niezbędne jest zatem stworzenie dobrze przemyślanej strategii pozycjonowania, która będzie obejmować różnorodne działania, a następnie konsekwencja w jej stosowaniu. Warto pamiętać, że osiągnięcie wysokiej pozycji w Google to proces długotrwały, ale ze względu na liczne korzyści, jest to inwestycja opłacalna.
Podczas gdy SEO jest bardziej holistycznym podejściem do optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek, pozycjonowanie koncentruje się na osiąganiu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Można powiedzieć, że SEO to podróż, a pozycjonowanie to jej cel.
Znalezienie się strony w TOP10 wyników wyszukiwania gwarantuje jej wzrost popularności. Użytkownicy internetu rzadko przeglądają wyniki poza pierwszą stroną. Zazwyczaj porównują kilka pierwszych wyników, które się wyświetlają.
Wysoka pozycja w Google ma istotne znaczenie nie tylko dla blogów i firm usługowych, ale zwłaszcza dla sklepów internetowych. Skuteczne pozycjonowanie bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży i zysków firmy, wpływając również na jej wizerunek.
W Fabryce e-biznesu strategia SEO opiera się na trzech głównych filarach, które obejmują:
W naszej agencji nie tylko wprowadzamy Twoją stronę na szczyty wyników wyszukiwania. Dbamy o to, by pozycjonowanie przynosiło realne i szerokie korzyści dla Twojego biznesu.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Dbamy o wartość merytoryczną strony internetowej. Uzupełniamy ją o przemyślany content pokrywający się z zapytaniami użytkowników na każdym z etapów procesu zakupowego. Opracowując treści, które w interesujący sposób przekazują praktyczną wiedzę, umacniamy autorytet Twojej marki jako eksperta na rynku. Połączenie SEO i UX zwiększy efektywność realizowanych działań oraz wpłynie na wzrost sprzedaży z pozostałych źródeł pozyskiwania ruchu.
W FEB stawiamy na specjalistyczny SEO copywriting! Na bazie doświadczenia i pracy przy dużych projektach wiemy, że treść była, jest i będzie filarem w kontekście pozycjonowania witryny.
Jednym z najważniejszych elementów jest określenie i identyfikacja fraz kluczowych. Proces ten obejmuje wykrycie fraz, które potencjalni klienci najczęściej wpisują w wyszukiwarkę, poszukując produktów lub usług oferowanych przez pozycjonowaną firmę.
Pracujemy na dedykowanych narzędziach, które określają potencjał fraz kluczowych, liczbę osób, które każdego miesiąca wyszukują dany temat, a nawet sezonowość konkretnej frazy kluczowej.
W sposób transparentny prezentujemy narzędzia, dzięki którym możemy stworzyć profesjonalny content plan lub analizę fraz kluczowych konkurencji. Dzięki temu specjaliści SEO są w stanie wyszukać i zaproponować frazy o wysokim potencjale ruchu przy umiarkowanej konkurencyjności, wybrać frazy lokalne dla biznesów regionalnych oraz wskazać drogę do poprawy ruchu organicznego na stronie.
Dla wielu ekspertów z branży, SEO Content Marketing to klucz do sukcesu w wynikach organicznych. Nasze uwagi, zalecenia, działania optymalizacyjne oraz content plany powstają w oparciu o dokumentację Google, a szczególny nacisk kładziemy na tworzenie treści zgodnych z wytycznymi Helpful Content.
Jako Agencja SEO kierujemy się kluczowymi uwagami i wskazówkami E-E-A-T, które zostały zebrane w dokumentacji Google: Tworzenie treści przydatnych, rzetelnych i ukierunkowanych na użytkowników. Według wytycznych Google proponujemy takie treści, które:
Dbamy o tworzenie treści z perspektywy eksperta, bo tylko taki content zapewni dobre wyniki w kampaniach SEO. Dobrze dostosowany język do typu czytelników to kolejny krok w budowaniu efektywnego contentu. Im bardziej treść jest pomocna i ciekawa, tym bardziej zostanie doceniona przez czytelników, którzy chętnie ją udostępniają, co korzystnie wpływa na pozycjonowanie strony.
Pozycjonowanie poprzez content to również okazja do poprawy interakcji użytkowników ze stroną. Treść, która jest zarówno wartościowa, jak i interesująca, skłania potencjalnych klientów do dłuższego pozostawania na stronie oraz do podejmowania określonych działań, takich jak zapisywanie się na newsletter, zakładanie konta czy dokonywanie zakupów. Zadbanie o odpowiednią spójność i strukturę poprawi odbiór podstron przez roboty wyszukiwarek, klienci natomiast szybciej trafią na podstrony produktowe. Z tego miejsca droga do konwersji jest już całkiem krótka, prawda?
Jakość treści i dbałość o techniczne aspekty SEO to kluczowe elementy skutecznego pozycjonowania strony. Kombinacja wartościowej treści, odpowiedniego dostosowania do odbiorców i uwzględnienie technicznych aspektów przekłada się na wyższą widoczność strony w wynikach wyszukiwania i większą skuteczność marketingu online. To właśnie dlatego warto postawić na SEO w Agencji Marketingowej FEB!
Budujemy i konsekwentnie rozbudowujemy wartościowy profil linków, które korzystnie wpływają na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. W tym celu tworzymy naturalne w odbiorze treści, a następnie publikujemy w wiarygodnych serwisach tematycznie powiązanych z branżą, w jakiej działasz.
Jak stworzyć najbardziej jakościowy profil linków? Jako Agencja SEO zawsze rekomendujemy naturalne sposoby pozyskiwania backlinków. Skutecznym i bezpiecznym pomysłem jest korzystanie z autorytetu i eksperckości własnej domeny - czy wiesz, że dobrej jakości treści mogą zaprocentować w postaci darmowych linków? Im lepszy content stworzymy, tym większa szansa na to, że serwisy zewnętrzne będą kierować do nas ruch, stawiając pozycjonowaną stronę w roli eksperta i firmy godnej zaufania.
Warto również rozważyć współpracę z branżowymi portalami, które mogą umieścić artykuły sponsorowane lub informacje prasowe na swoich stronach, zawierające linki prowadzące do Twojej witryny. Inną, często wybieraną opcją jest udział w dyskusjach na blogach, forach internetowych, gdzie można umieszczać linki do swojej strony.
Jeśli decydujesz się na takie działania SEO, warto zadbać o to, aby Twoje komentarze były merytoryczne i pojawiały się w miejscach, gdzie potencjalni odbiorcy rzeczywiście mogą zainteresować się Twoją treścią. Unikamy spamu i sztucznie generowanych treści pod SEO - wybierając FEB wybierasz jasne, proste i skuteczne metody pozyskiwania linków!
“ SEO to widoczność i dobra reputacja marki w wyszukiwarce. Wartościowy ruch organiczny, który mnoży konwersję, dzięki czemu zarabiasz więcej. “
FEB SEO. Skuteczne optymalizowanie i pozycjonowanie stron w Internecie.
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaka jest różnica między przekierowaniem 301 a 302? Które z nich lepiej wpływa na pozycjonowanie Twojej strony?
Dowiedz się, jak przeprowadzić analizę SWOT sklepu internetowego i zidentyfikować mocne strony, szanse, zagrożenia oraz obszary do poprawy dla Twojego biznesu online.
Wraz z rozwojem branży marketingu internetowego, pojawia się coraz więcej narzędzi wspierających budowanie widoczności w wyszukiwarkach.