Pozycjonowanie w agencji – sprawdź, dlaczego warto!
Znalezienie się strony w TOP 10 wyników wyszukiwania gwarantuje jej wzrost popularności. Użytkownicy internetu rzadko przeglądają wyniki poza pierwszą stroną. Zazwyczaj porównują kilka pierwszych wyników, które się wyświetlają.
Wysoka pozycja w Google ma istotne znaczenie nie tylko dla blogów i firm usługowych, ale zwłaszcza dla sklepów internetowych. Skuteczne pozycjonowanie bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży i zysków firmy, wpływając również na jej wizerunek.
W Fabryce e-biznesu strategia pozycjonowania opiera się na trzech głównych filarach, które obejmują:
- Technologię: audytujemy Twoją stronę pod kątem technicznym, dbając o to, aby była przyjazna dla wyszukiwarek i użytkowników,
- Treści: tworzymy i optymalizujemy treści, aby były wartościowe dla Twoich klientów oraz zgodne z kryteriami wyszukiwarek,
- Link Building: budujemy sieć wartościowych linków przychodzących, co dodatkowo wzmacnia pozycję Twojej strony.
W naszej agencji nie tylko wprowadzamy Twoją stronę na szczyty wyników wyszukiwania. Dbamy o to, by pozycjonowanie przynosiło realne i szerokie korzyści dla Twojego biznesu.
Umacniamy świadomość marki u odbiorców poprzez pozycjonowanie
Dbamy o wartość merytoryczną strony internetowej. Uzupełniamy ją o przemyślany content pokrywający się z zapytaniami użytkowników na każdym z etapów procesu zakupowego. Opracowując treści, które w interesujący sposób przekazują praktyczną wiedzę, umacniamy autorytet Twojej marki jako eksperta na rynku. Połączenie SEO i UX zwiększy efektywność realizowanych działań oraz wpłynie na wzrost sprzedaży z pozostałych źródeł pozyskiwania ruchu.
W FEB stawiamy na specjalistyczny SEO copywriting! Na bazie doświadczenia i pracy przy dużych projektach wiemy, że treść była, jest i będzie filarem w kontekście pozycjonowania witryny.
Pracujemy na dedykowanych narzędziach, które określają potencjał fraz kluczowych, liczbę osób, które każdego miesiąca wyszukują dany temat, a nawet sezonowość konkretnej frazy kluczowej.
Dla wielu ekspertów z branży, SEO Content Marketing to klucz do sukcesu w wynikach organicznych. Nasze uwagi, zalecenia, działania optymalizacyjne oraz content plany powstają w oparciu o dokumentację Google, a szczególny nacisk kładziemy na tworzenie treści zgodnych z wytycznymi Helpful Content.

Jako Agencja SEO kierujemy się kluczowymi uwagami i wskazówkami E-E-A-T, które zostały zebrane w dokumentacji Google: Tworzenie treści przydatnych, rzetelnych i ukierunkowanych na użytkowników. Według wytycznych Google proponujemy takie treści, które:
- wzbudzają zaufanie,
- stawiają firmę w roli eksperta,
- odpowiadają na zapytania użytkowników i pozwalają spełnić jego intencję,
- bazują na doświadczeniu autora tekstu lub całej marki,
- są oryginalne, unikalne i ciekawe dla odbiorcy.
Dbamy o tworzenie treści z perspektywy eksperta, bo tylko taki content zapewni dobre wyniki w kampaniach.
Link Building w strategii pozycjonowania
Budujemy i konsekwentnie rozbudowujemy wartościowy profil linków, które korzystnie wpływają na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. W tym celu tworzymy naturalne w odbiorze treści, a następnie publikujemy w wiarygodnych serwisach tematycznie powiązanych z branżą, w jakiej działasz.
Warto rozważyć współpracę z branżowymi portalami, które mogą umieścić artykuły sponsorowane lub informacje prasowe na swoich stronach, zawierające linki prowadzące do Twojej witryny. Inną, często wybieraną opcją jest udział w dyskusjach na blogach, forach internetowych, gdzie można umieszczać linki do swojej strony.