CASE STUDY
Branża eventowa – konferencja
Konferencja, która łączy ludzi związanych ze środowiskami nauki, biznesu, marketingu i nowych mediów. Co rok do kampusu uczelni wyższej zjeżdża kilkaset osób chcących podnieść swoje kwalifikacje i podzielić się doświadczeniami.
Narzędzia
- Dedykowana aplikacja Kinect
- Konkurs z nagrodami
- Platforma agregująca w czasie rzeczywistym wyniki graczy
- Social media (Facebook)
- Reklama FaceAds
Wyzwanie
- Zaangażowanie uczestników, wzbudzenie zainteresowania oraz „przełamanie lodów” pomiędzy uczestnikami konferencji.
- Promocja konferencji i wsparcie organizacyjne (2013-2019)
Rozwiązanie
- Dedykowana aplikacja opracowana specjalnie na potrzeby konferencji
Gra opierająca się na technologii sterowania gestami Kinect zawierająca elementy charakterystyczne dla miasta organizatora oraz nawiązania do internetowych memów. - Kampania promocyjna na Facebooku
Efekty
- W grze wzięło udział blisko 50% uczestników konferencji
- Użytkownicy w trakcie rozgrywki wygenerowali blisko 200 zdjęć
- Zasięg społecznościowy akcji dzięki udostępnianiu treści przez liderów opinii sięgnął kilkudziesięciu tysięcy wyświetleń.
- Wyprzedane bilety! :)