CASE STUDY
Branża logistyczna – usługi transportowe
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek Podkarpacia, obecna w czołówce ogólnopolskiej branży TSL. Firma zgłosiła swoje potrzeby w ramach rozbudowy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. W ramach współpracy powstał pierwszy w Polsce profesjonalny, firmowy blog o tematyce logistycznej.
Narzędzia
- Strategia komunikacji
- Blog
- Kampania reklamowa w internecie
Wyzwanie
- Budowa pozytywnego wizerunku marki wśród kontrahentów i potencjalnych pracowników.
Rozwiązanie
- Strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych,
- Stworzenie i prowadzenie bloga marki oraz fanpage na Facebooku,
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii wizerunkowej w Internecie,
- Wsparcie programistyczne i kreacyjne.
Efekty
- Wzrost rozpoznawalności marki w branży TSL,
- Wzrost zaufania do marki wśród potencjalnych klientów i pracowników.