CASE STUDY

Branża modowa – producent tekstyliów

Wyrazisty styl komunikacji i marka rozpoznawana w ponad 12 krajach. Marka istnieje na rynku tekstyliów już od 2001 roku dostarczając swoje kapcie, skarpety i czapki do 10000 punktów sprzedaży w Polsce i kolejnych 2000 w Europie i na świecie.

Narzędzia

  • Facebook
  • FaceAds
  • Instagram
  • Narzędzia kampanii efektywnościowej (w tym m.in. AdWords i Google Display Network) (Google Ads)

Wyzwanie

  • Dwutorowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa. Z jednej strony celem jest generowanie zasięgu i zaangażowania z drugiej zaś prowadzenie wartościowego ruchu do sklepu online.  

Rozwiązanie

  • Prowadzenie komunikacji marki w oparciu o wypracowane założenia w warstwie tekstowej i graficznej
  • Wdrażanie nowych narzędzi efektywnościowych oraz stała optymalizacja kampanii

Efekty

  • Comiesięczny wzrost przychodów z obsługiwanych narzędzi
  • Wzrost rozpoznawalności marki
  • Podnoszenie pozytywnych doświadczeń z marką poprzez stosowanie komunikatów reklamowych budujących emocje
  • Budowanie stabilnego wzrostu ilości fanów w social media

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.