CASE STUDY
Branża modowa – producent tekstyliów
Wyrazisty styl komunikacji i marka rozpoznawana w ponad 12 krajach. Marka istnieje na rynku tekstyliów już od 2001 roku dostarczając swoje kapcie, skarpety i czapki do 10000 punktów sprzedaży w Polsce i kolejnych 2000 w Europie i na świecie.
Narzędzia
- FaceAds
- Narzędzia kampanii efektywnościowej (w tym m.in. AdWords i Google Display Network) (Google Ads)
Wyzwanie
- Dwutorowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa. Z jednej strony celem jest generowanie zasięgu i zaangażowania z drugiej zaś prowadzenie wartościowego ruchu do sklepu online.
Rozwiązanie
- Prowadzenie komunikacji marki w oparciu o wypracowane założenia w warstwie tekstowej i graficznej
- Wdrażanie nowych narzędzi efektywnościowych oraz stała optymalizacja kampanii
Efekty
- Comiesięczny wzrost przychodów z obsługiwanych narzędzi
- Wzrost rozpoznawalności marki
- Podnoszenie pozytywnych doświadczeń z marką poprzez stosowanie komunikatów reklamowych budujących emocje
- Budowanie stabilnego wzrostu ilości fanów w social media