CASE STUDY

INTERNET BETA

Internet Beta to konferencja, która łączy ludzi związanych ze środowiskami nauki, biznesu, marketingu i nowych mediów. Co rok do kampusu Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie zjeżdża kilkaset osób chcących podnieść swoje kwalifikacje i podzielić się doświadczeniami.

Narzędzia

  • Dedykowana aplikacja Kinect
  • Konkurs z nagrodami
  • Platforma agregująca w czasie rzeczywistym wyniki graczy
  • Social media (Facebook)
  • Reklama FaceAds

Sprawdź na INTERNETBETA.PL

Wyzwanie

  • Zaangażowanie uczestników, wzbudzenie zainteresowania oraz „przełamanie lodów” pomiędzy uczestnikami konferencji.
  • Promocja konferencji i wsparcie organizacyjne (2013-2019)

Rozwiązanie

  • Dedykowana aplikacja opracowana specjalnie na potrzeby konferencji
    Gra opierająca się na technologii sterowania gestami Kinect zawierająca elementy charakterystyczne dla Rzeszowa oraz nawiązania do internetowych memów.
  • Kampania promocyjna na Facebooku

Efekty

  • W grze wzięło udział blisko 50% uczestników konferencji
  • Użytkownicy w trakcie rozgrywki wygenerowali blisko 200 zdjęć
  • Zasięg społecznościowy akcji dzięki udostępnianiu treści przez liderów opinii sięgnął kilkudziesięciu tysięcy wyświetleń.
  • Wyprzedane bilety! :)

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.