CASE STUDY

UNICELL

UNICELL - fabryka farb i lakierów, firma posiadająca całą linię technologiczną pozwalającą na opracowywanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów. Chcąc uniezależnić się od tradycyjnych dystrybutorów planuje budowę własnego kanału sprzedaży online. 

Narzędzia

  • Strategia marketingowa
  • Konfiguracja analityki
  • Google Ads
  • SEO

Sprawdź na UNICELL.PL

Wyzwanie

  • Stworzeni planu rozwoju online
  • Poukładanie wzajemnych relacji marach produktów należących do Unicell
  • Rozwój sprzedaży e-commerce

Rozwiązanie

  • Strategia marketingowa brandu Unicell oraz jego submarek: Primacol Decorative, Primacol Professional i LuxDecor
  • Kampania efektywnościowa oparta na optymalizacji feedu produktowego i zaplanowaniu strategii wydatków dla sklepdecor.pl
  • Audyt SEO
  • Rozwój treści na potrzeby SEO
  • Pozycjonowanie strony
  • Kampania wizerunkowa dla produktu LuxDecor Njord

Efekty

  • Systematyczny wzrost sprzedaży

 

Wybrani klienci

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.