Kampanie Ceneo

Kampania reklamowa Ceneo to skuteczna promocja na jednej z największych porównywarek cen w Polsce i drugiej co do wielkości porównywarce na świecie, z której co miesiąc korzysta ok. 23 miliony użytkowników.

W praktyce: maksymalny zasięg, wyraźna widoczność marki w Internecie oraz precyzyjnie dotarcie do Klientów w momencie, kiedy poszukują produktów, jakie sprzedajesz - w najkorzystniejszej dla siebie cenie.

Zwiększamy przewagę konkurencyjną Twojej marki, pozycjonując ją wysoko w wynikach wyszukiwania Ceneo. Gdzie wyświetlają się Twoje reklamy? Na stronie kategorii lub stronie produktu; miejsca emisji dobieramy umiejętnie, w zależności od kategorii produktu oraz preferencji kluczowych odbiorców, do których chcemy dotrzeć z przekazem.

Kampania reklamowa Ceneo nie jest zarezerwowana wyłącznie dla sklepów internetowych! Dzięki Ceneo Lokalnie wyróżnimy na tle konkurencji Twój sklep stacjonarny - pozyskamy dla Ciebie nowych klientów, którzy dokonują zakupów zarówno w klasycznym, modelu ROPO (z ang. Research Online, Purchase Offline) - „wyszukaj w Internecie, kup w sklepie”, jak i odwróconym: „zobacz w sklepie, kup w Internecie”.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Sprzedawaj tam, gdzie kupują Twoi Klienci: na Ceneo.
Porozmawiajmy o współpracy!

Kluczowe korzyści sprzedaży na Ceneo

Sprzedaż na Ceneo to w praktyce między innymi:

1.

Wzrost sprzedaży

kampanie Ceneo pozwalają na zwiększenie zarówno konkurencyjności, jak i zasięgu (widoczności) marki. Atrakcyjnie wyróżniona oferta to realna szansa na najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Ceneo - co w praktyce przekłada się na większy, bardziej wartościowy ruch na Twojej witrynie, większą ilość konwersji oraz skuteczną sprzedaż.

2.

Budżet pod kontrolą

koszt za reklamę na Ceneo ponosisz w momencie, kiedy użytkownik w nią kliknie bądź kupi promowany produkt za pośrednictwem serwisu. Z kolei powierzchnie reklamowe (dostosowane do wyświetlania reklam na urządzeniach stacjonarnych lub/i mobilnych) udostępniane przez Ceneo możesz zakupić, wybierając najkorzystniejszy dla siebie model rozliczeniowy:
● ROS (z nag. run on site) – emisja reklam w obrębie całej witryny Ceneo,
● RON (z ang. run on network) - emisja bannerów w sieci reklamowej Ceneo,
● FF (z ang. flat fee) – wyświetlenie wybranej formy reklamowej na określonej powierzchni.

3.

Szybkie i mierzalne rezultaty

reklamy Twoich produktów pojawią się w odpowiednich miejscach platformy Ceneo tuż po poprawnym skonfigurowaniu Twojego konta reklamowego i pomyślnemu zintegrowaniu go z katalogiem produktowym sklepu. Od tego momentu możemy monitorować kluczowe wskaźniki efektywności prowadzonej kampanii oraz optymalizować ją w zależności od założonych celów biznesowych.

4.

Rzetelna, aktualna wiedza o trendach rynkowych i konkurencji

korzystając z danych Ceneo, jesteśmy w stanie maksymalnie skutecznie rywalizować z Twoimi największymi konkurentami, a także planować oraz wdrażać działania promocyjne w odpowiedzi na prognozy trendów zainteresowania użytkowników.

Dostosuj ofertę do trendów zainteresowania wśród swoich Klientów - i sprzedawaj z zyskiem.
Poznaj kampanie reklamowe na Ceneo!

Jak sprzedawać na Ceneo? Postaw na kampanie z Fabrykę e-biznesu!

Zastanawiasz się nad uruchomieniem kampanii na Ceneo? Pamiętaj, że Ceneo to najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce, a co za tym idzie, konkurencja jest (i będzie) duża. Pomimo tego wiele branż zgodnie przyznaje, że Ceneo jest najbardziej rentownym kanałem sprzedaży, który oprócz generowania przychodu umacnia również brand.

Pierwsza, podstawowa rada od zespołu FEB: Porównuj i reaguj na politykę cenową konkurencji. Utrzymuj swoją cenę na poziomie zbliżonym do najtańszej oferty. Dowiesz się także jakich produktów spoza Twojej oferty szukają użytkownicy.

Jak działają kampanie reklamowe na Ceneo?

Podstawowym narzędziem jest licytacja ofert w obrębie:
● strony produktu, w Strefie Polecanych Ofert (wśród trzech pierwszych) - wybieranych przez blisko 70% kupujących za pośrednictwem Ceneo.
● strony kategorii, w Strefie Polecanych Ofert (w rankingu TOP 100). Pierwsza strona kategorii uzyskuje 80% przejść do sklepów.

Dzięki licytacji mamy bezpośredni wpływ na popularność Twojej oferty na platformie Ceneo. Co więcej, wiemy, co zrobić, by wyróżnić ją w tłumie - wśród kilkuset konkurencyjnych propozycji. Poprzez atrakcyjną wizualnie i dobrze konwertującą kreację zaprojektowaną zgodnie ze standardami reklamowymi Ceneo, zwiększamy Twoją przewagę na rynku. Przy tym umacniamy świadomość brandu w świadomości potencjalnych Klientów.



Zwiększ swoją przewagę, dzięki skutecznie sprzedającej kampanii na Ceneo.

Optymalizacja kampanii reklamowej na platformie Ceneo to kluczowy element skutecznego zarządzania budżetem i uzyskiwania jak największego zwrotu z inwestycji. Do optymalizacji naszych działań używamy pliku z feedem produktowym – dedykowani specjaliści od kampanii Ceneo dbają o to, aby zarządzać produktami w sposób maksymalnie efektywny i korzystny dla Klienta. Istotne jest, aby regularnie przeglądać i analizować produkty w feedzie. Wyłączanie z kampanii produktów, które nie są atrakcyjnie cenowo lub mają niską marżowość pozwala uniknąć generowania kosztów związanych z ich promocją.

Pracujemy na kluczowych produktach, ale nasza strategia opiera się przede wszystkim na celach biznesowych Klienta.

Tworząc kampanię na Ceneo bierzemy więc pod uwagę licytację pozycji TOP3 dla kluczowych grup produktowych, a także regularne monitorowanie konkurencji. Jeśli konkurencja na daną grupę produktową jest niska (np. brak konkurentów lub mniej niż 3.), można zdecydować się na wyłączenie tych produktów z licytacji TOP pozycji. Dzięki temu unikamy dodatkowych kosztów, które mogłyby obniżyć rentowność kampanii.

W FEBie pamiętamy o rentowności, monitorowaniu efektywności oraz mierzeniu KPI. Na postawie analizy rentowności kampanii na Ceneo dostosowujemy budżety, m. in. alokując większe środki na produkty, które przynoszą wyższe zyski, a mniejsze na te, które są mniej opłacalne. Przedstawiamy regularne raporty z naszych działań, a następnie razem z Klientem oceniamy skuteczność kampanii, tak, aby w odpowiednim momencie podjąć szybkie działania korygujące.

Nie zamykamy się w szablonowe działanie! Sprzedaż na Ceneo – a tak naprawdę kampania reklamowa na Ceneo – wymaga wielu testów i doskonalenia kampanii. Specjaliści testują więc warianty i teksty reklamowe, dążąc do formuły, która w najbardziej efektywny sposób spełni założenia i cele biznesowe naszych Klientów. 

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Optymalizacja kampanii na Ceneo to proces ciągłego doskonalenia, który ma na celu zwiększenie efektywności i rentowności działań. Kluczowymi elementami są analiza danych, śledzenie konkurencji, koncentracja na najważniejszych produktach oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych. 
 

O osiąganych wynikach będziemy informować Cię na bieżąco, w raportach podsumowujących przebieg kampanii. Uwzględnimy w nich ponadto cenne spostrzeżenia dotyczące między innymi: aktywności konkurencji (w tym zmian w polityce cenowej), czy kondycji Twojej oferty (w tym np. historia zajmowanych pozycji, analiza topowych produktów w ofercie i poza nią, prognozy trendów na kilka miesięcy wprzód).

Docieraj do Klientów skłonnych skorzystać z Twojej oferty w momencie, kiedy aktywnie poszukują produktów, jakie sprzedajesz - zanim zrobi to Twoja konkurencja.

Przekonaj się, ile możemy dla Ciebie z(a)robić, dzięki kampanii reklamowej na Ceneo!

Case Study

Sprzedawaj więcej - niezależnie czy prowadzisz sklep internetowy, czy stacjonarny.
Dowiedz się więcej o reklamach na Ceneo!

Polecają nas

Kampanie reklamowe na Ceneo: efektywna sprzedaż przez zwiększenie widoczności Twojej marki w Internecie.
Skontaktuj się z nami!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.