Jak sprzedawać na Ceneo? Postaw na kampanie z Fabrykę e-biznesu!
Zastanawiasz się nad uruchomieniem kampanii na Ceneo? Pamiętaj, że Ceneo to najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce, a co za tym idzie, konkurencja jest (i będzie) duża. Pomimo tego wiele branż zgodnie przyznaje, że Ceneo jest najbardziej rentownym kanałem sprzedaży, który oprócz generowania przychodu umacnia również brand.
Pierwsza, podstawowa rada od zespołu FEB: Porównuj i reaguj na politykę cenową konkurencji. Utrzymuj swoją cenę na poziomie zbliżonym do najtańszej oferty. Dowiesz się także jakich produktów spoza Twojej oferty szukają użytkownicy.

Zwiększ swoją przewagę, dzięki skutecznie sprzedającej kampanii na Ceneo.
W FEBie pamiętamy o rentowności, monitorowaniu efektywności oraz mierzeniu KPI. Na postawie analizy rentowności kampanii na Ceneo dostosowujemy budżety, m. in. alokując większe środki na produkty, które przynoszą wyższe zyski, a mniejsze na te, które są mniej opłacalne. Przedstawiamy regularne raporty z naszych działań, a następnie razem z Klientem oceniamy skuteczność kampanii, tak, aby w odpowiednim momencie podjąć szybkie działania korygujące.
Nie zamykamy się w szablonowe działanie! Sprzedaż na Ceneo – a tak naprawdę kampania reklamowa na Ceneo – wymaga wielu testów i doskonalenia kampanii. Specjaliści testują więc warianty i teksty reklamowe, dążąc do formuły, która w najbardziej efektywny sposób spełni założenia i cele biznesowe naszych Klientów.
Optymalizacja kampanii na Ceneo to proces ciągłego doskonalenia, który ma na celu zwiększenie efektywności i rentowności działań. Kluczowymi elementami są analiza danych, śledzenie konkurencji, koncentracja na najważniejszych produktach oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych.