Co to jest audyt SXO i co musi się w nim znaleźć?
Audyt SXO (Search Experience Optimization) to kompleksowa analiza strony internetowej, której celem jest jednoczesna poprawa widoczności w wyszukiwarkach (SEO) oraz doświadczenia użytkownika (UX).
Kampania reklamowa Ceneo to skuteczna promocja na jednej z największych porównywarek cen w Polsce i drugiej co do wielkości porównywarce na świecie, z której co miesiąc korzysta ok. 23 miliony użytkowników.
W praktyce: maksymalny zasięg, wyraźna widoczność marki w Internecie oraz precyzyjnie dotarcie do Klientów w momencie, kiedy poszukują produktów, jakie sprzedajesz - w najkorzystniejszej dla siebie cenie.
Zwiększamy przewagę konkurencyjną Twojej marki, pozycjonując ją wysoko w wynikach wyszukiwania Ceneo. Gdzie wyświetlają się Twoje reklamy? Na stronie kategorii lub stronie produktu; miejsca emisji dobieramy umiejętnie, w zależności od kategorii produktu oraz preferencji kluczowych odbiorców, do których chcemy dotrzeć z przekazem.
Kampania reklamowa Ceneo nie jest zarezerwowana wyłącznie dla sklepów internetowych! Dzięki Ceneo Lokalnie wyróżnimy na tle konkurencji Twój sklep stacjonarny - pozyskamy dla Ciebie nowych klientów, którzy dokonują zakupów zarówno w klasycznym, modelu ROPO (z ang. Research Online, Purchase Offline) - „wyszukaj w Internecie, kup w sklepie”, jak i odwróconym: „zobacz w sklepie, kup w Internecie”.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Sprzedawaj tam, gdzie kupują Twoi Klienci: na Ceneo.
Porozmawiajmy o współpracy!
1.
kampanie Ceneo pozwalają na zwiększenie zarówno konkurencyjności, jak i zasięgu (widoczności) marki. Atrakcyjnie wyróżniona oferta to realna szansa na najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Ceneo - co w praktyce przekłada się na większy, bardziej wartościowy ruch na Twojej witrynie, większą ilość konwersji oraz skuteczną sprzedaż.
2.
koszt za reklamę na Ceneo ponosisz w momencie, kiedy użytkownik w nią kliknie bądź kupi promowany produkt za pośrednictwem serwisu. Z kolei powierzchnie reklamowe (dostosowane do wyświetlania reklam na urządzeniach stacjonarnych lub/i mobilnych) udostępniane przez Ceneo możesz zakupić, wybierając najkorzystniejszy dla siebie model rozliczeniowy:
● ROS (z nag. run on site) – emisja reklam w obrębie całej witryny Ceneo,
● RON (z ang. run on network) - emisja bannerów w sieci reklamowej Ceneo,
● FF (z ang. flat fee) – wyświetlenie wybranej formy reklamowej na określonej powierzchni.
3.
reklamy Twoich produktów pojawią się w odpowiednich miejscach platformy Ceneo tuż po poprawnym skonfigurowaniu Twojego konta reklamowego i pomyślnemu zintegrowaniu go z katalogiem produktowym sklepu. Od tego momentu możemy monitorować kluczowe wskaźniki efektywności prowadzonej kampanii oraz optymalizować ją w zależności od założonych celów biznesowych.
4.
korzystając z danych Ceneo, jesteśmy w stanie maksymalnie skutecznie rywalizować z Twoimi największymi konkurentami, a także planować oraz wdrażać działania promocyjne w odpowiedzi na prognozy trendów zainteresowania użytkowników.
Dostosuj ofertę do trendów zainteresowania wśród swoich Klientów - i sprzedawaj z zyskiem.
Poznaj kampanie reklamowe na Ceneo!
Zastanawiasz się nad uruchomieniem kampanii na Ceneo? Pamiętaj, że Ceneo to najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce, a co za tym idzie, konkurencja jest (i będzie) duża. Pomimo tego wiele branż zgodnie przyznaje, że Ceneo jest najbardziej rentownym kanałem sprzedaży, który oprócz generowania przychodu umacnia również brand.
Pierwsza, podstawowa rada od zespołu FEB: Porównuj i reaguj na politykę cenową konkurencji. Utrzymuj swoją cenę na poziomie zbliżonym do najtańszej oferty. Dowiesz się także jakich produktów spoza Twojej oferty szukają użytkownicy.
W FEBie pamiętamy o rentowności, monitorowaniu efektywności oraz mierzeniu KPI. Na postawie analizy rentowności kampanii na Ceneo dostosowujemy budżety, m. in. alokując większe środki na produkty, które przynoszą wyższe zyski, a mniejsze na te, które są mniej opłacalne. Przedstawiamy regularne raporty z naszych działań, a następnie razem z Klientem oceniamy skuteczność kampanii, tak, aby w odpowiednim momencie podjąć szybkie działania korygujące.
Nie zamykamy się w szablonowe działanie! Sprzedaż na Ceneo – a tak naprawdę kampania reklamowa na Ceneo – wymaga wielu testów i doskonalenia kampanii. Specjaliści testują więc warianty i teksty reklamowe, dążąc do formuły, która w najbardziej efektywny sposób spełni założenia i cele biznesowe naszych Klientów.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Optymalizacja kampanii na Ceneo to proces ciągłego doskonalenia, który ma na celu zwiększenie efektywności i rentowności działań. Kluczowymi elementami są analiza danych, śledzenie konkurencji, koncentracja na najważniejszych produktach oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych.
O osiąganych wynikach będziemy informować Cię na bieżąco, w raportach podsumowujących przebieg kampanii. Uwzględnimy w nich ponadto cenne spostrzeżenia dotyczące między innymi: aktywności konkurencji (w tym zmian w polityce cenowej), czy kondycji Twojej oferty (w tym np. historia zajmowanych pozycji, analiza topowych produktów w ofercie i poza nią, prognozy trendów na kilka miesięcy wprzód).
Docieraj do Klientów skłonnych skorzystać z Twojej oferty w momencie, kiedy aktywnie poszukują produktów, jakie sprzedajesz - zanim zrobi to Twoja konkurencja.
Sprzedawaj więcej - niezależnie czy prowadzisz sklep internetowy, czy stacjonarny.
Dowiedz się więcej o reklamach na Ceneo!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Kampanie reklamowe na Ceneo: efektywna sprzedaż przez zwiększenie widoczności Twojej marki w Internecie.
Skontaktuj się z nami!
Audyt SXO (Search Experience Optimization) to kompleksowa analiza strony internetowej, której celem jest jednoczesna poprawa widoczności w wyszukiwarkach (SEO) oraz doświadczenia użytkownika (UX).
Masz wdrożone Google Analytics 4, ale nie masz pewności, czy dane są wiarygodne? A może zauważyłeś niepokojące różnice w raportach? To znak, że czas na audyt!
Audyt UX (user experience) to szczegółowa analiza strony internetowej pod kątem jej użyteczności i jakości doświadczenia użytkownika.