Najlepsze narzędzia dla e-commerce, które musisz znać!
Przegląd najlepszych narzędzi e-commerce, które pomogą Ci prowadzić działalność internetową na najwyższym poziomie.
Reklamy na Facebooku pozwalają zarówno na zwiększenie świadomości Twojej marki - za pośrednictwem kampanii zasięgowych - wśród kluczowych grup odbiorców, jak i wsparcie sprzedaży poprzez generowanie wartościowego, dobrze konwertującego ruchu w obrębie witryny (strony firmowej, sklepu internetowego, etc.).
Promowanie firmy na Facebooku to naturalne uzupełnienie działań z zakresu marketingu on-line zorientowanych na precyzyjne docieranie do potencjalnych Klientów o największym potencjale zakupowym - na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Facebook wciąż nie ma sobie równych w królestwie mediów społecznościowych. Ta platforma nie tylko dominuje globalnie, ale również cieszy się niezrównaną popularnością w Polsce, co czyni ją idealnym miejscem dla strategii marketingowych.
Korzystając z Meta ADS masz unikalną możliwość dotarcia do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Dzięki zaawansowanym narzędziom targetowania, Twoja reklama trafi dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebna, co znacząco zwiększy jej skuteczność. Pomyśl o tym jak o szansie na stworzenie dialogu z Twoimi klientami. Facebook Ads umożliwia interakcję z odbiorcami w czasie rzeczywistym, pozwalając na zbieranie cennych opinii i budowanie trwałych relacji z klientami. To więcej niż tylko promocja - to budowanie społeczności wokół Twojej marki.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Włącz się do świata, w którym reklama staje się częścią codziennej konwersacji. Wykorzystaj potencjał Facebooka, by nie tylko mówić o swoim produkcie, ale by stać się częścią życia Twoich klientów.
Zainwestuj w reklamę na Facebooku!
1.
Wzbudzaj, a następnie utrzymuj zainteresowanie Klientów swoją marką - i zdobywaj uwagę nowych.
2.
Dzięki połączonym danym deklaratywnym i behawioralnym Twoje reklamy wyświetlamy wyłącznie osobom zainteresowanym produktami, usługami, które obecne są w Twojej ofercie. Także odbiorcom, którzy ze względu na okoliczności życiowe pasują do profilu Twojej grupy docelowej.
3.
Im więcej użytkowników podejmie pożądaną akcję w ramach Facebook Ads, tym większy zasięg zyskają Twoje reklamy. Co w efekcie pozwoli na wyświetlanie jej nowym grupom potencjalnych odbiorców.
4.
Płacisz dopiero (i wyłącznie), kiedy użytkownik wygeneruje pożądaną konwersję. Nie musisz więc martwić się o przekroczenie budżetu.
5.
Utworzona reklama, jeśli zgodna jest ze standardami reklamowymi Facebooka, natychmiast wyświetla się określonym odbiorcom. Z tego względu reklama FB szczególnie rekomendowana jest w przypadku promocji czy akcji sezonowych (np. wyprzedaży).
6.
Niczego nie pozostawiasz przypadkowi. W każdym momencie, na każdym etapie trwania kampanii masz wgląd do danych dotyczących jej efektywności. Wiesz: co (które reklamy), kiedy (w jakich dniach tygodnia, a nawet w przedziale jakich godzin) i u kogo (w obrębie jakich grup odbiorców) przynosi najlepsze efekty.
Nie pozwolimy, by Klienci o Tobie zapomnieli. Wykorzystując remarketing na Facebooku przekonamy osoby, które miały już styczność z marką do odwiedzin na stronie, co więcej - wygenerowania konwersji.
Sprawdź nas!
Facebook Ads to system aukcyjny, podobnie jak Google Ads. Pozwala na efektywne promowanie produktów oraz usług w formie atrakcyjnych wizualnie, nienachalnych komunikatów wyświetlanych na Facebooku, a także równolegle - Instagramie oraz wszystkich aplikacjach partnerskich Audience Network.
1.
poprzez kampanie wizerunkowe (Zasięgowe i zorientowane na Rozpoznawalność marki),
2.
poprzez kampanie koncentrujące się na Ruchu, Pozyskiwaniu kontaktów),
3.
poprzez kampanie sprzedażowe, nastawione stricte na Konwersje, Sprzedaż z katalogu).
Reklamy na Facebook Ads działają na zasadzie zaawansowanego targetowania, co pozwala na dotarcie do bardzo specyficznej grupy odbiorców. Kiedy tworzysz reklamę, możesz wybrać kryteria, takie jak wiek, płeć, zainteresowania, lokalizacja, a nawet zachowania i nawyki zakupowe. Dzięki temu, Twoja reklama trafi dokładnie do tych użytkowników Facebooka, którzy najprawdopodobniej będą zainteresowani Twoim produktem czy usługą. Ponadto, system Facebook Ads pozwala na śledzenie efektywności Twoich kampanii w czasie rzeczywistym, dostarczając szczegółowych danych na temat liczby kliknięć, zasięgu reklamy oraz konwersji. To umożliwia szybkie dostosowanie strategii reklamowej, maksymalizując jej efektywność. Dodatkowo, Facebook Ads oferuje różnorodne formaty reklam, od prostych postów po zaawansowane wideo i reklamy karuzelowe, co pozwala na kreatywne i skuteczne przedstawienie Twojej marki.
Meta ADS - dawniej Facebook ADS - to potężne narzędzie marketingowe oferujące szereg zalet i możliwości dla Twojej firmy. Podejmując współpracę z agencją marketingową FEB możesz osiągnąć takie korzyści jak:
Jaka jest cena reklamy na Facebooku? Cena reklamy na Facebooku jest zmienna i zależy od wielu czynników, co czyni ją elastyczną i dostosowaną do różnorodnych budżetów marketingowych. Podstawowym elementem wpływającym na koszt jest model licytacji, gdzie reklamodawcy ustalają maksymalną cenę, jaką są gotowi zapłacić za kliknięcie (CPC), wyświetlenie (CPM) lub inne określone działanie. Innym istotnym aspektem jest konkurencyjność rynku docelowego – w bardziej nasyconych branżach koszt reklamy może być wyższy. Dodatkowo, czas trwania kampanii, docelowa grupa odbiorców (wiek, lokalizacja, zainteresowania) oraz jakość i rodzaj treści reklamowej również mają wpływ na cenę. Facebook pozwala na ustawienie dziennego lub całkowitego budżetu kampanii, co daje kontrolę nad wydatkami. To oznacza, że mniejsze firmy mogą rozpoczynać od niskich inwestycji, podczas gdy większe przedsiębiorstwa mogą skupiać się na intensywniejszych kampaniach. Ważne jest, aby pamiętać, że ostateczny koszt kampanii jest bezpośrednio związany z jej celami i efektywnością, dlatego kluczowe jest ciągłe monitorowanie i dostosowywanie strategii.
Buduj wokół swojej marki grono lojalnych i wysoko konwertujących fanów.
Poznaj szczegóły kampanii Facebook Ads!
Czy FB nadaje się do promowania sklepów internetowych? TAK, dzięki remarketingowi produktowemu. Na Facebooku mamy możliwość utworzenia tzw. feedu produktowego, czyli pliku (w formacie CSV lub XML) zawierającego listę wszystkich produktów, jakie oferujesz w sprzedaży. Prowadząc działania z zakresu tzw. sprzedaży z katalogu, wyświetlamy Twoje produkty zarówno osobom, które miały już nimi styczność, jak i nowym potencjalnym Klientom - nieznającym jeszcze marki, ale pasujących do profilu grupy docelowej.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Kompleksowe spojrzenie na skuteczność kampanii reklamowej umożliwia tzw. pixel Facebooka. To zaawansowane narzędzie analityczne, które mierzy efektywność wyświetlanych reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez użytkowników w witrynie (zdarzeń)
Wdrożony i poprawnie skonfigurowany pixel Faceboka uruchamia się automatycznie, za każdym razem, kiedy użytkownik zareaguje w jakiś sposób na wyświetloną mu - Twoją - reklamę. W tym np. doda produkt do koszyka i sfinalizuje zakup.
Co więcej, stosowanie pixela Facebooka umożliwia maksymalnie efektywne:
● wyświetlanie reklam - właściwym odbiorcom. Pozwala znaleźć nowych Klientów, a także dotrzeć do odbiorców, którzy już odwiedzili Twoją witrynę,
● zwiększenie sprzedaży - pozwala docierać do osób o największym potencjale zakupowym.
Umacniaj dobre relacje z Klientami, pozyskuj wartościowe leady i docieraj z ofertą do odbiorców, którzy wygenerują dla Ciebie wysoki współczynnik konwersji.
Współpracuj z nami w ramach kampanii reklamowej na Facebooku!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Bądź dobrze widoczny w miejscu, gdzie codziennie bywają Twoi Klienci.
Reklamuj się na Facebooku!
Przegląd najlepszych narzędzi e-commerce, które pomogą Ci prowadzić działalność internetową na najwyższym poziomie.
Kluczowym wyzwaniem dla marek staje się umiejętność nawiązania kontaktu ze swoimi grupami docelowymi w odpowiednim miejscu i czasie. Z pomocą przychodzi reklama mobilna!
Prowadzenie kampanii reklamowej w Google Ads wiąże się z ponoszeniem określonych kosztów. W tym artykule szczegółowo wyjaśniamy, za co dokładnie płacisz w tej platformie oraz w jaki sposób system nalicza opłaty.