Kampanie Facebook Ads

Reklamy na Facebooku pozwalają zarówno na zwiększenie świadomości Twojej marki - za pośrednictwem kampanii zasięgowych - wśród kluczowych grup odbiorców, jak i wsparcie sprzedaży poprzez generowanie wartościowego, dobrze konwertującego ruchu w obrębie witryny (strony firmowej, sklepu internetowego, etc.).

Promowanie firmy na Facebooku to naturalne uzupełnienie działań z zakresu marketingu on-line zorientowanych na precyzyjne docieranie do potencjalnych Klientów o największym potencjale zakupowym - na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Jak działają reklamy na FB? Facebook Ads to system aukcyjny, podobnie jak Google Ads. Pozwala na efektywne promowanie produktów oraz usług w formie atrakcyjnych wizualnie, nienachalnych komunikatów wyświetlanych na Facebooku, a także równolegle - Instagramie oraz wszystkich aplikacjach partnerskich Audience Network.

Umacniaj wizerunek swojej marki, docierając do ściśle zdefiniowanej grupy kluczowych Klientów.
Zainwestuj w reklamę na Facebooku!

Kluczowe korzyści

Płatna kampania reklamowa na Facebooku to w praktyce między innymi:

1.

Większa widoczność marki w Internecie (w tym zwiększenie zasięgu na samym FB)

Wzbudzaj, a następnie utrzymuj zainteresowanie Klientów swoją marką - i zdobywaj uwagę nowych.

2.

Precyzyjne targetowanie reklamy (facebook ads) na ściśle zdefiniowanych odbiorców

Dzięki połączonym danym deklaratywnym i behawioralnym Twoje reklamy wyświetlamy wyłącznie osobom zainteresowanym produktami, usługami, które obecne są w Twojej ofercie. Także odbiorcom, którzy ze względu na okoliczności życiowe pasują do profilu Twojej grupy docelowej.

3.

Większe prawdopodobieństwo konwersji dzięki rekomendacjom

Im więcej użytkowników podejmie pożądaną akcję w ramach Facebook Ads, tym większy zasięg zyskają Twoje reklamy. Co w efekcie pozwoli na wyświetlanie jej nowym grupom potencjalnych odbiorców.

4.

Korzystna strategia płatności.

Płacisz dopiero (i wyłącznie), kiedy użytkownik wygeneruje pożądaną konwersję. Nie musisz więc martwić się o przekroczenie budżetu.

5.

Szybkie i miarodajne efekty

Utworzona reklama, jeśli zgodna jest ze standardami reklamowymi Facebooka, natychmiast wyświetla się określonym odbiorcom. Z tego względu reklama FB szczególnie rekomendowana jest w przypadku promocji czy akcji sezonowych (np. wyprzedaży).

6.

Pełna kontrola nad przebiegiem działań.

Niczego nie pozostawiasz przypadkowi. W każdym momencie, na każdym etapie trwania kampanii masz wgląd do danych dotyczących jej efektywności. Wiesz: co (które reklamy), kiedy (w jakich dniach tygodnia, a nawet w przedziale jakich godzin) i u kogo (w obrębie jakich grup odbiorców) przynosi najlepsze efekty.

Nie pozwolimy, by Klienci O Tobie zapomnieli. Wykorzystując remarketing na Facebooku przekonamy osoby, które miały już styczność z marką do odwiedzin na stronie, co więcej - wygenerowania konwersji.
Sprawdź nas!

Jakie cele realizuje reklama Facebook Ads?

1.

Buduje świadomość

poprzez kampanie wizerunkowe (Zasięgowe i zorientowane na Rozpoznawalność marki),

2.

Przekonuje do podjęcia konkretnego działania

poprzez kampanie koncentrujące się na Ruchu, Pozyskiwaniu kontaktów),

3.

Generuje konwersje

poprzez kampanie sprzedażowe, nastawione stricte na Konwersje, Sprzedaż z katalogu).

Buduj wokół swojej marki grono lojalnych i wysoko konwertujących fanów.
Poznaj szczegóły kampanii Facebook Ads!

Czy FB nadaje się do promowania sklepów internetowych? TAK, dzięki remarketingowi produktowemu. Na Facebooku mamy możliwość utworzenia tzw. feedu produktowego, czyli pliku (w formacie CSV lub XML) zawierającego listę wszystkich produktów, jakie oferujesz w sprzedaży. Prowadząc działania z zakresu tzw. sprzedaży z katalogu, wyświetlamy Twoje produkty zarówno osobom, które miały już nimi styczność, jak i nowym potencjalnym Klientom - nieznającym jeszcze marki, ale pasujących do profilu grupy docelowej.

Wyróżnij swoją ofertę na tle konkurencji i reklamuj się... wśród jej Klientów, dzięki kampanii reklamowej Facebook Ads.
Zamów wycenę!

Kompleksowe spojrzenie na skuteczność kampanii reklamowej umożliwia tzw. pixel Facebooka. To zaawansowane narzędzie analityczne, które mierzy efektywność wyświetlanych reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez użytkowników w witrynie (zdarzeń)
Wdrożony i poprawnie skonfigurowany pixel Faceboka uruchamia się automatycznie, za każdym razem, kiedy użytkownik zareaguje w jakiś sposób na wyświetloną mu - Twoją - reklamę. W tym np. doda produkt do koszyka i sfinalizuje zakup.
Co więcej, stosowanie pixela Facebooka umożliwia maksymalnie efektywne:
● wyświetlanie reklam - właściwym odbiorcom. Pozwala znaleźć nowych Klientów, a także dotrzeć do odbiorców, którzy już odwiedzili Twoją witrynę,
● zwiększenie sprzedaży - pozwala docierać do osób o największym potencjale zakupowym.

Zwiększaj zasięg treści publikowanych na Facebooku i efektywnie pozyskuj nowych potencjalnych Klientów.
Skontaktuj się z nami!
Porozmawiajmy o kampanii Facebook Ads korzystnej dla Twojego biznesu.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Umacniaj dobre relacje z Klientami, pozyskuj wartościowe leady i docieraj z ofertą do odbiorców, którzy wygenerują dla Ciebie wysoki współczynnik konwersji.
Współpracuj z nami w ramach kampanii reklamowej na Facebooku!

Polecają nas

Bądź dobrze widoczny w miejscu, gdzie codziennie bywają Twoi Klienci.
Reklamuj się na Facebooku!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.