Kampanie GDN

Prowadzimy kampanie GDN (Google Display Network), dzięki którym skutecznie promujemy marki w Internecie. Korzystając z globalnej sieci reklamowej Google, wyświetlamy reklamy w setkach witryn - o tematyce spójnej z profilem Twojego biznesu.

Przy pomocy nienachalnej, atrakcyjnej wizualnie i angażującej reklamy graficznej (banery GDN), zwiększamy rozpoznawalność Twojego brandu, trafiając do odpowiednich użytkowników każdym etapie lejka sprzedażowego.

Kampanie GDN ze względu na swoją specyfikę świetnie uzupełniają zarówno działania wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Szczególnie korzystnie sprawdzają się, wykorzystywane w ramach działań wspierających rozwój marki - a mających na celu: zwiększenie świadomość brandu na rynku, wprowadzenie nowego produktu czy nowej usługi na rynek (krajowy, zagraniczny).

Bądź tam, gdzie obecni są Twoi Klienci.
Sprawdź możliwości kampanii GDN (Google Display Network)!

Kluczowe korzyści

Kampanie Google Display Network - korzyści:

1.

Budowa i umacnianie pożądanego wizerunku marki

Reklamy displayowe nie są jednorodne, możemy wyświetlać je w kilku formatach: baner graficzny, tekst lub multimedia (video). Mają jednak wspólny mianownik - obraz. Za jego pośrednictwem w sposób przyjemny dla oka zaprezentujemy konkretny produkt lub usługę albo całą Twoją ofertę. W rezultacie sprawnie nawiążemy emocjonalną więź z odbiorcą - Twoim potencjalnym Klientem.

2.

Wielomilionowy zasięg

GDN obejmuje witryny i aplikacje, których właścicielem jest Google. Obok Gmail i Google Maps to między innymi: YouTube, Wykop, Gazeta.pl czy setki niszowych blogów tematycznych. Innymi słowy, miejsca, gdzie obecni są Twoi Klienci. Inwestując w tę kampanię, masz pewność, że informacja o Twoim produkcie czy usłudze trafi wprost do grupy odbiorców o największym potencjale sprzedażowym, niezależnie od tego, jakie witryny odwiedzają i z jakich urządzeń korzystają, kiedy przeglądają Internet.

3.

Zaawansowane możliwości kierowania reklam displayowych

Opcje targetowania dostępne w kampaniach GDN pozwalają na tworzenie unikalnych, niestandardowych rozwiązań - idealnie wpisujących się w specyfikę Twojego biznesu, a przy tym umożliwiające osiągnięcie możliwie najlepszych wyników. Przykład? Łączenie kierowania behawioralnego z kontekstowym.

4.

Remarketing dynamiczny

Jesteśmy świadomi, że użytkownicy trafiający na Twoją witrynę mogą odwiedzać ją kilkadziesiąt razy, zanim zdecydują się na zakup. Doskonale wiemy również, że powracający odbiorcy generują zdecydowanie częściej i lepiej niż nowi. Remarketing dynamiczny w GDN umożliwia szybkie dotarcie do osób już zainteresowanych Twoją ofertą z komunikatem umacniającym pozytywny wizerunek marki, a przy tym przekonującym do finalizacji transakcji.

Buduj zainteresowanie swoją marką i umacniaj jej wizerunek w Internecie.
Poznaj potencjał kampanii w sieci reklamowej Google!

Sukces kampanii GDN zależy bezpośrednio od umiejętnego kierowania grup reklam w taki sposób, by emitowane były jedynie określonym grupom użytkowników - w określonych okolicznościach lub treściach. Jak to wygląda w praktyce?

Kierowanie na odbiorców definiuje grupę kluczowych Klientów:
● kim są (dane demograficzne);
● czym się interesują?, jakie mają nawyki? (podobne zainteresowania i niestandardowe podobieństwo);
● czego szukają?, co planują w niedalekiej przyszłości? (odbiorcy na rynku, zdarzenia z życia i niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach);
● w jaki sposób nawiązali kontakt z marką? (odbiorcy remarketingu i podobni odbiorcy).

Kierowanie demograficzne obejmuje dane dotyczące płci, wieku, statusu rodzicielskiego

Kierowanie na listę Klientów (na podstawie informacji udostępnionych przez Twoich Klientów).

Kierowanie w zależności od kontekstu, czyli dostosowywanie reklam displeyowych do odpowiednich witryn na podstawie:
● tematów,
● fraz kluczowych,
● miejsc docelowych.

Jak wykorzystujemy kampanie Google Display Network na każdym etapie procesu zakupowego?

Zwiększamy świadomość marki, emitując atrakcyjnie wizualne kreacje reklamowe prezentujące zarówno Twoją markę, jak i ofert targetowane szeroko - geograficznie, bahawioralnie bądź tematycznie. Budujemy listy odbiorców mających silne motywy zakupowe, wyświetlając reklamy displayowe wizualizujące konkretne kategorie produktowe (lub usługowe) targetowane wąsko - geograficznie, behawioralnie lub tematycznie.

Angażujemy niezdecydowanych użytkowników, kierując do nich wartościowy content w formie dostosowanej do ich preferencji (np. artykuły specjalistyczne, testy, etc.) oraz stosując remarketing dynamiczny. Aktywnie pozyskujemy wartościowe leady, targetując reklamy na wąskie grupy odbiorców o największym potencjale sprzedażowym.

Docieraj do kluczowych odbiorców na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Skontaktuj się z nami!

Kampanie GDN rozliczamy w zależności od założonych celów, na jakich realizacji Ci zależy. Jeśli koncentrujemy się na zasięgu i umacnianiu wizerunku marki, płacisz za wyświetlenia. W sytuacji, kiedy większą uwagę mamy poświęcić na zaangażowaniu użytkownika i zainicjowaniu interakcji z reklamą, ponosisz koszt: kliknięcia w reklamę (CPC) lub za tysiąc wyświetleń reklamy (CPM).

Prezentuj swoje produkty i usługi wyłącznie użytkownikom realnie zainteresowanym ich kupnem.
Zainwestuj w elastyczną kampanię GDN!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Docieraj do swoich Klientów dzięki przemyślanej kampanii GDN - kierując spersonalizowane reklamy do ściśle określonych odbiorców, w ściśle odpowiednim miejscu i czasie.
Wypełnij formularz!

Polecają nas

Kampanie Google Display Network - odnajdziemy dla Ciebie nowych Klientów i przekonamy dotychczasowych do generowania większej ilości wartościowych konwersji.
Sprawdź nas!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.