Jak zwiększyć zaangażowanie Twoich subskrybentów i podnieść CTR?
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Prowadzimy kampanie GDN (Google Display Network), dzięki którym skutecznie promujemy marki w Internecie. Korzystając z globalnej sieci reklamowej Google, wyświetlamy reklamy w setkach witryn - o tematyce spójnej z profilem Twojego biznesu.
Przy pomocy nienachalnej, atrakcyjnej wizualnie i angażującej reklamy graficznej (banery GDN), zwiększamy rozpoznawalność Twojego brandu, trafiając do odpowiednich użytkowników każdym etapie lejka sprzedażowego.
Kampanie GDN ze względu na swoją specyfikę świetnie uzupełniają zarówno działania wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Szczególnie korzystnie sprawdzają się, wykorzystywane w ramach działań wspierających rozwój marki - a mających na celu: zwiększenie świadomość brandu na rynku, wprowadzenie nowego produktu czy nowej usługi na rynek (krajowy, zagraniczny).
Bądź tam, gdzie obecni są Twoi Klienci.
Sprawdź możliwości kampanii GDN (Google Display Network)!
1.
Reklamy displayowe nie są jednorodne, możemy wyświetlać je w kilku formatach: baner graficzny, tekst lub multimedia (video). Mają jednak wspólny mianownik - obraz. Za jego pośrednictwem w sposób przyjemny dla oka zaprezentujemy konkretny produkt lub usługę albo całą Twoją ofertę. W rezultacie sprawnie nawiążemy emocjonalną więź z odbiorcą - Twoim potencjalnym Klientem.
2.
GDN obejmuje witryny i aplikacje, których właścicielem jest Google. Obok Gmail i Google Maps to między innymi: YouTube, Wykop, Gazeta.pl czy setki niszowych blogów tematycznych. Innymi słowy, miejsca, gdzie obecni są Twoi Klienci. Inwestując w tę kampanię, masz pewność, że informacja o Twoim produkcie czy usłudze trafi wprost do grupy odbiorców o największym potencjale sprzedażowym, niezależnie od tego, jakie witryny odwiedzają i z jakich urządzeń korzystają, kiedy przeglądają Internet.
3.
Opcje targetowania dostępne w kampaniach GDN pozwalają na tworzenie unikalnych, niestandardowych rozwiązań - idealnie wpisujących się w specyfikę Twojego biznesu, a przy tym umożliwiające osiągnięcie możliwie najlepszych wyników. Przykład? Łączenie kierowania behawioralnego z kontekstowym.
4.
Jesteśmy świadomi, że użytkownicy trafiający na Twoją witrynę mogą odwiedzać ją kilkadziesiąt razy, zanim zdecydują się na zakup. Doskonale wiemy również, że powracający odbiorcy generują zdecydowanie częściej i lepiej niż nowi. Remarketing dynamiczny w GDN umożliwia szybkie dotarcie do osób już zainteresowanych Twoją ofertą z komunikatem umacniającym pozytywny wizerunek marki, a przy tym przekonującym do finalizacji transakcji.
Buduj zainteresowanie swoją marką i umacniaj jej wizerunek w Internecie.
Poznaj potencjał kampanii w sieci reklamowej Google!
Sukces kampanii GDN zależy bezpośrednio od umiejętnego kierowania grup reklam w taki sposób, by emitowane były jedynie określonym grupom użytkowników - w określonych okolicznościach lub treściach. Jak to wygląda w praktyce?
Kierowanie na odbiorców definiuje grupę kluczowych Klientów:
● kim są (dane demograficzne);
● czym się interesują?, jakie mają nawyki? (podobne zainteresowania i niestandardowe podobieństwo);
● czego szukają?, co planują w niedalekiej przyszłości? (odbiorcy na rynku, zdarzenia z życia i niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach);
● w jaki sposób nawiązali kontakt z marką? (odbiorcy remarketingu i podobni odbiorcy).
Kierowanie demograficzne obejmuje dane dotyczące płci, wieku, statusu rodzicielskiego
Kierowanie na listę Klientów (na podstawie informacji udostępnionych przez Twoich Klientów).
Kierowanie w zależności od kontekstu, czyli dostosowywanie reklam displeyowych do odpowiednich witryn na podstawie:
● tematów,
● fraz kluczowych,
● miejsc docelowych.
Zwiększamy świadomość marki, emitując atrakcyjnie wizualne kreacje reklamowe prezentujące zarówno Twoją markę, jak i ofert targetowane szeroko - geograficznie, bahawioralnie bądź tematycznie. Budujemy listy odbiorców mających silne motywy zakupowe, wyświetlając reklamy displayowe wizualizujące konkretne kategorie produktowe (lub usługowe) targetowane wąsko - geograficznie, behawioralnie lub tematycznie.
Angażujemy niezdecydowanych użytkowników, kierując do nich wartościowy content w formie dostosowanej do ich preferencji (np. artykuły specjalistyczne, testy, etc.) oraz stosując remarketing dynamiczny. Aktywnie pozyskujemy wartościowe leady, targetując reklamy na wąskie grupy odbiorców o największym potencjale sprzedażowym.
Kampanie GDN rozliczamy w zależności od założonych celów, na jakich realizacji Ci zależy. Jeśli koncentrujemy się na zasięgu i umacnianiu wizerunku marki, płacisz za wyświetlenia. W sytuacji, kiedy większą uwagę mamy poświęcić na zaangażowaniu użytkownika i zainicjowaniu interakcji z reklamą, ponosisz koszt: kliknięcia w reklamę (CPC) lub za tysiąc wyświetleń reklamy (CPM).
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Docieraj do swoich Klientów dzięki przemyślanej kampanii GDN - kierując spersonalizowane reklamy do ściśle określonych odbiorców, w ściśle odpowiednim miejscu i czasie.
Wypełnij formularz!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Kampanie Google Display Network - odnajdziemy dla Ciebie nowych Klientów i przekonamy dotychczasowych do generowania większej ilości wartościowych konwersji.
Sprawdź nas!
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Stworzenie idealnie zoptymalizowanej treści SEO, która przyciąga ruch organiczny, to nie lada wyzwanie. Jeżeli zauważasz, że Twoja strona nie przyciąga oczekiwanego ruchu, mimo wszystkich wysiłków, możliwe, że napotykasz na poniższe problemy.
Odkryj kluczowe kroki do efektywnego pozycjonowania PrestaShop i zwiększ widoczność oraz ruch na swoim sklepie internetowym!