Kampanie PLA

Tworzymy skuteczne kampanie produktowe dla e-commerce. Dbając o estetyczną prezentację produktów w wyszukiwarce Google, zwiększamy ich atrakcyjność dla potencjalnych Klientów, a przez to - potencjał sprzedażowy.

Tworząc reklamy z wykorzystaniem zdjęcia produktu, informacji o cenie oraz z nazwą sklepu, zapoznajemy potencjalnych Klientów z Twoją ofertą już na poziomie wyszukiwarki Google. W ten sposób zwiększamy współczynnik konwersji, jednocześnie obniżając jej koszt do minimum.

Standardowa kampania produktowa PLA (Product Listign Ads) to jedna z najskuteczniejszych technik sprzedaży dedykowana branży e-commerce. Reklama, gdzie zaprezentowane jest zdjęcie produktu wraz z ceną przyciąga odbiorców realnie zainteresowanych kupnem.

Jeśli sklep internetowy, to koniecznie reklama produktowa Google Shopping.
Zamów ofertę dostosowaną do potrzeb Klientów i specyfiki Twojego biznesu.

Kluczowe korzyści

Zalety kampanii Google Shopping:

1.

Efektywna sprzedaż

co jest zasługą niskich kosztów pozyskania nowych Klientów i wysokiego współczynnika konwersji.

2.

Atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu

Reklama produktowa wyświetlana w wynikach wyszukiwania korzystnie wyróżnia się na tle tekstowych

3.

Zawsze aktualna oferta produktowa

Google na bieżąco aktualizuje informacje o cenie i dostępności oferty. Co więcej, nowości w ofercie dodawane są do listy produktowej automatycznie.

4.

Precyzyjne dotarcie do kluczowych odbiorców

Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe, jakich używają użytkownicy szukający produktów obecnych w Twoim sklepie. W rezultacie precyzyjnie odpowiadają na potrzeby Twoich potencjalnych Klientów.

5.

(Jeszcze) więcej wyświetleń i kliknięć

świetna ekspozycja reklam (w wynikach wyszukiwania, w boksach produktowych) przy niewysokich kosztach za kliknięcie (porównywalnych do CPC w kampaniach tekstowych) sprawia, że generują zarówno większy zasięg, jak i CTR.

Zwiększamy sprzedaż sklepów internetowych, obniżając koszty działań marketingowych.
Sprawdź nas!

Stosując kampanię produktową PLA, skutecznie wypromujemy Twoją ofertę (internetową lub lokalną) w wyszukiwarce Google. Twoje reklamy pojawią się w wynikach wyszukiwania - z prawej strony lub bezpośrednio nad nimi, a także w zakładkach “Grafika” oraz “Zakupy”. Co więcej, jeśli w kampanii uwzględnimy wyświetlanie w sieci wyszukiwania, to reklama stanie się obecna we wszystkich witrynach partnerskich Google.

Jakie typy reklam obejmuje standardowa kampania produktowa Google Shopping?

1.

Reklamy tworzone na podstawie aktualnych danych produktu, które pochodzą z Google Merchant Center.

Google korzysta z tego narzędzia, by trafnie przyporządkować zapytania użytkowników do reklam w zależności od ich treści.

2.

Reklamy katalogowe produktów dostępnych lokalnie (w sklepie stacjonarnym).

Wyświetlają się Klientom, którzy za pośrednictwem wyszukiwarki Google poszukują konkretnych artykułów, a znajdują się w bliskim sąsiedztwie sklepu.

Zwiększ potencjał sprzedażowy każdego ze swoich produktów dzięki kampanii Google Shopping
Skontaktuj się z nami!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Odpowiadaj na potrzeby swoich Klientów, wyświetlając im produkty ze swojej oferty w momencie, kiedy poszukują ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Zainwestuj w skuteczną kampanię PLA!

Polecają nas

Tworzymy, prowadzimy i optymalizujemy najskuteczniejsze kampanie sprzedażowe dedykowane dla branży e-commerce.
Poznaj możliwości reklam PLA (Google Shopping)!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.