Frameworki copywritingu, które zwiększają konwersję
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Tworząc reklamy z wykorzystaniem zdjęcia produktu, informacji o cenie oraz z nazwą sklepu, zapoznajemy potencjalnych Klientów z Twoją ofertą już na poziomie wyszukiwarki Google. W ten sposób zwiększamy współczynnik konwersji, jednocześnie obniżając jej koszt do minimum.
Standardowa kampania produktowa PLA (Product Listign Ads) to jedna z najskuteczniejszych technik sprzedaży dedykowana branży e-commerce. Reklama, gdzie zaprezentowane jest zdjęcie produktu wraz z ceną przyciąga odbiorców realnie zainteresowanych kupnem.
Jeśli sklep internetowy, to koniecznie reklama produktowa Google Shopping.
Zamów ofertę dostosowaną do potrzeb Klientów i specyfiki Twojego biznesu.
Zalety kampanii Google Shopping:
1.
co jest zasługą niskich kosztów pozyskania nowych Klientów i wysokiego współczynnika konwersji.
2.
Reklama produktowa wyświetlana w wynikach wyszukiwania korzystnie wyróżnia się na tle tekstowych.
3.
Google na bieżąco aktualizuje informacje o cenie i dostępności oferty. Co więcej, nowości w ofercie dodawane są do listy produktowej automatycznie.
4.
Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe, jakich używają użytkownicy szukający produktów obecnych w Twoim sklepie. W rezultacie precyzyjnie odpowiadają na potrzeby Twoich potencjalnych Klientów.
5.
świetna ekspozycja reklam (w wynikach wyszukiwania, w boksach produktowych) przy niewysokich kosztach za kliknięcie (porównywalnych do CPC w kampaniach tekstowych) sprawia, że generują zarówno większy zasięg, jak i CTR.
Zwiększamy sprzedaż sklepów internetowych, obniżając koszty działań marketingowych.
Sprawdź nas!
Stosując kampanię produktową PLA, skutecznie wypromujemy Twoją ofertę (internetową lub lokalną) w wyszukiwarce Google. Twoje reklamy pojawią się w wynikach wyszukiwania - z prawej strony lub bezpośrednio nad nimi, a także w zakładkach “Grafika” oraz “Zakupy”. Co więcej, jeśli w kampanii uwzględnimy wyświetlanie w sieci wyszukiwania, to reklama stanie się obecna we wszystkich witrynach partnerskich Google.
Jakie typy reklam obejmuje standardowa kampania produktowa Google Shopping?
1.
Google korzysta z tego narzędzia, by trafnie przyporządkować zapytania użytkowników do reklam w zależności od ich treści.
2.
Wyświetlają się Klientom, którzy za pośrednictwem wyszukiwarki Google poszukują konkretnych artykułów, a znajdują się w bliskim sąsiedztwie sklepu.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Odpowiadaj na potrzeby swoich Klientów, wyświetlając im produkty ze swojej oferty w momencie, kiedy poszukują ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Zainwestuj w skuteczną kampanię PLA!
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Tworzymy, prowadzimy i optymalizujemy najskuteczniejsze kampanie sprzedażowe dedykowane dla branży e-commerce.
Poznaj możliwości reklam PLA (Google Shopping)!
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Jak wyrażona opinia klienta wpływa na SEO Twojej witryny?
Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.