Kampanie programmatic

Nie każdy użytkownik jest Twoim Klientem, jaki jest więc sens promowania wśród nich wszystkich Twojej oferty? Dzięki kampaniom programmatic zwiększamy precyzję kierowania reklam w Internecie - docierając wyłącznie do odbiorców o największym potencjale zakupowym.

Programmatic to zaawansowana technologia pozwalająca na wzrost skuteczności kampanii w zakresie targetowania zarówno całych grup reklamowych, jak i poszczególnych przekazów. Potrafi samodzielnie ocenić, w jakim stopniu użytkownik odwiedzający stronę internetową jest zainteresowany Twoim produktem - i tylko w tej sytuacji, wyświetla mu reklamę.

Podstawą kampanii programmatic jest (automatyczny) zakup mediów pod emisję komunikatów reklamowych. To rozwiązanie, w porównaniu do standardowych kampanii Google Ads, umożliwia dostęp do wielu dostawców wykraczającą szeroko poza sieć reklamową, której właścicielem jest Google. Co daje znacznie większe możliwości targetowania reklamy, na przykład w zależności od warunków pogodowych czy synchronizacji wyświetlania reklam online z emisją reklam w telewizji.

Reklamuj się jedynie wśród odbiorców, na których najbardziej Ci zależy.
Wykorzystaj możliwości, jakie daje kampania programmatic.
Skontaktuj się z nami!

Kampania programmatic to w praktyce między innymi:

1.

W pełni zautomatyzowany proces sprzedaży

możemy stale go usprawniać, poprzez kształtowanie elastycznych cen przy pomocy modelu aukcyjnego wyświetlania reklam oraz umiejętne wykorzystanie przestrzeni reklamowej.

2.

Personalizacja przekazów

szeroka i rzetelna wiedza o Twoich Klientach pozwala nam na kreowanie pięknych, przyciągających uwagę i przekonujących do konwersji kreacji reklamowych. Co z kolei umożliwia wydajne zarządzanie budżetem - obniżanie kosztów prowadzenia kampanii do koniecznego minimum, przy jednoczesnym zwiększaniu jej efektywności.

3.

Doskonałe targetowanie

programmatic to imponująco szerokie spectrum wariantów kierowania formatów reklamowych na określoną grupy odbiorców. Obok standardowych wskaźników takie jak m.in.: płeć, wiek, język, położenie geograficzne, zainteresowania, oferuje również targetowanie ze względu na pliki cookies, czy listy remarketingowe.

4.

Szybkie i mierzalne wyniki

w niedługim czasie od startu kampanii masz dostęp do danych o efektach, jakie przynosi. Przede wszystkim do współczynnika ROI, czyli rzeczywistego zwrotu z inwestycji.

Maksymalna precyzja w dotarciu do potencjalnych Klientów z reklamą, która konwertuje.
Współpracuj z nami w zakresie kampanii programmatic!

Jak działają kampanie w modelu programmatic buying?

Na podstawie danych o skuteczności reklam, algorytmy dostosowują strategię zakupu przestrzeni reklamowej w zależności od wybranego celu kampanii. Inna jest dla działań stricte sprzedażowych, a inna dla kampanii zorientowanej na umacnianie świadomości marki. Najważniejsze elementy tego złożonego ekosystemu to:
Programmatic - technologia umożliwiająca tworzenie i prowadzenie w pełni zautomatyzowanych kampanii reklamowych za pośrednictwem rozbudowanych platform zakupowych. Daje możliwość sprawnego i precyzyjnego dotarcia do ściśle określonych grup docelowych ze spersonalizowanym komunikatem.
Real Time Bidding (RTB) - O ile programmatic jest schematem zakupu mediów, który opiera się na automatyzacji, o tyle RTB stanowi jedną z jego technik; zakup powierzchni reklamowej odbywa się w czasie ładowania witryny internetowej. Z reguły za pośrednictwem platform, takich jak SSP.
Suplide Side Platform (SSP) - narzędzie pozwalające na udostępnianie powierzchni reklamowej dla wirtualnego rynku (Ad Exchance), gdzie ma miejsce sprzdaż i zakup reklam. Najpopularniejsze platformy SSP to: Display&Video 360 (dawniej DoubleClick Bid Manager). Najbardziej popularne platformy SSP to: Display & Video 360 (dawniej DoubleClick), AdMob, Admeld czy Revmob.
Demand Side Platform (DSP) - grupa platform umożliwiających zakup powierzchni reklamowej od SSP w czasie rzeczywistym, na podstawie rzetelnych danych o użytkownikach.

Zwiększaj do maksimum zasięg swojej oferty wśród kluczowych Klientów - oraz ROI.
Zobacz, ile możemy dla Ciebie z(a)robić, dzięki kampanii w modelu programmatic buying!

Obsługa kampanii programmatic

Do obsługi kampanii programmatic wykorzystujemy narzędzia Google Marketing Platform, a konkretnie: Display&Video 360 (dawniej DoubleClick Bid Manager - DBM) wraz z Campaign Manager.

Korzystamy z rzetelnej i aktualnej wiedzy o użytkownikach zgromadzonych w trakcie - realizowanych wcześniej - kampanii Google Ads i YouTube, co z kolei pozwala nam na maksymalnie precyzyjne targetowanie reklam RTB. Mamy również możliwość stworzenia dla Ciebie indywidualnej bazy plików cookies - z uwzględnieniem legalności ochrony danych osobowych i zgodności z RODO.

Dodatkowym atutem Display & Video 360 jest szczegółowa analiza kampanii; narzędzie zawiera ok. 200 metryk weryfikujących wyniki prowadzonych działań. Samo zarządzanie tak imponującą ilością danych ułatwia przejrzysty panel Google Analytics. Możesz do niego zajrzeć w dowolnej chwili, by zweryfikować kluczowe wskaźniki efektywności i ocenić skuteczność naszych działań.

Zwiększymy Twoją sprzedaż wśród kluczowych grup odbiorców dzięki kampanii programmatic!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Wykorzystujemy technologię programmatic, by docierać ze spersonalizowanymi reklamami wyłącznie do odbiorców o największym potencjale zakupowym.
Ciekawy szczegółów? Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

Kampanie programmatic: maksymalna precyzja kierowania reklam w Internecie - wyłącznie na kluczowych Klientów w momencie, kiedy poszukują produktów lub usług, jakie oferujesz.
Wypełnij brief, a wrócimy do Ciebie z gotową propozycją skutecznych rozwiązań najkorzystniejszych dla Twojego biznesu.

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.