Kampanie wideo - YouTube

Na YouTube - największej platformie wideo - co miesiąc loguje się 1,5 miliarda użytkowników. Wśród nich Twoi Klienci, do których możemy dotrzeć z angażującą reklamą promującą produkty lub usługi, które sprzedajesz - dzięki umiejętnie prowadzonej kampanii wideo YouTube Ads.

Wykorzystując reklamy na YouTube, wyróżnimy Twoją ofertę na tle konkurencji, umocnimy świadomość marki w gronie kluczowych odbiorców, a przy tym zrealizujemy założone cele biznesowe.

W ramach wsparcia sprzedaży zachęcimy użytkowników do odwiedzenia witryny docelowej lub zakupu w sklepie internetowym. Kiedy zależy Ci na usprawnieniu działań wizerunkowych, zbudujemy społeczność lojalnych fanów, zwiększając liczbę obejrzeń, udostępnień Twoich filmów, a także subskrypcji firmowego kanału YouTube.

Łatwiej jest pozyskiwać nowych Klientów, kiedy wiedzą, kim jesteś. Wyróżnij swoją markę dzięki reklamie na YouTube.
Skontaktuj się z nami!

Kluczowe korzyści

Kampanie wideo - YouTube Ads - korzyści:

1.

Ogromny zasięg reklam

YouTube to pod Google druga co do wielkości wyszukiwarka, którą regularnie odwiedza ok. 20 milionów internautów w Polsce (z 28 mln).

2.

Precyzyjne kierowanie

Szerokie spekrtum targetowania reklam na YouTube i możliwość swobodnego korzystania z różnorodnych formatów reklamowych pozwala docierać zarówno do bardzo szerokiego, jak i wąskiego grona potencjalnych Klientów - w taki sposób, jaki preferują.

3.

Duży potencjał sprzedażowy

Opowiemy Twoją historię, zaprezentujemy Twoją i wyświetlimy ją Klientom - w każdym miejscu i na każdym urządzeniu.

4.

Niski koszt

Reklama na YoTube to stosunkowo nowe rozwiązanie, na które wdrożenia dotychczas zdecydowało się niewiele Polskich firm. Mniejsza konkurencja to w praktyce mniejsze koszty - przygotowania i wyświetlania filmów (w porównaniu do tradycyjnej reklamy TV).

5.

Jasne zasady płatności

Ponosisz koszt jedynie wtedy, gdy użytkownik wykaże zainteresowanie reklamą. Na przykład: obejrzy 30-sekundowy film TrueView albo wykona konkretne działanie i wygeneruje pożądaną konwersję (w tym m.in.: kliknie baner towarzyszący, itp.)

6.

Mierzalne wyniki

Zaawansowany system raportowania pozwala na szczegółową analizę działań prowadzonych w ramach kampanii YouTube Ads. Będziesz wiedział, które z nich przekładają się w największym stopniu na realizację założonych celów.

Bądź tam, gdzie obecni są Twoi Klienci - na YouTube!
Współpracuj z nami i skutecznie sprzedawaj dzięki reklamie YouTube Ads.

YouTube to platforma skoncentrowana na filmach, co zwiększa prawdopodobieństwo, że użytkownicy zapoznają się z Twoją reklamą. Szczególnie kiedy wyświetlają się w odpowiednim miejscu i czasie oraz - właściwym formacie.

1.

Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia

wyświetlane przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu. Można ją pominąć po 5 sekundach.

2.

Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia

wyświetlane przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu. Nie można ich pominąć, a ich maksymalna długość to 15 sekund.

3.

Reklamy wideo Discovery

wyświetlane w wynikach wyszukiwania na YouTube, obok powiązanych wideo lub na stronie głównej YouTube (na telefonach komórkowych). Składa się z tekstu i miniatury zaczerpniętej z filmu.

4.

Reklamy w przerywniku

wyświetlane przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu. Nie można ich pominąć, a ich maksymalna długość to 6 sekund. Doskonale sprawdzają się w kampaniach zasięgowych, których celem jest zwiększenie i umocnienie świadomości marki.

5.

Reklamy Out-Stream

wyświetlane na urządzeniach mobilnych (smartfonach, tabletach) - w partnerskich witrynach i aplikacjach. Odtwarzane są w dźwiękiem; wyciszenie reklamy następuje po kliknięciu w nią.

6.

Reklamy w banerze masthead YouTube (natywna)

Wyświetlany w pierwszej części strony głównej YouTube, niezależnie od urządzenia (komputer, smartfon, tablet, telewizor). Jeden z droższych formatów reklam w kampanii YouTube Ads ze względu na współpracę z influencerami, czyli osób mających wpływ na decyzje zakupowe innych.

Na podstawie założonych w kampanii celów, oczekiwań grupy docelowej oraz mając na uwadze promowany produkt (lub usługę), nawiązujemy współpracę z niezależnymi twórcami, którzy będą w stanie wypromować Twoją markę. W reklamach typu baner masthead YouTube produkt z reguły pokazywany jest w użyciu. Co w efekcie pozwala na zaprezentowanie wszystkich jego atutów w interesujący i inspirujący sposób.

Zwiększ potencjał reklamowy i sprzedażowy swojej oferty.
Zainwestuj w kampanię YouTube Ads!

Jak duży jest koszt reklamy na Youtube?

Podstawowym modelem rozliczania kampanii YouTube Ads jest CPV (Cost Per View) - koszt pojedynczego obejrzenia reklamy. W przypadku krótkiego filmu opłata pobierana jest za jego wyświetlenie w całości, natomiast długiego - gdy użytkownik obejrzy co najmniej 30 sekund wideo.

Koszt CPV waha się od 1 do 10 groszy w zależności od przyjętej strategii targetowania. Szeroka pozwala na zminimalizowanie CPV nawet do zaledwie 1 grosza, a im mniej dokładnie sprecyzowana grupa docelowa, tym wyższe stawki za obejrzenie.

Wszyscy korzystają z YouTube - odnajdziemy wśród nich Twoich Klientów
Sprawdź nas!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Reklamuj się w YouTube - bądź aktywny w miejscu, gdzie obecni są Twoi Klienci i umacniaj świadomość swojej marki na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Wypełnij formularz, oddzwonimy do Ciebie z propozycją konkretnych rozwiązań w ramach kampanii YouTube Ads.

Polecają nas

Prowadzisz kampanię w Google, a czy jesteś aktywnie obecny na YouTube? Zadbaj o dobrą widoczność w drugiej największej wyszukiwarce na świecie.
Zapytaj o ofertę kampanii YouTube Ads!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.