Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Celem audytów jest wskazanie na poprawne działania i błędy w social mediach marki, co jest podstawą do wytyczenia kierunku i zmian prowadzenia komunikacji w tym zakresie.
Istotą analizy i wprowadzanych na jej podstawie zmian jest optymalizacja mediów społecznościowych.
Sprawdź, czy podejmowane przez Ciebie próby komunikacji z odbiorcami są prawidłowe i skuteczne.
Skontaktuj się z nami!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Audyt Social Media to głęboka analiza wszystkich aspektów Twojej obecności w mediach społecznościowych. To proces, który obejmuje badanie Twoich profili na różnych platformach, ocenę treści publikowanych na profilach SM, zaangażowanie użytkowników, strategie konkurencji oraz efektywność dotychczasowych działań marketingowych. Audyt Social Media pozwala na dokładną ocenę aktualnej sytuacji Twojej marki w mediach społecznościowych, identyfikuje mocne strony, słabe punkty oraz obszary do poprawy. Szczegółowa analiza przeprowadzona przez specjalistów SM pozwala lepiej zrozumieć preferencje Twojej docelowej grupy odbiorców i dostosować treści oraz strategię komunikacji, aby osiągnąć maksymalne zaangażowanie i wzrost widoczności.
Na podstawie wyników audytu możemy wspólnie określić cele, jakie chcesz osiągnąć w mediach społecznościowych oraz opracować strategię, która pozwoli Ci je zrealizować. Do współpracy z Klientem podchodzimy elastycznie - możesz zamówić samą usługę audytu Social Media lub zdecydować się na dłuższą współpracę - wtedy wspólnie wdrażamy strategię, monitorujemy postępy i rezultaty wdrożonych przez nas zmian.
1.
dokonanie analizy dotychczasowej obecności firmy w mediach społecznościowych.
2.
z obecnymi trendami panującymi w social mediach.
3.
na niedziałające elementy strategii komunikacji.
4.
prawidłową komunikację marki w social mediach.
5.
jak zaspokoić oczekiwania odbiorców względem kanałów komunikacji.
6.
które z prowadzonych działań są poprawne, a które błędne.
Widoczność marki na portalach social media jest istotna z punktu widzenia strategii jej komunikacji z klientami, zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi nabywcami. Przeprowadzając audyt Social Media, firma ma możliwość zdefiniowania klarownych celów marketingowych oraz opracowania precyzyjnych strategii, które przyczynią się do budowania silnej marki online oraz osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie mediów społecznościowych.
1.
działań mediów społecznościowych na markę.
2.
czyli zdefiniowaną grupę odbiorczą.
3.
na temat marki w jej kanałach social media.
4.
w mediach społecznościowych.
5.
aktywności marki w zakresie komunikacji marketingowej.
6.
prowadzonej komunikacji.
7.
podejmowanych działań w mediach społecznościowych.
8.
w obrębie social mediów na ruch na stronie.
Tak jak wspominaliśmy wcześniej, pierwszym krokiem w audycie Social Media jest szczegółowa analiza profili klienta na różnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, Twitter itp. Na tej podstawie oceniamy spójność wizerunku marki, kompletność profilu, a także ogólny poziom zaangażowania użytkowników. W audycie uwzględniamy również analizę działań konkurencji w mediach społecznościowych. Oceniamy ich strategie, treści, poziom zaangażowania oraz unikalne elementy, które mogą stanowić inspirację lub zagrożenie dla naszego klienta. Nasz audyt Social Media kończy się nie tylko rekomendacjami, ale także zapewnieniem klientowi systematycznego raportowania i monitorowania wyników. Dzięki temu klient ma możliwość śledzenia postępów i skuteczności działań podejmowanych na podstawie audytu.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Komunikacja prowadzona w mediach społecznościowych powinna być zgodna z charakterem marki i jej działalnością, a także przystosowana do potrzeb i oczekiwań obserwatorów. Znalezienie błędów w komunikacji i przyczyn słabej konwersji to klucz do sukcesu w obrębie poprawy skuteczności działalności w social mediach, a zatem zwiększenia ilości leadów. Nawet jeden źle funkcjonujący element komunikacji w obrębie social media może spowodować, że całość działalności w tym zakresie nie przyniesie spodziewanych efektów.
Analiza publikowanych treści pokaże Ci, które elementy strategii komunikacji nie działają. Wskaże również, jak w dłuższej perspektywie prowadzić komunikację w obrębie social media.
Koszt audytu Social Media zależy od wielu czynników, w tym od liczby profili w mediach społecznościowych, złożoności strategii marketingowej oraz charakterystyki działalności biznesowej. Każda firma ma unikalne potrzeby i cele, dlatego cena audytu może różnić się w zależności od specyfiki danego przedsiębiorstwa. Na cenę wpływa także zakres prac, który może obejmować analizę wielu platform, badanie konkurencji, ocenę treści oraz strategii komunikacji. Dlatego też, przed podjęciem decyzji o zakupie audytu SM zachęcamy do kontaktu z działem handlowym w celu określenia szczegółowego zakresu działań i dostosowania oferty do konkretnych potrzeb i oczekiwań klienta.
Zaufaj nam - wspólnie zadbamy o przyszłość Twoich Social Media!
Sprawdź, co możesz zrobić, aby Twoja firma była przyjazna w odbiorze przez klientów.
Zamów audyt social media.
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
Kamil Krupa
Prezes zarządu
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Małgorzata Stypczyńska
Business Development Manager
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Rafał Szklarz
Właściciel
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Filip Babalski
Wytwórnia Makaronu BIO
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Łukasz Grzankowski
Dyrektor ds. marketingu i e-commerce
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Marcin Szaszkiewicz
Performance Marketing Manager
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Dariusz Niewiadomski
Online Marketing Manager
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
Jakub Mokrzycki
Współwłaściciel marki Acus Med
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Piotr Bogusz
Dyrektor wydawniczy, Nowa Era
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
Piotr Dmowski
Właściciel marki Scandinavian baby
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Mateusz Wagner
Właściciel marki Fripers
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Paulina Fugas
Właścicielka marki Fugart
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Karolina Romik
E-commerce manager
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Mirosław Baran
Prezes zarządu
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
Marzena Kaczor
Właścicielka marki ForSomeone
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Krystian Graczyk
E-commerce Manager
Zazdrościsz swoim konkurentom trafnej i sprawnej komunikacji, która przyciąga odbiorców? Uważasz, że w Twojej firmie niezbędna jest poprawa komunikacji z klientami?
Podejmij z nami współpracę i wskocz na najwyższy poziom porozumienia marka-klient!
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Handel internetowy to nie tylko oferta, ale pełne doświadczenie zakupowe, które decyduje o lojalności klientów.
Odkryj podstawy eksploracji w Google Analytics 4 i naucz się znajdować konkretne dane, które umykają w standardowych raportach!
Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę
Wypełnij briefZostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy!
Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania.
Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.