Frameworki copywritingu, które zwiększają konwersję
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Celem audytów jest wskazanie na poprawne działania i błędy w social mediach marki, co jest podstawą do wytyczenia kierunku i zmian prowadzenia komunikacji w tym zakresie.
Istotą analizy i wprowadzanych na jej podstawie zmian jest optymalizacja mediów społecznościowych.
Sprawdź, czy podejmowane przez Ciebie próby komunikacji z odbiorcami są prawidłowe i skuteczne.
Skontaktuj się z nami!
Po co przeprowadza się audyty social media?
1.
dokonanie analizy dotychczasowej obecności firmy w mediach społecznościowych.
2.
z obecnymi trendami panującymi w social mediach.
3.
na niedziałające elementy strategii komunikacji.
4.
prawidłową komunikację marki w social mediach.
5.
jak zaspokoić oczekiwania odbiorców względem kanałów komunikacji.
6.
które z prowadzonych działań są poprawne, a które błędne.
Widoczność marki na portalach social media jest istotna z punktu widzenia strategii jej komunikacji z klientami, zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi nabywcami.
Elementami, które bierzemy pod uwagę w trakcie analizy, to:
1.
działań mediów społecznościowych na markę.
2.
czyli zdefiniowaną grupę odbiorczą.
3.
na temat marki w jej kanałach social media.
4.
w mediach społecznościowych.
5.
aktywności marki w zakresie komunikacji marketingowej.
6.
prowadzonej komunikacji.
7.
podejmowanych działań w mediach społecznościowych.
8.
w obrębie social mediów na ruch na stronie.
Komunikacja prowadzona w mediach społecznościowych powinna być zgodna z charakterem marki i jej działalnością, a także przystosowana do potrzeb i oczekiwań obserwatorów.
Znalezienie błędów w komunikacji i przyczyn słabej konwersji to klucz do sukcesu w obrębie poprawy skuteczności działalności w social mediach, a zatem zwiększenia ilości leadów.
Nawet jeden źle funkcjonujący element komunikacji w obrębie social media może spowodować, że całość działalności w tym zakresie nie przyniesie spodziewanych efektów.
Analiza publikowanych treści pokaże Ci, które elementy strategii komunikacji nie działają. Wskaże również, jak w dłuższej perspektywie prowadzić komunikację w obrębie social media.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Sprawdź, co możesz zrobić, aby Twoja firma była przyjazna w odbiorze przez klientów.
Zamów audyt social media.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Łukasz Grzankowski
Dyrektor ds. marketingu i e-commerce
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Marcin Szaszkiewicz
Performance Marketing Manager
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Dariusz Niewiadomski
Online Marketing Manager
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
Jakub Mokrzycki
Współwłaściciel marki Acus Med
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Piotr Bogusz
Dyrektor wydawniczy, Nowa Era
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
Piotr Dmowski
Właściciel marki Scandinavian baby
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Mateusz Wagner
Właściciel marki Fripers
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Paulina Fugas
Właścicielka marki Fugart
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Karolina Romik
E-commerce manager
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Mirosław Baran
Prezes zarządu
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Krystian Graczyk
E-commerce Manager
Zazdrościsz swoim konkurentom trafnej i sprawnej komunikacji, która przyciąga odbiorców? Uważasz, że w Twojej firmie niezbędna jest poprawa komunikacji z klientami?
Podejmij z nami współpracę i wskocz na najwyższy poziom porozumienia marka-klient!
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Jak wyrażona opinia klienta wpływa na SEO Twojej witryny?
Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.
Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę
Wypełnij briefZostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy!
Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania.
Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.