Dlaczego warto przeprowadzić audyt Social Media?
Tak jak wspominaliśmy wcześniej, pierwszym krokiem w audycie Social Media jest szczegółowa analiza profili klienta na różnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, Twitter itp. Na tej podstawie oceniamy spójność wizerunku marki, kompletność profilu, a także ogólny poziom zaangażowania użytkowników. W audycie uwzględniamy również analizę działań konkurencji w mediach społecznościowych. Oceniamy ich strategie, treści, poziom zaangażowania oraz unikalne elementy, które mogą stanowić inspirację lub zagrożenie dla naszego klienta. Nasz audyt Social Media kończy się nie tylko rekomendacjami, ale także zapewnieniem klientowi systematycznego raportowania i monitorowania wyników. Dzięki temu klient ma możliwość śledzenia postępów i skuteczności działań podejmowanych na podstawie audytu.
Komunikacja prowadzona w mediach społecznościowych powinna być zgodna z charakterem marki i jej działalnością, a także przystosowana do potrzeb i oczekiwań obserwatorów. Znalezienie błędów w komunikacji i przyczyn słabej konwersji to klucz do sukcesu w obrębie poprawy skuteczności działalności w social mediach, a zatem zwiększenia ilości leadów. Nawet jeden źle funkcjonujący element komunikacji w obrębie social media może spowodować, że całość działalności w tym zakresie nie przyniesie spodziewanych efektów.
Analiza publikowanych treści pokaże Ci, które elementy strategii komunikacji nie działają. Wskaże również, jak w dłuższej perspektywie prowadzić komunikację w obrębie social media.
Ile kosztuje audyt Social Media?
Koszt audytu Social Media zależy od wielu czynników, w tym od liczby profili w mediach społecznościowych, złożoności strategii marketingowej oraz charakterystyki działalności biznesowej. Każda firma ma unikalne potrzeby i cele, dlatego cena audytu może różnić się w zależności od specyfiki danego przedsiębiorstwa. Na cenę wpływa także zakres prac, który może obejmować analizę wielu platform, badanie konkurencji, ocenę treści oraz strategii komunikacji. Dlatego też, przed podjęciem decyzji o zakupie audytu SM zachęcamy do kontaktu z działem handlowym w celu określenia szczegółowego zakresu działań i dostosowania oferty do konkretnych potrzeb i oczekiwań klienta.
Zaufaj nam - wspólnie zadbamy o przyszłość Twoich Social Media!