Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
Wyszukiwarka Bing od Microsoft daje nam możliwości zbliżone do reklam Google Ads. Przeniesienie i rozwinięcie strategii reklamowej z Google pozwala w łatwy sposób zwiększyć potencjał kampanii.
Budujemy samodzielne kampanie reklamowe w sieci Bing Ads lub korzystamy z wypracowanych strategii popularniejszego narzędzia - GoogleAds. Bing dysponuje bliźniaczymi formatami reklamowymi - reklamy produktowe, tekstowe, czy remarketing.
Kampanie Bing Ads są kolejną grupą narzędzi pozwalających Twojej stronie rosnąć zwiększając skalę ruchu i sprzedaży.
Sprawdź Bing Ads!
1.
Targetujemy reklamy Bing Ads za pomocą zainteresowań, danych demograficznych i słów kluczowych. To znany i skuteczny mechanizm, który umożliwia szybkie dotarcie do Twojej grupy docelowej.
2.
Płacisz tylko za to, co wypracuje kampania. To Ty określasz budżet na kliknięcia i wyświetlenia generowane przez reklamy.
3.
Panel reklamowy Bing Ads umożliwia import wyeksportowanej kampanii Google. Jeśli już aktywnie reklamujesz się za pośrednictwem GoogleAds to od obecności Twojej marki w wyszukiwarce Bing dzieli Cię tylko chwila. Po wgraniu kampanii z Google do Bing ścieżki obu narzędzi rozchodzą się, ponieważ ich optymalizację prowadzimy oddzielnie.
Rozszerz swoją strategię obecności w wyszukiwarkach dzięki Bing Ads.
Skontaktuj się z nami!
Obsługujemy i optymalizujemy Twoje kampanie płatne, żeby osiągały dla Ciebie maksimum efektów. Zarządzamy budżetem, opracowujemy kreacje, testujemy podejścia komunikacyjne i pracujemy nad właściwym doborem grupy docelowej.
Jakie rodzaje kampanii Bing możemy dla Ciebie zrealizować?
1.
Reklamy w wynikach wyszukiwania są odpowiedzią na zapytania potencjalnych Klientów wpisywane w okno wyszukiwarki. Pracujemy nad właściwym doborem fraz oraz dobieramy strategię pozwalającą cieszyć się wysokimi pozycjami reklamy, przy akceptowalnych kosztach kliknięć i wyświetleń.
2.
Popularny i niezwykle skuteczny format sprzedażowy. Zdjęcia i ceny produktów są widoczne już z poziomu wyszukiwarki. Użytkownik może zapoznać się z ofertą, porównać produkty i podjąć wstępną decyzję jeszcze przed przejściem na kartę produktu w sklepie internetowym.
3.
Reklama Bing Ads lead generation służy pozyskiwaniu kontaktów. Kampanie tego rodzaju mają zastosowanie w sprzedaży skomplikowanych produktów i usług oraz w relacjach B2B.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Wypróbuj kampanie reklamowe Bing Ads dla sklepów internetowych.
Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Pozyskuj wartościowy ruch i sprzedaż dzięki reklamom w wyszukiwarce Bing.
Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy korzystną ofertę dla Twojego biznesu.
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!