Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Wyszukiwarka Bing od Microsoft daje nam możliwości zbliżone do reklam Google Ads. Przeniesienie i rozwinięcie strategii reklamowej z Google pozwala w łatwy sposób zwiększyć potencjał kampanii.
Budujemy samodzielne kampanie reklamowe w sieci Bing Ads oraz wykorzystujemy strategie wypracowane z popularniejszego narzędzia – Google Ads. Bing dysponuje bliźniaczymi formatami reklamowymi – reklamy produktowe, tekstowe, czy remarketing.
Wniosek jest więc prosty: dla osób, które mają doświadczenie z Google Ads, adaptacja do Microsoft Ads jest procesem prostym i intuicyjnym. Ten system reklamowy ma wiele wspólnych cech, pozwalając na wyświetlanie kampanii w wyszukiwarce Bing, a także w zależności od wybranych opcji – w sieciach partnerskich, w tym Outlook i inne.
Jeśli chcesz zwiększyć zasięg swoich kampanii i dotrzeć do nowych użytkowników, warto rozważyć reklamę w Bing Ads. Pomożemy Ci zoptymalizować kampanie reklamowe pod kątem wyszukiwarki Bing, korzystając z doświadczeń zdobytych w Google Ads. Nie czekaj – poszerz swoje możliwości reklamowe i przyciągnij więcej klientów dzięki Bing!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Kampanie Bing Ads są kolejną grupą narzędzi pozwalających Twojej stronie rosnąć zwiększając skalę ruchu i sprzedaży.
Sprawdź Bing Ads!
1.
Targetujemy reklamy Bing Ads za pomocą zainteresowań, danych demograficznych i słów kluczowych. To znany i skuteczny mechanizm, który umożliwia szybkie dotarcie do Twojej grupy docelowej.
2.
Płacisz tylko za to, co wypracuje kampania. To Ty określasz budżet na kliknięcia i wyświetlenia generowane przez reklamy.
3.
Panel reklamowy Bing Ads umożliwia import wyeksportowanej kampanii Google. Jeśli już aktywnie reklamujesz się za pośrednictwem Google Ads to od obecności Twojej marki w wyszukiwarce Bing dzieli Cię tylko chwila. Po wgraniu kampanii z Google do Bing ścieżki obu narzędzi rozchodzą się, ponieważ ich optymalizację prowadzimy oddzielnie.
Z uwagi na dynamicznie rozwijającą się technologię AI w produkcie Microsoft, jest to idealny moment, aby zainwestować w reklamy w Bing. Mimo, że w Polsce Bing nie cieszy się jeszcze taką popularnością jak Google, to sytuacja ta może ulec zmianie. Dzięki wczesnemu zaangażowaniu, marki mają szansę na zyskanie przewagi konkurencyjnej i wzmocnienie swojej obecności na rynku, zarówno międzynarodowym, jak i polskim.
Reklamy w Bing Ads oferują wiele unikalnych zalet, które sprawiają, że są atrakcyjną alternatywą dla innych platform reklamowych. Korzyści i przewagi upatrujemy w takich czynnikach jak:
Obsługujemy i optymalizujemy Twoje kampanie płatne, żeby osiągały dla Ciebie maksimum efektów. Zarządzamy budżetem, opracowujemy kreacje, testujemy podejścia komunikacyjne i pracujemy nad właściwym doborem grupy docelowej.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Bing Ads oferuje kilka formatów reklamowych, notabene bardzo podobnych do tych od Google. Są nimi:
reklamy tekstowe (kampanie searchowe) - to najpopularniejszy format reklamowy w Bing Ads. Składają się one z trzech linii tekstu: nagłówka, opisu i adresu URL. W nagłówku powinny znajdować się słowa kluczowe, które są związane z reklamowanym produktem lub usługą, natomiast opis powinien zawierać informacje na temat oferty i zachęcać do kliknięcia w reklamę.
Co istotne, na etapie tworzenia grupy reklam narzędzie daje możliwość wyboru, czy będzie to reklama dynamiczna (zaciągająca nagłówki ze strony docelowej), czy standardowa (w której należy samodzielnie wprowadzić wszystkie zasoby). To rozwiązanie jest odwzorowaniem możliwości w kampaniach postawionych na Google Ads.
Reklamy tekstowe wyświetlane są zarówno w wynikach wyszukiwania Bing, jak i w sieci reklamowej Microsoft.
reklamy displayowe (kampanie graficzne) - to format reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklam w formie graficznej, wideo lub interaktywnej.
Reklamy display wyświetlane są w sieci reklamowej Microsoft, w tym na portalach Microsoft Network oraz w aplikacjach na urządzenia mobilne z systemem Windows.
kampanie produktowe (kampanie shoppingowe, tzw. Shopping Ads Campaigns) - pozwalają na wyświetlanie produktów w sklepie e-commerce bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Bing. Reklama składa się z obrazka produktu, ceny, opisu i nazwy sklepu.
Podobnie jak Google, Bing Ads daje wybór między dwoma rodzajami kampanii zakupowych: Standard Shopping oraz Smart Shopping (w Google obecnie kryje się pod nazwą Performance Max).
Kampanie produktowe dają możliwość promowania poszczególnych produktów w wynikach wyszukiwania, zaciągając informacje
z katalogów produktowych. Choć katalog musi być skonfigurowany w Bing Ads, to z pomocą przychodzi możliwość importowania danych o produktach z narzędzia Google Merchant Center.
kampanie remarketingowe - podobnie jak w przypadku kampanii remarketingowych Google, pozwalają na dotarcie do tych klientów, którzy już odwiedzili Twój sklep i przypomnienie im o Twojej ofercie, zachęcając jednocześnie do powrotu do sklepu i zakupu produktów, którymi byli zainteresowani. Ten format pozwala osiągnąć większą skuteczność reklamowania i zwiększyć konwersję.
kampanie na instalację aplikacji - podobnie jak w Google, Bing Ads daje możliwość utworzenia kampanii zachęcającej do instalacji aplikacji mobilnych. Takie reklamy zbudowane są z nazwy aplikacji, krótkiego opisu i przycisku CTA. Przekierowują one do odpowiedniej platformy dystrybuującej aplikacje, dzięki czemu użytkownik może bezpośrednio pobrać daną apkę na swoje urządzenie.
Nie bez powodu tak często zwracamy uwagę na podobieństwo platformy Bing Ads do Google Ads. W zasadzie cały panel Bing wzorowany jest na panelu Google - wygląd jest zbliżony, rodzaje kampanii i reklam wręcz identyczne, co bardzo usprawnia proces stawiania kampanii.
Co więcej z podobieństw - Bing posiada narzędzie Microsoft Advertising Editor, które jest kopią Google Ads Editor. Pozwala ono importować dane z Google Ads, synchronizować kampanie i konta, wprowadzać zmiany offline i przesyłać je jednym kliknięciem, edytować reklamy, zarządzać adresami URL, tekstami reklam, budżetami, stawkami i rozszerzeniami reklam i wiele, wiele więcej.
Dodatkowym plusem i ważną informacją dla posiadaczy reklam na Google Ads jest możliwość importowania ich do panelu Bing Ads.
1.
Reklamy w wynikach wyszukiwania są odpowiedzią na zapytania potencjalnych Klientów wpisywane w okno wyszukiwarki. Pracujemy nad właściwym doborem fraz oraz dobieramy strategię pozwalającą cieszyć się wysokimi pozycjami reklamy, przy akceptowalnych kosztach kliknięć i wyświetleń.
2.
Popularny i niezwykle skuteczny format sprzedażowy. Zdjęcia i ceny produktów są widoczne już z poziomu wyszukiwarki. Użytkownik może zapoznać się z ofertą, porównać produkty i podjąć wstępną decyzję jeszcze przed przejściem na kartę produktu w sklepie internetowym.
3.
Reklama Bing Ads lead generation służy pozyskiwaniu kontaktów. Kampanie tego rodzaju mają zastosowanie w sprzedaży skomplikowanych produktów i usług oraz w relacjach B2B.
Chociaż Bing cieszy się dużo mniejszą popularnością niż Google, nie powinieneś go bagatelizować. Zakładając w uproszczeniu, że udział przeglądarki Bing w polskim rynku wynosi kilka procent (ok. 5%), przy jednoczesnej liczbie internautów 31 mln (liczba internautów w Polsce na rok 2024), daje nam to ponad półtora miliona użytkowników przeglądarki Bing!
Widzisz ten potencjał?
Choć sieć reklamowa Bing cieszy się coraz większym zainteresowaniem, to jednak wciąż możemy mówić o niewielkiej konkurencji reklamodawców (w porównaniu do Google).
Mniejsza konkurencja to niższy koszt dotarcia do klienta, a zatem niższe koszty reklam (np. PPC).
Podobnie jak w przypadku Google, Bing oferuje możliwość targetowania reklam pod różne kryteria użytkowników (np. wg danych demograficznych i geograficznych oraz zainteresowań), dzięki czemu Twoje reklamy dotrą tam, gdzie powinny.
Reklamowanie w sieci reklamowej Bing przy pomocy kampanii Bing Ads to doskonałe rozwiązanie dla właścicieli e-commerce, którzy chcą zwiększyć widoczność swoich produktów w internecie. Oferowane przez platformę Bing Ads formaty reklamowe, takie jak reklamy tekstowe czy displayowe, kampanie produktowe i remarketingowe pozwalają na precyzyjne targetowanie przekazów i osiągnięcie lepszych wyników sprzedażowych. Jeśli chcesz powierzyć odkrywanie nowych możliwości Twojego sklepu profesjonalistom, napisz do nas!
Wypróbuj kampanie reklamowe Bing Ads dla sklepów internetowych.
Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Pozyskuj wartościowy ruch i sprzedaż dzięki reklamom w wyszukiwarce Bing.
Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy korzystną ofertę dla Twojego biznesu.
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Handel internetowy to nie tylko oferta, ale pełne doświadczenie zakupowe, które decyduje o lojalności klientów.
Odkryj podstawy eksploracji w Google Analytics 4 i naucz się znajdować konkretne dane, które umykają w standardowych raportach!