Jak zwiększyć sprzedaż e-commerce bez zwiększania ruchu i wydatków na reklamę?
Odkryj skuteczne strategie zwiększenia sprzedaży e-commerce bez dodatkowych kosztów na reklamę. Przedstawiamy praktyczne porady, które naprawdę działają!
Tworząc kampanie Criteo skutecznie docieramy do konsumentów zainteresowanych zakupem produktów, usług, jakie oferujesz.
Wykorzystując technologię sztucznej inteligencji Criteo Dynamic Retargeting, wyświetlamy Twoim odbiorom w czasie rzeczywistym dopasowane kontekstowo reklamy produktowe. W rezultacie kierujemy użytkowników (z powrotem) do Twojej witryny - strony firmowej, sklepu internetowego, aplikacji - czym jednocześnie zwiększamy ilość wygenerowanych konwersji.
Marketing efektywnościowy - retargeting Criteo - koncentruje się na ponownym zaangażowaniu kupujących w zależności od etapu ścieżki zakupowej, na jakim się znajdują, przy pomocy reklam wyświetlanych we właściwym miejscu i czasie.
Przyprowadź Klientów z powrotem do swojego sklepu.
Sprawdź remarketing Criteo!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
1.
technologia uczenia maszynowego Criteo nieustannie pracuje nad usprawnieniem każdej z aktywnych kampanii. W taki sposób, by maksymalizować skuteczność prowadzonych działań w ramach ustalonego budżetu.
2.
aktualna wiedza o potrzebach zakupowych Twoich Klientów pozwala nam wyodrębnić konkretne produkty lub usługi, które z dużym prawdopodobieństwem spodobają się im; charakteryzują się więc największym potencjałem sprzedażowym.
3.
Criteo pozwala nam personalizować każdy element reklam, by przekształcić potencjalnych Klientów w powracających, lojalnych kupujących.
4.
zwiększamy zasięg Twojej marki i poprawiamy jej widoczność w Internecie (w zasobach display, wideo, w obrębie mediów społecznościowych i na urządzeniach mobilnych). W rezultacie pozyskujemy dla Ciebie nowych odbiorców, co więcej skutecznie przekształcamy ich w kupujących.
5.
kupujący wykazał zainteresowanie Twoim sklepem internetowym, a nawet zostawił coś w koszyku, ale nie sfinalizował transakcji? Poprzez kampanię Criteo przypomnimy mu o zaległych zakupach i przekonamy do ich ukończenia.
Wykorzystanie retargetingu stanowi wyraźnie lepsze rozwiązanie w porównaniu do innych form reklamy internetowej. Ta strategia reklamowa umożliwia dotarcie do precyzyjnie określonej grupy osób, które wykazały wcześniejsze zainteresowanie ofertą lub skorzystały z niej. To możliwe dzięki "ciasteczkom" - plikom przeglądarkowym, które pozwalają na segregację odbiorców.
Technicznie rzecz biorąc, skrypt remarketingowy jest kluczowym elementem umożliwiającym ponowne dotarcie do potencjalnych klientów. Konieczne jest umieszczenie odpowiedniego skryptu na każdej podstronie, co zapewni odbiorcy prezentację interesujących go reklam. Dodatkowo, wykorzystanie narzędzi takich jak GoogleAds pozwoli na skuteczne przygotowanie kampanii remarketingowej, zwiększając szanse na konwersję.
Retargeting nie tylko otwiera nowe możliwości efektywnego dotarcia do klientów, ale także umożliwia personalizację przekazu, co sprawia, że jest to niezwykle wartościowe narzędzie w arsenale marketingowym każdej firmy.
Generuj większą sprzedaż - z zyskiem.
Zainwestuj w kampanię retargetingową (Criteo)!
Marketing efektywnościowy umożliwia w sposób nienachalny i skuteczny przekonać użytkownika do powrotu do Twojej witryny w celu dokończenie zakupów; niestandardowy fragment kodu umieszczony w Twojej witrynie umożliwia silnikowi Criteo sprawdzanie zaangażowania indywidualnie dla każdego kupującego, co w praktyce wspomaga rekomendację produktów prezentowanych w reklamach, które mogą wzbudzić największe zainteresowanie u Twoich Klientów.
W tym również tych, których odbiorcy jeszcze nie widzieli - to zasługa uczenia maszynowego Criteo. Technologii umożliwiającej analizowanie danych (dotyczących m.in. dotychczasowych interakcji z marką, najlepiej sprzedających się produktów czy działaniach podobnych konsumentów) dla ponad 1,2 miliarda konsumentów (w ciągu miesiąca).
Pomimo tego, że obie strategie mają wspólny cel - zwiększenie konwersji poprzez dotarcie do istniejącej bazy klientów, istnieją pewne różnice, które warto zauważyć.
Remarketing - powrót do pierwotnego źródła
Remarketing koncentruje się na dotarciu do użytkowników, którzy mieli kontakt z marką poprzez jej stronę internetową lub inne kanały online. Celem jest przypomnienie im o marce i skłonienie ich do powrotu i dokonania zakupu.
Retargeting - śledzenie działań użytkowników
Retargeting natomiast opiera się na śledzeniu działań użytkowników w Internecie, takich jak kliknięcia czy wyświetlenia produktów, a następnie prezentuje im odpowiednie reklamy w celu skutecznego sprowadzenia ich z powrotem na stronę i zachęcenia do dokonania zakupu.
Kampanie Criteo to między innymi dynamiczna optymalizacja kampanii, za którą odpowiada technologia (Dynamic Creative Optimization +, DCO +). Umożliwia ona przygotowanie reklam w czasie rzeczywistym, spersonalizowanych indywidualnie dla każdego Twojego potencjalnego Klienta i spójne z identyfikacją wizualną marki.
Brak ograniczeń związanych z wymiarami kreacji czy narzuconych układów rozmieszczenia poszczególnych elementów reklamy pozwala nam na tworzenie elastycznych przekazów przeznaczonych do wyświetlania na dowolnym urządzeniu we właściwym czasie - zapewniając maksymalny zasięg i wyniki sprzedażowe.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Chcesz sprawdzić, jak Criteo może zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym, ale nie masz doświadczenia w tworzeniu kampanii z wykorzystaniem tej platformy? Skontaktuj się z nami! Podpowiemy, czy Criteo jest odpowiednie do Twojego biznesu i pomożemy Ci maksymalnie wykorzystać możliwości ekosystemu reklamowego, z którego z powodzeniem korzysta wielu marketerów na całym świecie!
Zobacz, ile korzyści dla Twojego biznesu przyniesie marketing efektywnościowy!
Zwiększ liczbę konwersji, dzięki ponownemu zaangażowaniu kupujących w proces zakupowy.
Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Marketing efektywnościowy FEB - wyświetlaj odpowiednią reklamę we właściwym momencie w podróży kupującego, sprzedawaj (jeszcze) więcej i zwiększaj ROI.
Poznaj strategię prowadzenia kampanii remarketingowej (Criteo) najkorzystniejszej dla Twojego biznesu!
Odkryj skuteczne strategie zwiększenia sprzedaży e-commerce bez dodatkowych kosztów na reklamę. Przedstawiamy praktyczne porady, które naprawdę działają!
Czym naprawdę jest outbound marketing, jakie są jego największe zalety i wyzwania, oraz jak skutecznie go stosować w nowoczesnym biznesie?
Konwersje w Google Ads decydują o tym, jak będą działać Twoje kampanie. Błędne ustawienia mogą zniszczyć nawet najlepiej zaplanowaną strategię!