Kampanie retargetingowe (Criteo)

Tworząc kampanie Criteo skutecznie docieramy do konsumentów zainteresowanych zakupem produktów, usług, jakie oferujesz.

Wykorzystując technologię sztucznej inteligencji Criteo Dynamic Retargeting, wyświetlamy Twoim odbiorom w czasie rzeczywistym dopasowane kontekstowo reklamy produktowe. W rezultacie kierujemy użytkowników (z powrotem) do Twojej witryny - strony firmowej, sklepu internetowego, aplikacji - czym jednocześnie zwiększamy ilość wygenerowanych konwersji.

Marketing efektywnościowy - retargeting Criteo - koncentruje się na ponownym zaangażowaniu kupujących w zależności od etapu ścieżki zakupowej, na jakim się znajdują, przy pomocy reklam wyświetlanych we właściwym miejscu i czasie.

Przyprowadź Klientów z powrotem do swojego sklepu.
Sprawdź remarketing Criteo!

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Kluczowe korzyści kampanii retargetingowych

Retargeting Criteo to w praktyce między innymi:

1.

Stała optymalizacja kampanii reklamowych

technologia uczenia maszynowego Criteo nieustannie pracuje nad usprawnieniem każdej z aktywnych kampanii. W taki sposób, by maksymalizować skuteczność prowadzonych działań w ramach ustalonego budżetu.

2.

Skuteczna sprzedaż (produktów, których kupujący jeszcze nie mieli okazji zobaczyć)

aktualna wiedza o potrzebach zakupowych Twoich Klientów pozwala nam wyodrębnić konkretne produkty lub usługi, które z dużym prawdopodobieństwem spodobają się im; charakteryzują się więc największym potencjałem sprzedażowym.

3.

Reklamy idealnie dostosowane do odbiorcy, na każdym etapie customer journey

Criteo pozwala nam personalizować każdy element reklam, by przekształcić potencjalnych Klientów w powracających, lojalnych kupujących.

4.

Dynamiczna rozbudowa bazy Klientów

zwiększamy zasięg Twojej marki i poprawiamy jej widoczność w Internecie (w zasobach display, wideo, w obrębie mediów społecznościowych i na urządzeniach mobilnych). W rezultacie pozyskujemy dla Ciebie nowych odbiorców, co więcej skutecznie przekształcamy ich w kupujących.

5.

Ratunek dla „porzuconego koszyka”

kupujący wykazał zainteresowanie Twoim sklepem internetowym, a nawet zostawił coś w koszyku, ale nie sfinalizował transakcji? Poprzez kampanię Criteo przypomnimy mu o zaległych zakupach i przekonamy do ich ukończenia.

Wykorzystanie retargetingu stanowi wyraźnie lepsze rozwiązanie w porównaniu do innych form reklamy internetowej. Ta strategia reklamowa umożliwia dotarcie do precyzyjnie określonej grupy osób, które wykazały wcześniejsze zainteresowanie ofertą lub skorzystały z niej. To możliwe dzięki "ciasteczkom" - plikom przeglądarkowym, które pozwalają na segregację odbiorców.
Technicznie rzecz biorąc, skrypt remarketingowy jest kluczowym elementem umożliwiającym ponowne dotarcie do potencjalnych klientów. Konieczne jest umieszczenie odpowiedniego skryptu na każdej podstronie, co zapewni odbiorcy prezentację interesujących go reklam. Dodatkowo, wykorzystanie narzędzi takich jak GoogleAds pozwoli na skuteczne przygotowanie kampanii remarketingowej, zwiększając szanse na konwersję.


Retargeting nie tylko otwiera nowe możliwości efektywnego dotarcia do klientów, ale także umożliwia personalizację przekazu, co sprawia, że jest to niezwykle wartościowe narzędzie w arsenale marketingowym każdej firmy.
 

Generuj większą sprzedaż - z zyskiem.
Zainwestuj w kampanię retargetingową (Criteo)!

Retargeting - jak działa i dlaczego warto w to inwestować?

Marketing efektywnościowy umożliwia w sposób nienachalny i skuteczny przekonać użytkownika do powrotu do Twojej witryny w celu dokończenie zakupów; niestandardowy fragment kodu umieszczony w Twojej witrynie umożliwia silnikowi Criteo sprawdzanie zaangażowania indywidualnie dla każdego kupującego, co w praktyce wspomaga rekomendację produktów prezentowanych w reklamach, które mogą wzbudzić największe zainteresowanie u Twoich Klientów.

W tym również tych, których odbiorcy jeszcze nie widzieli - to zasługa uczenia maszynowego Criteo. Technologii umożliwiającej analizowanie danych (dotyczących m.in. dotychczasowych interakcji z marką, najlepiej sprzedających się produktów czy działaniach podobnych konsumentów) dla ponad 1,2 miliarda konsumentów (w ciągu miesiąca).

Remarketing a retargeting - różnice i podobieństwa

Pomimo tego, że obie strategie mają wspólny cel - zwiększenie konwersji poprzez dotarcie do istniejącej bazy klientów, istnieją pewne różnice, które warto zauważyć.

Remarketing - powrót do pierwotnego źródła
Remarketing koncentruje się na dotarciu do użytkowników, którzy mieli kontakt z marką poprzez jej stronę internetową lub inne kanały online. Celem jest przypomnienie im o marce i skłonienie ich do powrotu i dokonania zakupu.

Retargeting - śledzenie działań użytkowników
Retargeting natomiast opiera się na śledzeniu działań użytkowników w Internecie, takich jak kliknięcia czy wyświetlenia produktów, a następnie prezentuje im odpowiednie reklamy w celu skutecznego sprowadzenia ich z powrotem na stronę i zachęcenia do dokonania zakupu.
 

 

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu sztucznej inteligencji precyzyjnie docieramy do większej liczby Twoich Klientów.
Przekonaj się, ile jesteśmy w stanie dla Ciebie z(a)robić przy pomocy kampanii Criteo!

Kampanie Criteo to między innymi dynamiczna optymalizacja kampanii, za którą odpowiada technologia (Dynamic Creative Optimization +, DCO +). Umożliwia ona przygotowanie reklam w czasie rzeczywistym, spersonalizowanych indywidualnie dla każdego Twojego potencjalnego Klienta i spójne z identyfikacją wizualną marki.

Brak ograniczeń związanych z wymiarami kreacji czy narzuconych układów rozmieszczenia poszczególnych elementów reklamy pozwala nam na tworzenie elastycznych przekazów przeznaczonych do wyświetlania na dowolnym urządzeniu we właściwym czasie - zapewniając maksymalny zasięg i wyniki sprzedażowe.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Zwiększamy sprzedaż przy pomocy spersonalizowanych, a przez to angażujących reklam wyświetlanych każdemu użytkownikowi, który odwiedzi Twoją witrynę.

Chcesz sprawdzić, jak Criteo może zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym, ale nie masz doświadczenia w tworzeniu kampanii z wykorzystaniem tej platformy? Skontaktuj się z nami! Podpowiemy, czy Criteo jest odpowiednie do Twojego biznesu i pomożemy Ci maksymalnie wykorzystać możliwości ekosystemu reklamowego, z którego z powodzeniem korzysta wielu marketerów na całym świecie!


Zobacz, ile korzyści dla Twojego biznesu przyniesie marketing efektywnościowy!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Zwiększ liczbę konwersji, dzięki ponownemu zaangażowaniu kupujących w proces zakupowy.
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

Marketing efektywnościowy FEB - wyświetlaj odpowiednią reklamę we właściwym momencie w podróży kupującego, sprzedawaj (jeszcze) więcej i zwiększaj ROI.
Poznaj strategię prowadzenia kampanii remarketingowej (Criteo) najkorzystniejszej dla Twojego biznesu!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.