Kampanie retargetingowe (Criteo)

Tworząc kampanie Criteo skutecznie docieramy do konsumentów zainteresowanych zakupem produktów, usług, jakie oferujesz.

Wykorzystując technologię sztucznej inteligencji Criteo Dynamic Retargeting, wyświetlamy Twoim odbiorom w czasie rzeczywistym dopasowane kontekstowo reklamy produktowe. W rezultacie kierujemy użytkowników (z powrotem) do Twojej witryny - strony firmowej, sklepu internetowego, aplikacji - czym jednocześnie zwiększamy ilość wygenerowanych konwersji.

Marketing efektywnościowy - retargeting Criteo - koncentruje się na ponownym zaangażowaniu kupujących w zależności od etapu ścieżki zakupowej, na jakim się znajdują, przy pomocy reklam wyświetlanych we właściwym miejscu i czasie.

Przyprowadź Klientów z powrotem do swojego sklepu.
Sprawdź remarketing Criteo!

Kluczowe korzyści

Retargeting Criteo to w praktyce między innymi:

1.

Stała optymalizacja kampanii reklamowych

technologia uczenia maszynowego Criteo nieustannie pracuje nad usprawnieniem każdej z aktywnych kampanii. W taki sposób, by maksymalizować skuteczność prowadzonych działań w ramach ustalonego budżetu.

2.

Skuteczna sprzedaż (produktów, których kupujący jeszcze nie mieli okazji zobaczyć)

aktualna wiedza o potrzebach zakupowych Twoich Klientów pozwala nam wyodrębnić konkretne produkty lub usługi, które z dużym prawdopodobieństwem spodobają się im; charakteryzują się więc największym potencjałem sprzedażowym.

3.

Reklamy idealnie dostosowane do odbiorcy, na każdym etapie customer journey

Criteo pozwala nam personalizować każdy element reklam, by przekształcić potencjalnych Klientów w powracających, lojalnych kupujących.

4.

Dynamiczna rozbudowa bazy Klientów

zwiększamy zasięg Twojej marki i poprawiamy jej widoczność w Internecie (w zasobach display, wideo, w obrębie mediów społecznościowych i na urządzeniach mobilnych). W rezultacie pozyskujemy dla Ciebie nowych odbiorców, co więcej skutecznie przekształcamy ich w kupujących.

5.

Ratunek dla „porzuconego koszyka”

kupujący wykazał zainteresowanie Twoim sklepem internetowym, a nawet zostawił coś w koszyku, ale nie sfinalizował transakcji? Poprzez kampanię Criteo przypomnimy mu o zaległych zakupach i przekonamy do ich ukończenia.

Generuj większą sprzedaż - z zyskiem.
Zainwestuj w kampanię retargetingową (Criteo)

Marketing efektywnościowy umożliwia w sposób nienachalny i skuteczny przekonać użytkownika do powrotu do Twojej witryny w celu dokończenie zakupów; niestandardowy fragment kodu umieszczony w Twojej witrynie umożliwia silnikowi Criteo sprawdzanie zaangażowania indywidualnie dla każdego kupującego, co w praktyce wspomaga rekomendację produktów prezentowanych w reklamach, które mogą wzbudzić największe zainteresowanie u Twoich Klientów.

W tym również tych, których odbiorcy jeszcze nie widzieli - to zasługa uczenia maszynowego Criteo. Technologii umożliwiającej analizowanie danych (dotyczących m.in. dotychczasowych interakcji z marką, najlepiej sprzedających się produktów czy działaniach podobnych konsumentów) dla ponad 1,2 miliarda konsumentów (w ciągu miesiąca).

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu sztucznej inteligencji precyzyjnie docieramy do większej liczby Twoich Klientów.
Przekonaj się, ile jesteśmy w stanie dla Ciebie z(a)robić przy pomocy kampanii Criteo!

Kampanie Criteo to między innymi dynamiczna optymalizacja kampanii, za którą odpowiada technologia (Dynamic Creative Optimization +, DCO +). Umożliwia ona przygotowanie reklam w czasie rzeczywistym, spersonalizowanych indywidualnie dla każdego Twojego potencjalnego Klienta i spójne z identyfikacją wizualną marki.

Brak ograniczeń związanych z wymiarami kreacji czy narzuconych układów rozmieszczenia poszczególnych elementów reklamy pozwala nam na tworzenie elastycznych przekazów przeznaczonych do wyświetlania na dowolnym urządzeniu we właściwym czasie - zapewniając maksymalny zasięg i wyniki sprzedażowe.

Zwiększamy sprzedaż przy pomocy spersonalizowanych, a przez to angażujących reklam wyświetlanych każdemu użytkownikowi, który odwiedzi Twoją witrynę.
Zobacz, ile korzyści dla Twojego biznesu przyniesie marketing efektywnościowy!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Zwiększ liczbę konwersji, dzięki ponownemu zaangażowaniu kupujących w proces zakupowy.
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

Marketing efektywnościowy FEB - wyświetlaj odpowiednią reklamę we właściwym momencie w podróży kupującego, sprzedawaj (jeszcze) więcej i zwiększaj ROI.
Poznaj strategię prowadzenia kampanii remarketingowej (Criteo) najkorzystniejszej dla Twojego biznesu!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.