Frameworki copywritingu, które zwiększają konwersję
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Wykorzystując technologię sztucznej inteligencji Criteo Dynamic Retargeting, wyświetlamy Twoim odbiorom w czasie rzeczywistym dopasowane kontekstowo reklamy produktowe. W rezultacie kierujemy użytkowników (z powrotem) do Twojej witryny - strony firmowej, sklepu internetowego, aplikacji - czym jednocześnie zwiększamy ilość wygenerowanych konwersji.
Marketing efektywnościowy - retargeting Criteo - koncentruje się na ponownym zaangażowaniu kupujących w zależności od etapu ścieżki zakupowej, na jakim się znajdują, przy pomocy reklam wyświetlanych we właściwym miejscu i czasie.
Przyprowadź Klientów z powrotem do swojego sklepu.
Sprawdź remarketing Criteo!
Retargeting Criteo to w praktyce między innymi:
1.
technologia uczenia maszynowego Criteo nieustannie pracuje nad usprawnieniem każdej z aktywnych kampanii. W taki sposób, by maksymalizować skuteczność prowadzonych działań w ramach ustalonego budżetu.
2.
aktualna wiedza o potrzebach zakupowych Twoich Klientów pozwala nam wyodrębnić konkretne produkty lub usługi, które z dużym prawdopodobieństwem spodobają się im; charakteryzują się więc największym potencjałem sprzedażowym.
3.
Criteo pozwala nam personalizować każdy element reklam, by przekształcić potencjalnych Klientów w powracających, lojalnych kupujących.
4.
zwiększamy zasięg Twojej marki i poprawiamy jej widoczność w Internecie (w zasobach display, wideo, w obrębie mediów społecznościowych i na urządzeniach mobilnych). W rezultacie pozyskujemy dla Ciebie nowych odbiorców, co więcej skutecznie przekształcamy ich w kupujących.
5.
kupujący wykazał zainteresowanie Twoim sklepem internetowym, a nawet zostawił coś w koszyku, ale nie sfinalizował transakcji? Poprzez kampanię Criteo przypomnimy mu o zaległych zakupach i przekonamy do ich ukończenia.
Generuj większą sprzedaż - z zyskiem.
Zainwestuj w kampanię retargetingową (Criteo)!
Marketing efektywnościowy umożliwia w sposób nienachalny i skuteczny przekonać użytkownika do powrotu do Twojej witryny w celu dokończenie zakupów; niestandardowy fragment kodu umieszczony w Twojej witrynie umożliwia silnikowi Criteo sprawdzanie zaangażowania indywidualnie dla każdego kupującego, co w praktyce wspomaga rekomendację produktów prezentowanych w reklamach, które mogą wzbudzić największe zainteresowanie u Twoich Klientów.
W tym również tych, których odbiorcy jeszcze nie widzieli - to zasługa uczenia maszynowego Criteo. Technologii umożliwiającej analizowanie danych (dotyczących m.in. dotychczasowych interakcji z marką, najlepiej sprzedających się produktów czy działaniach podobnych konsumentów) dla ponad 1,2 miliarda konsumentów (w ciągu miesiąca).
Kampanie Criteo to między innymi dynamiczna optymalizacja kampanii, za którą odpowiada technologia (Dynamic Creative Optimization +, DCO +). Umożliwia ona przygotowanie reklam w czasie rzeczywistym, spersonalizowanych indywidualnie dla każdego Twojego potencjalnego Klienta i spójne z identyfikacją wizualną marki.
Brak ograniczeń związanych z wymiarami kreacji czy narzuconych układów rozmieszczenia poszczególnych elementów reklamy pozwala nam na tworzenie elastycznych przekazów przeznaczonych do wyświetlania na dowolnym urządzeniu we właściwym czasie - zapewniając maksymalny zasięg i wyniki sprzedażowe.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Zwiększ liczbę konwersji, dzięki ponownemu zaangażowaniu kupujących w proces zakupowy.
Skontaktuj się z nami!
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Marketing efektywnościowy FEB - wyświetlaj odpowiednią reklamę we właściwym momencie w podróży kupującego, sprzedawaj (jeszcze) więcej i zwiększaj ROI.
Poznaj strategię prowadzenia kampanii remarketingowej (Criteo) najkorzystniejszej dla Twojego biznesu!
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Jak wyrażona opinia klienta wpływa na SEO Twojej witryny?
Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.