Jak zwiększyć zaangażowanie Twoich subskrybentów i podnieść CTR?
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Analizując elementy user experience – UX – w SEO, projektujemy przejrzystą ścieżkę interakcji użytkownika ze stroną, która pozwala mu płynnie przejść od podstrony, na jaką trafił wprost na stronę docelową, gdzie powinien się znaleźć, by wygenerować konwersję.
Poprzez audyt SXO sprawdzimy, jak skuteczne jest Twoje SEO, a także w jakim stopniu rzeczywiście dbasz o user experience - użyteczność witryny z punktu widzenia użytkowników. Pokażemy Ci, co z tego wszystkiego wynika i co najważniejsze, w jaki sposób przekłada się na rozwój (lub zastój) Twojej firmy na rynku e-commerce.
SXO (Search Experience Optimization) jest strategią e-marketingową skupiającą w spójną całość klasyczne SEO i UX (w tym content), gdzie, obok pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, najważniejsze jest doświadczenie użytkownika (user experience), a celem – pozyskanie jak największej liczby nowych Klientów.
Jak Klienci oceniają Twoją witrynę?
Sprawdź! Zamów audyt SXO.
Audyt SXO łączący niezależne analizy SEO, UX i contentu, współtworzony przez specjalistów z jednej agencji to rzeczowa analiza kondycji witryny, gdzie znajdziesz wyczerpujące omówienie wszystkich możliwych nieprawidłowości, jakie choćby w najmniejszym stopniu obniżają jej potencjał sprzedażowy i hamują rozwój Twojej firmy w Internecie.
1.
2.
3.
4.
witryny w wyszukiwarce.
5.
strony docelowej.
6.
(benchmarking) pod kątem zdobywania linków do strony.
1.
na urządzenia (mobile, desktop).
2.
przychodzący na stronę (w tym słowa kluczowe).
3.
spędzony na stronie (analiza zainteresowania treścią).
4.
użytkowników (w tym kliknięcia, odsłony, bounce rate).
5.
klikalności ( miejsca najczęściej klikane przez użytkowników).
6.
użytkowników na stronie (nagrania sesji użytkowników).
Sprawdzamy (między innymi):
1.
wyszukiwawczy witryny (ilość i jakość contentu).
2.
Meta Tagów (Title, Description) pod kątem CTR.
3.
dopasowania treści na witrynie do zapytania użytkownika.
4.
witryny w stosunku do konkurencji pod kątem ilości i jakości treści.
5.
nawigacji wewnętrznej (stopień łatwości nawigowania na stronie).
6.
mające wpływ na ocenę witryny przez algorytmy wyszukiwarek.
Chcesz wiedzieć, na ile Klienci oceniają potencjał sprzedażowy Twojego sklepu?
Zleć nam audyt SXO!
Ich wdrożenie pozwoli wyeliminować błędy i kompleksowo usprawnić funkcjonowanie witryny. Podpowiemy, co warto dodać, usunąć, rozbudować – w jaki sposób to zrobić, by strona generowała:
1.
dzięki poprawie zarówno widoczności strony w wynikach organicznych, jak i doświadczeń użytkownika.
2.
im lepsza pozycja strony w rankingu Google, tym większe zaufanie użytkowników do firmy.
3.
kiedy użytkownik znajduje na witrynie wszystkie potrzebne informacje, odwiedza ją częściej, przebywa na niej dłużej. W efekcie wykonuje działania, jakich od niego oczekujesz.
Lepszy ruch, więcej konwersji, wyższy zysk.
Zamów audyt SXO i sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by Twoja witryna stała się skutecznym narzędziem wspierającym sprzedaż.
Skontaktuj się z nami!
Dane o użytkownikach, zebrane dzięki skutecznie prowadzonemu SEO, pozwalają na stałą optymalizację działań skoncentrowanych na promocji witryny w wynikach wyszukiwania (content marketing, link buidling). Przede wszystkim precyzyjne targetowanie na ściśle zdefiniowaną grupę odbiorców, co w efekcie umacnia pożądany wizerunek marki oraz dostarcza wartościowych linków. Z kolei analiza zachowania odbiorców odwiedzających witrynę pozwala na efektywne wykorzystanie pozyskiwanego ruchu do sprawnej realizacji wyznaczonych kluczowych wskaźników efektywności – KPI.
Skontaktuj się z nami i zamów audyt SXO.
Wdrażając zalecenia optymalizacyjne opracowane wspólnie przez specjalistów ds. SEO, UX, content marketingu uzyskujesz rzetelną wiedzę, dzięki której usprawnisz funkcjonowanie witryny w taki sposób, by stała się wartościowa dla robotów indeksujących i przyjazna (użyteczna) dla odwiedzających ją użytkowników – Twoich potencjalnych Klientów.
Podniesiesz widoczność firmy w Internecie (wyszukiwaniu organicznym), dzięki czemu poprawisz współczynniki: klikalności witryny docelowej, konwersji. W rezultacie zaczniesz osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.
Najskuteczniejsze rozwiązania znajdziesz w audycie SXO.
Skontaktuj się z nami!
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
3 analizy (SEO, UX, użyteczności treści), jeden rzeczowy audyt – SXO.
Zamów i przekonaj się, jak Twoją stronę oceniają zarówno Klienci, jak i Google.
Zadzwoń do nas!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Kompleksowa analiza Twojej strony pod kątem SEO, UX i użyteczności treści.
Dowiedz się, co możesz zrobić, by sprzedawać w Internecie (jeszcze) więcej.
Zamów audyt SXO!
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Stworzenie idealnie zoptymalizowanej treści SEO, która przyciąga ruch organiczny, to nie lada wyzwanie. Jeżeli zauważasz, że Twoja strona nie przyciąga oczekiwanego ruchu, mimo wszystkich wysiłków, możliwe, że napotykasz na poniższe problemy.
Odkryj kluczowe kroki do efektywnego pozycjonowania PrestaShop i zwiększ widoczność oraz ruch na swoim sklepie internetowym!