Czynniki wpływające na konwersje e-commerce z Google organic
Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy!
Poprzez audyt SXO sprawdzimy, jak skuteczne jest Twoje SEO, a także w jakim stopniu rzeczywiście dbasz o user experience - użyteczność witryny z punktu widzenia użytkowników. Pokażemy Ci, co z tego wszystkiego wynika i co najważniejsze, w jaki sposób przekłada się na rozwój (lub zastój) Twojej firmy na rynku e-commerce.
SXO (Search Experience Optimization) jest strategią e-marketingową skupiającą w spójną całość klasyczne SEO i UX (w tym content), gdzie, obok pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, najważniejsze jest doświadczenie użytkownika (user experience), a celem – pozyskanie jak największej liczby nowych Klientów.
Jak Klienci oceniają Twoją witrynę?
Sprawdź! Zamów audyt SXO.
Audyt SXO łączący niezależne analizy SEO, UX i contentu, współtworzony przez specjalistów z jednej agencji to rzeczowa analiza kondycji witryny, gdzie znajdziesz wyczerpujące omówienie wszystkich możliwych nieprawidłowości, jakie choćby w najmniejszym stopniu obniżają jej potencjał sprzedażowy i hamują rozwój Twojej firmy w Internecie.
Wśród elementów SEO sprawdzamy (między innymi):
1.
2.
3.
4.
witryny w wyszukiwarce.
5.
strony docelowej.
6.
(benchmarking) pod kątem zdobywania linków do strony.
Wśród elementów UX sprawdzamy (między innymi):
1.
na urządzenia (mobile, desktop).
2.
przychodzący na stronę (w tym słowa kluczowe).
3.
spędzony na stronie (analiza zainteresowania treścią).
4.
użytkowników (w tym kliknięcia, odsłony, bounce rate).
5.
klikalności ( miejsca najczęściej klikane przez użytkowników).
6.
użytkowników na stronie (nagrania sesji użytkowników).
W ramach analizy UX przeprowadzamy również audyt użyteczności treści.
Sprawdzamy (między innymi):
1.
wyszukiwawczy witryny (ilość i jakość contentu).
2.
Meta Tagów (Title, Description) pod kątem CTR.
3.
dopasowania treści na witrynie do zapytania użytkownika.
4.
witryny w stosunku do konkurencji pod kątem ilości i jakości treści.
5.
nawigacji wewnętrznej (stopień łatwości nawigowania na stronie).
6.
mające wpływ na ocenę witryny przez algorytmy wyszukiwarek.
Chcesz wiedzieć, na ile Klienci oceniają potencjał sprzedażowy Twojego sklepu?
Zleć nam audyt SXO!
Każdy audyt Search Experience Optimization zawiera praktyczne rekomendacje, których wdrożenie pozwoli wyeliminować błędy i kompleksowo usprawnić funkcjonowanie witryny. Podpowiemy, co warto dodać, usunąć, rozbudować – w jaki sposób to zrobić, by strona generowała:
1.
dzięki poprawie zarówno widoczności strony w wynikach organicznych, jak i doświadczeń użytkownika.
2.
im lepsza pozycja strony w rankingu Google, tym większe zaufanie użytkowników do firmy.
3.
kiedy użytkownik znajduje na witrynie wszystkie potrzebne informacje, odwiedza ją częściej, przebywa na niej dłużej. W efekcie wykonuje działania, jakich od niego oczekujesz.
Lepszy ruch, więcej konwersji, wyższy zysk.
Zamów audyt SXO i sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by Twoja witryna stała się skutecznym narzędziem wspierającym sprzedaż.
Skontaktuj się z nami!
Dane o użytkownikach, zebrane dzięki skutecznie prowadzonemu SEO, pozwalają na stałą optymalizację działań skoncentrowanych na promocji witryny w wynikach wyszukiwania (content marketing, link buidling). Przede wszystkim precyzyjne targetowanie na ściśle zdefiniowaną grupę odbiorców, co w efekcie umacnia pożądany wizerunek marki oraz dostarcza wartościowych linków. Z kolei analiza zachowania odbiorców odwiedzających witrynę pozwala na efektywne wykorzystanie pozyskiwanego ruchu do sprawnej realizacji wyznaczonych kluczowych wskaźników efektywności – KPI.
Wdrażając zalecenia optymalizacyjne opracowane wspólnie przez specjalistów ds. SEO, UX, content marketingu uzyskujesz rzetelną wiedzę, dzięki której usprawnisz funkcjonowanie witryny w taki sposób, by stała się wartościowa dla robotów indeksujących i przyjazna (użyteczna) dla odwiedzających ją użytkowników – Twoich potencjalnych Klientów.
Podniesiesz widoczność firmy w Internecie (wyszukiwaniu organicznym), dzięki czemu poprawisz współczynniki: klikalności witryny docelowej, konwersji. W rezultacie zaczniesz osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.
3 analizy (SEO, UX, użyteczności treści), jeden rzeczowy audyt – SXO.
Zamów i przekonaj się, jak Twoją stronę oceniają zarówno Klienci, jak i Google.
Zadzwoń do nas!
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Kompleksowa analiza Twojej strony pod kątem SEO, UX i użyteczności treści.
Dowiedz się, co możesz zrobić, by sprzedawać w Internecie (jeszcze) więcej.
Zamów audyt SXO!
Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy!
Co składa się na finalną kwotę usługi? Czym są strony zapleczowe? Postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.
Chcesz zająć się marketingiem SEO i tworzyć treści, które sprzedają? Zapoznaj się z tymi zasadami. To abecadło każdego dobrego twórcy!