Audyty SXO

Analizując elementy user experience – UX – w SEO, projektujemy przejrzystą ścieżkę interakcji użytkownika ze stroną, która pozwala mu płynnie przejść od podstrony, na jaką trafił wprost na stronę docelową, gdzie powinien się znaleźć, by wygenerować konwersję.

Poprzez audyt SXO sprawdzimy, jak skuteczne jest Twoje SEO, a także w jakim stopniu rzeczywiście dbasz o user experience - użyteczność witryny z punktu widzenia użytkowników. Pokażemy Ci, co z tego wszystkiego wynika i co najważniejsze, w jaki sposób przekłada się na rozwój (lub zastój) Twojej firmy na rynku e-commerce.

SXO (Search Experience Optimization) jest strategią e-marketingową skupiającą w spójną całość klasyczne SEO i UX (w tym content), gdzie, obok pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, najważniejsze jest doświadczenie użytkownika (user experience), a celem – pozyskanie jak największej liczby nowych Klientów. Pozytywne doświadczenie użytkownika przekłada się na większy czas spędzony na stronie, a co za tym idzie – większą szansę na konwersję!

Jak Klienci oceniają Twoją witrynę?
Sprawdź! Zamów audyt SXO.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer


Audyt SXO łączący niezależne analizy SEO, UX i contentu, współtworzony przez specjalistów z jednej agencji to rzeczowa analiza kondycji witryny, gdzie znajdziesz wyczerpujące omówienie wszystkich możliwych nieprawidłowości, jakie choćby w najmniejszym stopniu obniżają jej potencjał sprzedażowy i hamują rozwój Twojej firmy w Internecie.

Wśród elementów SEO sprawdzamy (między innymi):

1.

Profil linkowania

 

2.

Responsywność strony

 

3.

Czas ładowania strony

 

4.

Kondycję

witryny w wyszukiwarce.

5.

Jakość i skuteczność

strony docelowej.

6.

Działania konkurencji

(benchmarking) pod kątem zdobywania linków do strony.

 

Wśród elementów UX sprawdzamy (między innymi):

1.

Podział

na urządzenia (mobile, desktop).

2.

Ruch

przychodzący na stronę (w tym słowa kluczowe).

3.

Czas

spędzony na stronie (analiza zainteresowania treścią).

4.

Ścieżkę

użytkowników (w tym kliknięcia, odsłony, bounce rate).

5.

Mapy

klikalności ( miejsca najczęściej klikane przez użytkowników).

6.

Zachowanie

użytkowników na stronie (nagrania sesji użytkowników).

 

W ramach analizy UX przeprowadzamy również audyt użyteczności treści.


Sprawdzamy (między innymi):

1.

Potencjał

wyszukiwawczy witryny (ilość i jakość contentu).

2.

Poprawność

Meta Tagów (Title, Description) pod kątem CTR.

3.

Trafność

dopasowania treści na witrynie do zapytania użytkownika.

4.

Pozycję

witryny w stosunku do konkurencji pod kątem ilości i jakości treści.

5.

Optymalizację

nawigacji wewnętrznej (stopień łatwości nawigowania na stronie).

6.

Czynniki behawioralne

mające wpływ na ocenę witryny przez algorytmy wyszukiwarek.

Chcesz wiedzieć, na ile Klienci oceniają potencjał sprzedażowy Twojego sklepu?
Zleć nam audyt SXO!

Każdy audyt Search Experience Optimization zawiera praktyczne rekomendacje

Ich wdrożenie pozwoli wyeliminować błędy i kompleksowo usprawnić funkcjonowanie witryny. Podpowiemy, co warto dodać, usunąć, rozbudować – w jaki sposób to zrobić, by strona generowała:

1.

Lepszą konwersję (w tym sprzedaż)

dzięki poprawie zarówno widoczności strony w wynikach organicznych, jak i doświadczeń użytkownika.

2.

Więcej odsłon

im lepsza pozycja strony w rankingu Google, tym większe zaufanie użytkowników do firmy.

3.

Dłuższy czas sesji i wyższy współczynnik CTR

kiedy użytkownik znajduje na witrynie wszystkie potrzebne informacje, odwiedza ją częściej, przebywa na niej dłużej. W efekcie wykonuje działania, jakich od niego oczekujesz.

Lepszy ruch, więcej konwersji, wyższy zysk.
Zamów audyt SXO i sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by Twoja witryna stała się skutecznym narzędziem wspierającym sprzedaż.
Skontaktuj się z nami!

Dane o użytkownikach, zebrane dzięki skutecznie prowadzonemu SEO, pozwalają na stałą optymalizację działań skoncentrowanych na promocji witryny w wynikach wyszukiwania (content marketing, link buidling). Przede wszystkim precyzyjne targetowanie na ściśle zdefiniowaną grupę odbiorców, co w efekcie umacnia pożądany wizerunek marki oraz dostarcza wartościowych linków. Z kolei analiza zachowania odbiorców odwiedzających witrynę pozwala na efektywne wykorzystanie pozyskiwanego ruchu do sprawnej realizacji wyznaczonych kluczowych wskaźników efektywności – KPI.

Porozmawiajmy o kondycji sprzedażowej Twojej strony internetowej!

Skontaktuj się z nami i zamów audyt SXO.

Wdrażając zalecenia optymalizacyjne opracowane wspólnie przez specjalistów ds. SEO, UX, content marketingu uzyskujesz rzetelną wiedzę, dzięki której usprawnisz funkcjonowanie witryny w taki sposób, by stała się wartościowa dla robotów indeksujących i przyjazna (użyteczna) dla odwiedzających ją użytkowników – Twoich potencjalnych Klientów.
Podniesiesz widoczność firmy w Internecie (wyszukiwaniu organicznym), dzięki czemu poprawisz współczynniki: klikalności witryny docelowej, konwersji. W rezultacie zaczniesz osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.

W jaki sposób podnieść użyteczność witryny i generować (jeszcze) więcej konwersji?

Najskuteczniejsze rozwiązania znajdziesz w audycie SXO.
Skontaktuj się z nami!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

3 analizy (SEO, UX, użyteczności treści), jeden rzeczowy audyt – SXO.
Zamów i przekonaj się, jak Twoją stronę oceniają zarówno Klienci, jak i Google.
Zadzwoń do nas!

Polecają nas

Kompleksowa analiza Twojej strony pod kątem SEO, UX i użyteczności treści.
Dowiedz się, co możesz zrobić, by sprzedawać w Internecie (jeszcze) więcej.
Zamów audyt SXO!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.