Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Analizując elementy User Experience (UX) w SEO, projektujemy intuicyjną ścieżkę, która prowadzi użytkowników do strony docelowej i ułatwia generowanie konwersji.
Poprzez audyt SXO (SEO + UX) sprawdzimy, jak skuteczne jest Twoje pozycjonowanie, a także w jakim stopniu dbasz o user experience – użyteczność witryny z punktu widzenia użytkowników. Pokażemy Ci, co z tego wszystkiego wynika i co najważniejsze, w jaki sposób przekłada się na rozwój (lub zastój) Twojej firmy na rynku e-commerce.
SXO jest strategią marketingową skupiającą w spójną całość klasyczne SEO i UX (w tym content), gdzie obok pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, najważniejsze jest doświadczenie użytkownika.
Celem działań SXO jest pozyskanie jak największej liczby nowych Klientów z wyszukiwarki, przy jednoczesnym zachowaniu nowoczesnych standardów projektowania stron internetowych. Pozytywne doświadczenie użytkownika przekłada się na większy czas spędzony na stronie, a co za tym idzie – większą szansę na konwersję!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Jak Klienci oceniają Twoją witrynę?
Sprawdź – zamów audyt SXO!
Audyt SXO łączący niezależne analizy SEO, UX i contentu, współtworzony przez specjalistów z jednej agencji to rzeczowa analiza kondycji witryny, gdzie znajdziesz wyczerpujące omówienie wszystkich możliwych nieprawidłowości, jakie choćby w najmniejszym stopniu obniżają jej potencjał sprzedażowy i hamują rozwój Twojej firmy w Internecie.
Wdrożenie zaleceń z audytu SXO pozwoli wyeliminować błędy i usprawnić funkcjonowanie witryny. Podpowiemy, co warto dodać, usunąć, rozbudować i w jaki sposób to zrobić!
W erze cyfrowej, gdzie konsumenci oczekują bezproblemowych doświadczeń online, audyt SXO staje się niezbędnym narzędziem dla firm dążących do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Oto kluczowe korzyści płynące z przeprowadzenia takiej analizy!
Optymalizacja witryny pod kątem czynników SEO zapewnia lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania organicznego. Im wyższa pozycja w rankingu, tym większe zaufanie użytkowników do marki i większa szansa na pozyskanie nowych klientów.
Przyjazna dla użytkownika witryna, z dopasowaną treścią i intuicyjnymi ścieżkami konwersji, zwiększa prawdopodobieństwo, że odwiedzający podejmą pożądane działania, takie jak zakup produktu czy skorzystanie z usługi. To bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody firmy.
Witryna internetowa jest często pierwszym punktem kontaktu między klientem a marką. Audyt SXO pomaga zidentyfikować i wyeliminować wszelkie niedociągnięcia, które mogłyby negatywnie wpłynąć na postrzeganie firmy, umacniając jej wizerunek jako profesjonalnej i zorientowanej na potrzeby klienta.
Analiza zachowań i preferencji użytkowników odwiedzających witrynę dostarcza cennych informacji na temat ich potrzeb, oczekiwań i wzorców nawigacji. Te dane mogą następnie posłużyć do optymalizacji strategii marketingowej i lepszego dopasowania oferty do docelowej grupy odbiorców.
Lepszy ruch, więcej konwersji, wyższy zysk.
Zamów audyt SXO i sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by Twoja witryna stała się skutecznym narzędziem wspierającym sprzedaż.
Skontaktuj się z nami!
Ten element audytu koncentruje się na czynnikach wpływających na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania organicznego. Obejmuje ocenę takich aspektów, jak optymalizacja treści pod kątem słów kluczowych, struktura i nawigacja witryny, optymalizacja obrazów, a także techniczne aspekty jak czas ładowania strony czy przyjazność dla urządzeń mobilnych. Sprawdzamy także:
Doświadczenia użytkownika odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu zaangażowania odwiedzających i skłonieniu ich do podjęcia pożądanych działań. Analiza UX bada takie czynniki, jak intuicyjność nawigacji, czytelność treści, responsywność projektu, a także ścieżki konwersji i punkty styku z użytkownikiem. W ramach analizy UX sprawdzamy:
Treść jest sercem każdej witryny internetowej, dlatego audyt SXO obejmuje dogłębną analizę jej jakości, dopasowania do potrzeb użytkowników oraz spójności z celami biznesowymi. Oceniane są takie aspekty, jak struktura treści, wykorzystanie słów kluczowych, przystępność języka oraz wartość merytoryczna dla odbiorców. Sprawdzamy także:
Dane o użytkownikach, zebrane dzięki skutecznie prowadzonemu SEO, pozwalają na stałą optymalizację działań skoncentrowanych na promocji witryny w wynikach wyszukiwania (content marketing, link buidling). Przede wszystkim precyzyjne targetowanie na ściśle zdefiniowaną grupę odbiorców, co w efekcie umacnia pożądany wizerunek marki oraz dostarcza wartościowych linków. Z kolei analiza zachowania odbiorców odwiedzających witrynę pozwala na efektywne wykorzystanie pozyskiwanego ruchu do sprawnej realizacji wyznaczonych kluczowych wskaźników efektywności – KPI.
Wdrażając zalecenia optymalizacyjne opracowane wspólnie przez specjalistów ds. SEO, UX i content marketingu uzyskujesz rzetelną wiedzę, dzięki której usprawnisz funkcjonowanie witryny w taki sposób, by stała się wartościowa dla robotów indeksujących i przyjazna (użyteczna) dla odwiedzających ją użytkowników – Twoich potencjalnych Klientów.
Podniesiesz widoczność firmy w Internecie (wyszukiwaniu organicznym), dzięki czemu poprawisz współczynniki: klikalności witryny docelowej, konwersji. W rezultacie zaczniesz osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.
Dlaczego możesz nam zaufać? To proste!
Najskuteczniejsze rozwiązania znajdziesz w audycie SXO.
Skontaktuj się z nami!
3 analizy (SEO, UX, użyteczności treści), jeden rzeczowy audyt – SXO.
Zamów i przekonaj się, jak Twoją stronę oceniają zarówno Klienci, jak i Google.
Zadzwoń do nas!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Kompleksowa analiza Twojej strony pod kątem SEO, UX i użyteczności treści.
Dowiedz się, co możesz zrobić, by sprzedawać w Internecie (jeszcze) więcej.
Zamów audyt SXO!
Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads, które mogą marnować Twój budżet. Dowiedz się, jak ich unikać i maksymalizować skuteczność reklam!
Handel internetowy to nie tylko oferta, ale pełne doświadczenie zakupowe, które decyduje o lojalności klientów.
Odkryj podstawy eksploracji w Google Analytics 4 i naucz się znajdować konkretne dane, które umykają w standardowych raportach!