Strategia SEO – czym jest i jak ją stworzyć?
Strategia SEO to kompleksowy plan działań, który ma na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.
Tworzymy i publikujemy wartościowe treści, które odpowiadają na pytania konsumentów w najbardziej dla nich atrakcyjnej formie, przekonują do bliższego poznania marki, a także zakupu produktów.
Content marketing to strategia, która polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych, angażujących i unikatowych treści, mających na celu przyciągnięcie i zatrzymanie uwagi dobrze zdefiniowanej grupy docelowej.
W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy, nie koncentruje się na bezpośrednim promowaniu produktów czy usług, a na dostarczaniu odbiorcom informacji, które mogą być dla nich przydatne i interesujące. Dzięki temu buduje się lojalność i zaangażowanie klientów, co w efekcie przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Dostarczamy użyteczną wiedzę, która wzbudza motywację i ułatwia podjęcie decyzji zakupowej. Koncentrujemy się zarówno na celach biznesowych przedsiębiorców – na przekazie, którym chcą się dzielić, jak i potrzebach odbiorców, czyli informacjach, których poszukują.
W efekcie podsycamy zainteresowanie, wzbudzamy zaufanie, skłaniamy do myślenia. Robimy to na podstawie materiałów kontekstowych.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Docieraj do odbiorców na każdym etapie lejka sprzedażowego!
1.
ruch na stronie firmowej.
2.
pozycję i widoczność witryny w wynikach wyszukiwania.
3.
działania lead generation - pozyskuje potencjalnych Klientów.
4.
pozytywny wizerunek firmy oraz skojarzenia związane z marką.
5.
zwiększenia zaufania do marki. Tym samym - ilości konwersji.
6.
relacje z Klientem poprzez użyteczne informacje, których on poszukuje.
Głównym celem content marketingu jest zbudowanie trwałych relacji z klientami i potencjalnymi klientami poprzez dostarczanie im wartościowych treści, które rozwiązują ich problemy, odpowiadają na nurtujące ich pytania lub po prostu dostarczają rozrywki. Znajdziemy kanały i określimy sposoby prezentacji treści, dzięki którym trafnie dotrzesz do swoich Klientów ze swoim przekazem.
Sprawdź nas!
Prowadzimy pełnowymiarowe działania content marketingowe, które wspierają widoczność strony w Google i pozwalają docelowemu odbiorcy dostrzec w marce wiarygodnego eksperta. Innymi słowy, przyciągają nowych klientów. Sprawne i szybkie dotarcie do Twoich odbiorców to cel, który realizujemy, stosując dobre praktyki copywritingu oraz wykorzystując zróżnicowane formy treści.
“Content Marketing, to najprościej mówiąc, marketing pomocnych informacji: wartościowych dla czytelnika oraz użytecznych jako narzędzie promocji.“
Content marketing.
Uzyskaj większy ruch na stronie firmowej. Zwiększ widoczność w Google i zaufanie Klienta do swojej marki.
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Strategia SEO to kompleksowy plan działań, który ma na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.
w SEO coraz większe znaczenie zyskuje budowanie topical authority w konkretnej, wąskiej dziedzinie. Nie wystarczy powiedzieć: „znam się na tym”. Trzeba też umieć to udowodnić publikowanymi treściami!
Rok 2025 z pewnością przyniesie kolejne nowości z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji. Jak w takim razie rozpoznać, czy tekst, który czytamy, został napisany przez AI?