Content Marketing

Tworzymy i publikujemy wartościowe treści, które odpowiadają na pytania konsumentów w najbardziej dla nich atrakcyjnej formie, przekonują do bliższego poznania marki, a także zakupu produktów.

Dostarczamy użyteczną wiedzę, która wzbudza motywację i ułatwia podjęcie decyzji zakupowej.

 

Koncentrujemy się zarówno na celach biznesowych klientów – na przekazie, którym chcą się dzielić, jak i potrzebach odbiorców, czyli informacjach, których poszukują. W efekcie podsycamy zainteresowanie, wzbudzamy zaufanie, skłaniamy do myślenia. Robimy to na podstawie materiałów kontekstowych – komunikację prowadzoną w języku i stylu użytkowników.

 

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Docieraj do odbiorców na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Kluczowe korzyści

Zaplanowane działania content marketingowe to podpora każdego biznesu.

1.

Zwiększa

ruch na stronie firmowej.

2.

Poprawia

pozycję i widoczność witryny w wynikach wyszukiwania.

3.

Wspiera

działania lead generation - pozyskuje potencjalnych Klientów.

4.

Umacnia

pozytywny wizerunek firmy oraz skojarzenia związane z marką.

5.

Prowadzi do

zwiększenia zaufania do marki. Tym samym - ilości konwersji.

6.

Buduje

relacje z Klientem poprzez użyteczne informacje, których on poszukuje.

Znajdziemy kanały i określimy sposoby prezentacji treści, dzięki którym trafnie dotrzesz do swoich Klientów z wartościowym przekazem.
Sprawdź nas!

Budujemy autorytet marki

Prowadzimy pełnowymiarowe działania content marketingowe, które wspierają widoczność strony w Google i pozwalają odbiorcy dostrzec w marce wiarygodnego eksperta. Innymi słowy, przyciągają nowych klientów. Sprawne i szybkie dotarcie do Twoich odbiorców to cel, który realizujemy, stosując dobre praktyki copywritingu oraz wykorzystując zróżnicowane formy treści. W tym między innymi: artykuły eksperckie i poradnikowe, blog, storytelling, social media content, content graficzny, czy marketing szeptany (buzz marketing) prowadzony w serwisach tematycznych - sprawnie i szybko docieramy do Twoich Klientów.

Wyróżniamy markę w sieci

Strategie contentowe realizujemy w synergii z działaniami SEO. W rezultacie tworzymy interesujące treści, przyjazne zarówno odbiorcom, jak i Google. Tym samym jednocześnie podnosimy pozycję marki w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększając jej rozpoznawalność na tle konkurencji.

Content Marketing, to najprościej mówiąc, marketing pomocnych informacji: wartościowych dla czytelnika oraz użytecznych jako narzędzie promocji.

Content marketing dla B2B i B2C.
Dbaj o wizerunek marki i lojalność Klientów!

Usługi towarzyszące

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Content marketing.
Uzyskaj większy ruch na stronie firmowej. Zwiększ widoczność w Google i zaufanie Klienta do swojej marki.

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.