Strategie marketingowe

Wyznaczamy realistyczne cele w optymalnym budżecie, budując Twoją przewagę nad konkurencją.

Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów w każdym punkcie kontaktu z marką.
Wykorzystując w sposób zintegrowany potencjał mediów cyfrowych – Internetu, telewizji, radia oraz urządzeń mobilnych – umożliwiamy markom wielokanałowy dialog z odbiorcami.

Opracujemy krok po kroku skuteczną strategię reklamową dla Twojej firmy.
Sprawdź nas!

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer


Co to jest i na czym polega strategia marketingowa?

Strategia marketingowa to solidnie wypracowany plan, który ma na celu osiągnięcie określonych założeń biznesowych, m. in.  poprzez zastosowanie odpowiednich technik i narzędzi marketingowych. Plan zakłada więc określenie tego, jak Twoja firma może skutecznie zaoferować swoje produkty lub usługi, a także rozpoznanie i dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów. W definicji strategii marketingowej należy szukać również pomysłu na to, jak określić, przyciągnąć i utrzymać grupę docelową danej firmy.

Strategia marketingowa zawiera wszystkie kluczowe etapy - od identyfikacji grupy docelowej i zrozumienia jej preferencji, po wybór najbardziej efektywnych narzędzi komunikacyjnych.

W Fabryce e-biznesu klient stanowi centrum usługi, jest więc najważniejszym elementem strategii marketingowej. Dbamy, żeby dobry plan marketingowy budował świadomość marki, która będzie zapamiętana przez odbiorcę, w odpowiedni sposób reklamował oferowane usługi lub produkty, a także kreował potrzebę nabycia produktu lub usługi, jakie oferowane są przez obsługiwaną przez nas firmę.

Strategia marketingowa nie jest harmonogramem działań. W FEBie tworzymy unikalny plan marketingowy, który zawiera strategiczne rekomendacje dotyczące kanałów i narzędzi komunikacji, a jego efektem ma być trwałe pozycjonowanie marki w wybranej grupie docelowej.

Strategia marketingowa dla firmy


Dlaczego uważamy, że każda firma powinna zadbać o dobrą strategię marketingową? Ponieważ tylko jasny i efektywnie wdrożony plan marketingowy ma szansę dać firmie przewagę nad konkurencją i poszerzyć wierną grupę docelową marki. Poprzez analizę i odpowiednią komunikację z klientami, strategia marketingowa pozwala zwiększyć udział w rynku, optymalizując przy tym zasoby, jakich potrzebujesz do osiągnięcia założonych celów biznesowych.
 

Kluczowe korzyści

Przemyślana strategia reklamowa to fundament skutecznej kampanii reklamowej.

1.

Wskazuje

najkorzystniejsze dla firmy metody promocji

2.

Definiuje

konkretne przewagi Twojej firmy, produktu lub usługi na tle konkurencji

3.

Usprawnia

komunikację marki zarówno z Klientami, jak i partnerami biznesowymi

4.

Koncentruje się

na realnych możliwościach, które maksymalizują wyniki kampanii

5.

Określa

narzędzia, dzięki którym realizacja kampanii przebiega sprawnie, bez ryzyka ponoszenia zbędnych, dodatkowych kosztów

6.

Wyróżnia

potencjalne utrudnienia, jakie mogą zakłócić płynny przebieg kampanii oraz rozwiązania pozwalające na zniwelowanie ryzyka

Rozwijaj firmę (jeszcze) szybciej, dzięki strategii marketingowej odpowiadającej na potrzeby Twojego biznesu i dostosowanej do specyfiki branży, w jakiej działasz.

 

Z czego składa się strategia marketingowa?

Rodzaje strategii marketingowych mogą być różne i zawsze będą zależeć od tego, jaki typ biznesu prowadzisz, jak wygląda profil Twojej firmy i jakie są jej cele. Istnieje jednak kilka uniwersalnych elementów, które powinny znaleźć się w każdej strategii marketingowej:

  • bieżąca analiza sytuacji danej firmy,
  • poznanie i wyznaczenie celów marketingowych firmy,
  • ustalenie, poznanie i zdefiniowanie grupy docelowej firmy,
  • analiza konkurencji i rynku,
  • wybór działań i narzędzi marketingowych,
  • przygotowanie planu marketingowego.

A jak wykorzystać je w praktyce? Rodzaje strategii marketingowych mogą być realizowane w ramach marketingu treści, social media, marketingu szeptanego, e-mail marketingu lub marketingu płatnego. 

Elementy strategii marketingowej

W Fabryce e-biznesu pracujemy w obrębie jasnych elementów strategii marketingowej. Duży nacisk kładziemy na aspekt analityczny, który dotyczy zbierania i analizy pozyskanych danych. To właśnie na podstawie analityki możemy przygotować analizę sytuacji marki, zdefiniować konkurencję oraz jej pozycję na rynku. Niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej jest aspekt strategiczny. To w tym punkcie podejmujemy ważne decyzje marketingowe, określając plan strategii na najbliższe tygodnie, miesiące lub lata. Skupiamy się także na odbiorcach (grupie docelowej), tak, aby wizerunek marki, klienci oraz oferowane usługi mogły znaleźć stałe miejsce na rynku branżowym. Element komunikacji w strategii marketingowej to opracowane przez nas podejście do grupy odbiorców - na podstawie rynku i działań konkurencji proponujemy odpowiedni styl komunikacji, który będzie identyfikował daną markę. 
 

 

Tworzymy kompleksowe strategie digital marketingu. 

Po pierwsze: Definiujemy cele i dobieramy do nich kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).

Po drugie: Analizujemy kondycję Twojej marki na tle konkurencji. Koncentrujemy się na wszechstronnym zrozumieniu unikalnej specyfiki firmy oraz praw, którymi rządzi się branża. Równie ważni są dla nas Twoi odbiorcy, przede wszystkim — ich potrzeby, motywacje i zachowania w ewoluującym świecie mediów.

Po trzecie: Opracowujemy media-plan, czyli udokumentowaną rekomendację najskuteczniejszych narzędzi i kanałów, na których podstawie budujemy multikanałową komunikację pomiędzy Twoją marką a odbiorcami, spójną ze strategią sprzedażową.

Na bieżąco monitorujemy efektywność kampanii.

Poprzez optymalizację wdrażanych rozwiązań i adaptowanie ich do aktualnych preferencji konsumenta, szybciej osiągany mierzalne rezultaty: eliminujemy zbędne koszty reklamowe, zwiększamy zasięg oferty, pomnażamy przychody.

 Digital Marketing, czyli Marketing Cyfrowy łącząc nowoczesne rozwiązania interaktywne z tradycyjnymi środkami przekazu, stwarza nieskończone możliwości w zakresie kreowania spójnego wizerunku marki i dotarcia do możliwie najszerszego grona odbiorców. 

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Zwiększ sprzedaż i dochody firmy dzięki przemyślanej strategii marketingowej!

Polecają nas

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.