Jak zintegrować SEO z innymi kanałami marketingowymi?
Pozycjonowanie stron internetowych to tylko jedna z wielu strategii marketingowych online. Sprawdź jak zintegrować SEO z innymi kanałami!
Wyznaczamy realistyczne cele w optymalnym budżecie, budując Twoją przewagę nad konkurencją.
Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów w każdym punkcie kontaktu z marką.
Wykorzystując w sposób zintegrowany potencjał mediów cyfrowych – Internetu, telewizji, radia oraz urządzeń mobilnych – umożliwiamy markom wielokanałowy dialog z odbiorcami.
Opracujemy krok po kroku skuteczną strategię reklamową dla Twojej firmy.
Sprawdź nas!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Strategia marketingowa to solidnie wypracowany plan, który ma na celu osiągnięcie określonych założeń biznesowych, m. in. poprzez zastosowanie odpowiednich technik i narzędzi marketingowych. Plan zakłada więc określenie tego, jak Twoja firma może skutecznie zaoferować swoje produkty lub usługi, a także rozpoznanie i dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów. W definicji strategii marketingowej należy szukać również pomysłu na to, jak określić, przyciągnąć i utrzymać grupę docelową danej firmy.
Strategia marketingowa zawiera wszystkie kluczowe etapy - od identyfikacji grupy docelowej i zrozumienia jej preferencji, po wybór najbardziej efektywnych narzędzi komunikacyjnych.
W Fabryce e-biznesu klient stanowi centrum usługi, jest więc najważniejszym elementem strategii marketingowej. Dbamy, żeby dobry plan marketingowy budował świadomość marki, która będzie zapamiętana przez odbiorcę, w odpowiedni sposób reklamował oferowane usługi lub produkty, a także kreował potrzebę nabycia produktu lub usługi, jakie oferowane są przez obsługiwaną przez nas firmę.
Strategia marketingowa nie jest harmonogramem działań. W FEBie tworzymy unikalny plan marketingowy, który zawiera strategiczne rekomendacje dotyczące kanałów i narzędzi komunikacji, a jego efektem ma być trwałe pozycjonowanie marki w wybranej grupie docelowej.
Dlaczego uważamy, że każda firma powinna zadbać o dobrą strategię marketingową? Ponieważ tylko jasny i efektywnie wdrożony plan marketingowy ma szansę dać firmie przewagę nad konkurencją i poszerzyć wierną grupę docelową marki. Poprzez analizę i odpowiednią komunikację z klientami, strategia marketingowa pozwala zwiększyć udział w rynku, optymalizując przy tym zasoby, jakich potrzebujesz do osiągnięcia założonych celów biznesowych.
Przemyślana strategia reklamowa to fundament skutecznej kampanii reklamowej.
1.
najkorzystniejsze dla firmy metody promocji
2.
konkretne przewagi Twojej firmy, produktu lub usługi na tle konkurencji
3.
komunikację marki zarówno z Klientami, jak i partnerami biznesowymi
4.
na realnych możliwościach, które maksymalizują wyniki kampanii
5.
narzędzia, dzięki którym realizacja kampanii przebiega sprawnie, bez ryzyka ponoszenia zbędnych, dodatkowych kosztów
6.
potencjalne utrudnienia, jakie mogą zakłócić płynny przebieg kampanii oraz rozwiązania pozwalające na zniwelowanie ryzyka
Rozwijaj firmę (jeszcze) szybciej, dzięki strategii marketingowej odpowiadającej na potrzeby Twojego biznesu i dostosowanej do specyfiki branży, w jakiej działasz.
Rodzaje strategii marketingowych mogą być różne i zawsze będą zależeć od tego, jaki typ biznesu prowadzisz, jak wygląda profil Twojej firmy i jakie są jej cele. Istnieje jednak kilka uniwersalnych elementów, które powinny znaleźć się w każdej strategii marketingowej:
A jak wykorzystać je w praktyce? Rodzaje strategii marketingowych mogą być realizowane w ramach marketingu treści, social media, marketingu szeptanego, e-mail marketingu lub marketingu płatnego.
W Fabryce e-biznesu pracujemy w obrębie jasnych elementów strategii marketingowej. Duży nacisk kładziemy na aspekt analityczny, który dotyczy zbierania i analizy pozyskanych danych. To właśnie na podstawie analityki możemy przygotować analizę sytuacji marki, zdefiniować konkurencję oraz jej pozycję na rynku. Niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej jest aspekt strategiczny. To w tym punkcie podejmujemy ważne decyzje marketingowe, określając plan strategii na najbliższe tygodnie, miesiące lub lata. Skupiamy się także na odbiorcach (grupie docelowej), tak, aby wizerunek marki, klienci oraz oferowane usługi mogły znaleźć stałe miejsce na rynku branżowym. Element komunikacji w strategii marketingowej to opracowane przez nas podejście do grupy odbiorców - na podstawie rynku i działań konkurencji proponujemy odpowiedni styl komunikacji, który będzie identyfikował daną markę.
Po pierwsze: Definiujemy cele i dobieramy do nich kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).
Po drugie: Analizujemy kondycję Twojej marki na tle konkurencji. Koncentrujemy się na wszechstronnym zrozumieniu unikalnej specyfiki firmy oraz praw, którymi rządzi się branża. Równie ważni są dla nas Twoi odbiorcy, przede wszystkim — ich potrzeby, motywacje i zachowania w ewoluującym świecie mediów.
Po trzecie: Opracowujemy media-plan, czyli udokumentowaną rekomendację najskuteczniejszych narzędzi i kanałów, na których podstawie budujemy multikanałową komunikację pomiędzy Twoją marką a odbiorcami, spójną ze strategią sprzedażową.
Poprzez optymalizację wdrażanych rozwiązań i adaptowanie ich do aktualnych preferencji konsumenta, szybciej osiągany mierzalne rezultaty: eliminujemy zbędne koszty reklamowe, zwiększamy zasięg oferty, pomnażamy przychody.
“ Digital Marketing, czyli Marketing Cyfrowy łącząc nowoczesne rozwiązania interaktywne z tradycyjnymi środkami przekazu, stwarza nieskończone możliwości w zakresie kreowania spójnego wizerunku marki i dotarcia do możliwie najszerszego grona odbiorców. “
Zwiększ sprzedaż i dochody firmy dzięki przemyślanej strategii marketingowej!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Pozycjonowanie stron internetowych to tylko jedna z wielu strategii marketingowych online. Sprawdź jak zintegrować SEO z innymi kanałami!
Wprowadzono nowe narzędzie umożliwiające użytkownikom zgłaszanie podejrzanych działań związanych z opiniami w wizytówce Google Moja Firma.
Aby skutecznie konkurować o czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczne jest zrozumienie i optymalizacja szeregu czynników rankingowych.