Czynniki wpływające na konwersje e-commerce z Google organic
Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy!
Wyznaczamy realistyczne cele w optymalnym budżecie, budując Twoją przewagę nad konkurencją.
Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów w każdym punkcie kontaktu z marką.
Wykorzystując w sposób zintegrowany potencjał mediów cyfrowych – Internetu, telewizji, radia oraz urządzeń mobilnych – umożliwiamy markom wielokanałowy dialog z odbiorcami.
Opracujemy krok po kroku skuteczną strategię reklamową dla Twojej firmy.
Sprawdź nas!
Przemyślana strategia reklamowa to fundament skutecznej kampanii reklamowej.
1.
najkorzystniejsze dla firmy metody promocji
2.
konkretne przewagi Twojej firmy, produktu lub usługi na tle konkurencji
3.
komunikację marki zarówno z Klientami, jak i partnerami biznesowymi
4.
na realnych możliwościach, które maksymalizują wyniki kampanii
5.
narzędzia, dzięki którym realizacja kampanii przebiega sprawnie, bez ryzyka ponoszenia zbędnych, dodatkowych kosztów
6.
potencjalne utrudnienia, jakie mogą zakłócić płynny przebieg kampanii oraz rozwiązania pozwalające na zniwelowanie ryzyka
Rozwijaj firmę (jeszcze) szybciej, dzięki strategii marketingowej odpowiadającej na potrzeby Twojego biznesu i dostosowanej do specyfiki branży, w jakiej działasz.
Po pierwsze: Definiujemy cele i dobieramy do nich kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).
Po drugie: Analizujemy kondycję Twojej marki na tle konkurencji. Koncentrujemy się na wszechstronnym zrozumieniu unikalnej specyfiki firmy oraz praw, którymi rządzi się branża. Równie ważni są dla nas Twoi odbiorcy, przede wszystkim — ich potrzeby, motywacje i zachowania w ewoluującym świecie mediów.
Po trzecie: Opracowujemy media-plan, czyli udokumentowaną rekomendację najskuteczniejszych narzędzi i kanałów, na których podstawie budujemy multikanałową komunikację pomiędzy Twoją marką a odbiorcami, spójną ze strategią sprzedażową.
Poprzez optymalizację wdrażanych rozwiązań i adaptowanie ich do aktualnych preferencji konsumenta, szybciej osiągany mierzalne rezultaty: eliminujemy zbędne koszty reklamowe, zwiększamy zasięg oferty, pomnażamy przychody.
“ Digital Marketing, czyli Marketing Cyfrowy łącząc nowoczesne rozwiązania interaktywne z tradycyjnymi środkami przekazu, stwarza nieskończone możliwości w zakresie kreowania spójnego wizerunku marki i dotarcia do możliwie najszerszego grona odbiorców. “
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Zwiększ sprzedaż i dochody firmy dzięki przemyślanej strategii marketingowej!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy!
Co składa się na finalną kwotę usługi? Czym są strony zapleczowe? Postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.
Chcesz zająć się marketingiem SEO i tworzyć treści, które sprzedają? Zapoznaj się z tymi zasadami. To abecadło każdego dobrego twórcy!