Strategie marketingowe
Wyznaczamy realistyczne cele w optymalnym budżecie, budując Twoją przewagę nad konkurencją.
Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów w każdym punkcie kontaktu z marką.
Wykorzystując w sposób zintegrowany potencjał mediów cyfrowych – Internetu, telewizji, radia oraz urządzeń mobilnych – umożliwiamy markom wielokanałowy dialog z odbiorcami.
Opracujemy krok po kroku skuteczną strategię reklamową dla Twojej firmy.
Sprawdź nas!
Co to jest i na czym polega strategia marketingowa?
Strategia marketingowa to solidnie wypracowany plan, który ma na celu osiągnięcie określonych założeń biznesowych, m. in. poprzez zastosowanie odpowiednich technik i narzędzi marketingowych. Plan zakłada więc określenie tego, jak Twoja firma może skutecznie zaoferować swoje produkty lub usługi, a także rozpoznanie i dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów. W definicji strategii marketingowej należy szukać również pomysłu na to, jak określić, przyciągnąć i utrzymać grupę docelową danej firmy.
Strategia marketingowa zawiera wszystkie kluczowe etapy - od identyfikacji grupy docelowej i zrozumienia jej preferencji, po wybór najbardziej efektywnych narzędzi komunikacyjnych.
W Fabryce e-biznesu klient stanowi centrum usługi, jest więc najważniejszym elementem strategii marketingowej. Dbamy, żeby dobry plan marketingowy budował świadomość marki, która będzie zapamiętana przez odbiorcę, w odpowiedni sposób reklamował oferowane usługi lub produkty, a także kreował potrzebę nabycia produktu lub usługi, jakie oferowane są przez obsługiwaną przez nas firmę.
Strategia marketingowa nie jest harmonogramem działań. W FEBie tworzymy unikalny plan marketingowy, który zawiera strategiczne rekomendacje dotyczące kanałów i narzędzi komunikacji, a jego efektem ma być trwałe pozycjonowanie marki w wybranej grupie docelowej.
Strategia marketingowa dla firmy
Dlaczego uważamy, że każda firma powinna zadbać o dobrą strategię marketingową? Ponieważ tylko jasny i efektywnie wdrożony plan marketingowy ma szansę dać firmie przewagę nad konkurencją i poszerzyć wierną grupę docelową marki. Poprzez analizę i odpowiednią komunikację z klientami, strategia marketingowa pozwala zwiększyć udział w rynku, optymalizując przy tym zasoby, jakich potrzebujesz do osiągnięcia założonych celów biznesowych.