CASE STUDY
STIGA
Markę Stiga obsługujemy od lat, wspólnie dbamy o rozwój zasięgu komunikacji i sprzedaży sprzętu ogrodniczego w kanałach online i offline. Polski oddział tej globalnej firmy realizuje z nami zintegrowane kampanie wizerunkowe i sprzedażowe powierzając nam większość prowadzonych działań marketingowych.
Narzędzia
- Social media (Facebook, Instagram)
- Google Ads
- Face Ads
- Criteo
- Ceneo
- Allegro Ads
- Sieci afiliacyjne
- Wideo (VOD, Youtube, TV)
- Blog
- Audyt UX
- Marketing automation (SALESmnago)
- Pozycjonowanie (SEO)
- Działania zasięgowe (Onet, Polska Press)
- Zaufane.pl
Wyzwanie
- Niezwykłość kampanii polega na połączeniu celów, sprzedażowych online i offline z szerokimi działaniami zasięgowymi,
- Budowa międzynarodowej strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
- Budowa bazy kontaktów monitorowanych (baza mailingowa).
Rozwiązanie
- Audyt i zalecenia optymalizacyjne WWW,
- Strategia komunikacji marki w Internecie,
- Strategia sprzedaży w Internecie,
- Międzynarodowa strategia komunikacji na Facebooku obejmująca europejskich dystrybutorów marki
- Pełne wsparcie kreatywne i graficzne, wraz z produkcją filmów reklamowych na potrzeby kampanii,
- Konfiguracja i optymalizacja wielokanałowej kampanii reklamowej rozdzielonej pomiędzy cele wizerunkowe i sprzedażowe,
- Obsługa social media i newslettera marki,
- Wdrożenie i prowadzeni bloga o tematyce ogrodniczej,
- W kampanii zimowej z sukcesem wprowadziliśmy meteotargetowanie.
Efekty
- Kampania jako najefektywniejszy kanał sprzedaży online,
- Wzrost współczynnika konwersji w sklepie internetowym,
- Wzrost liczby wyszukań dealerów regionalnych marki,
- Wzrost sprzedaży (w wyniku prowadzonych działań zostały wyczerpane zapasy magazynowe wielu produktów marki).