CASE STUDY

STIGA

Markę Stiga obsługujemy od lat, wspólnie dbamy o rozwój zasięgu komunikacji i sprzedaży sprzętu ogrodniczego w kanałach online i offline. Polski oddział tej globalnej firmy realizuje z nami zintegrowane kampanie wizerunkowe i sprzedażowe powierzając nam większość prowadzonych działań marketingowych. 

Narzędzia

  • Social media (Facebook, Instagram)
  • Google Ads
  • Face Ads
  • Criteo
  • Ceneo
  • Allegro Ads
  • Sieci afiliacyjne
  • Wideo (VOD, Youtube, TV)
  • Blog
  • Audyt UX
  • Marketing automation (SALESmnago)
  • Pozycjonowanie (SEO)
  • Działania zasięgowe (Onet, Polska Press)
  • Zaufane.pl

Sprawdź na STIGA.PL

Wyzwanie

  • Niezwykłość kampanii polega na połączeniu celów, sprzedażowych online i offline z szerokimi działaniami zasięgowymi,
  • Budowa międzynarodowej strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
  • Budowa bazy kontaktów monitorowanych (baza mailingowa).

Rozwiązanie

  • Audyt i zalecenia optymalizacyjne WWW,
  • Strategia komunikacji marki w Internecie,
  • Strategia sprzedaży w Internecie,
  • Międzynarodowa strategia komunikacji na Facebooku obejmująca europejskich dystrybutorów marki
  • Pełne wsparcie kreatywne i graficzne, wraz z produkcją filmów reklamowych na potrzeby kampanii,
  • Konfiguracja i optymalizacja wielokanałowej kampanii reklamowej rozdzielonej pomiędzy cele wizerunkowe i sprzedażowe,
  • Obsługa social media i newslettera marki,
  • Wdrożenie i prowadzeni bloga o tematyce ogrodniczej,
  • W kampanii zimowej z sukcesem wprowadziliśmy meteotargetowanie.

Efekty

  • Kampania jako najefektywniejszy kanał sprzedaży online,
  • Wzrost współczynnika konwersji w sklepie internetowym,
  • Wzrost liczby wyszukań dealerów regionalnych marki,
  • Wzrost sprzedaży (w wyniku prowadzonych działań zostały wyczerpane zapasy magazynowe wielu produktów marki).

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.