SEM

 

Wykorzystując zintegrowane kampanie reklamowe w sieci, ułatwiamy użytkownikom dostęp do poszukiwanych informacji, a markom osiągnięcie miarodajnego rezultatu: pomnożenia zysków.

Docieramy do właściwych konsumentów i wywołujemy w nich pożądaną reakcję

Budujemy zintegrowane kampanie SEM, by poprawić widoczność marki w wyszukiwarce Google i dotrzeć do Twoich klientów w momencie, gdy poszukują produktów bądź usług, które oferujesz. Reklama Google Ads – tekstowa, displeyowa – w modelu PPC to szybkie efekty i optymalny system rozliczeń, gdzie płacisz za wyświetlenia, kliknięcia, czy konwersję.

 

 

Przekonujemy niezdecydowanych klientów
– domykamy sprzedaż

 

Poprzez retargeting i kampanie remarketingu dynamicznego, odzyskujemy porzucone koszyki. Kierujemy spersonalizowane reklamy do konsumentów potencjalnych zainteresowanych ofertą, przez co skłaniamy ich do ponownych zakupów i dokończenia rozpoczętej transakcji.

Pomagamy markom efektywnie zarządzać budżetem reklamowym, by zwiększać ROI

 

Dzięki strategii Search Ads 360 prowadzone dla Ciebie kampanie reklamowe w wyszukiwarkach monitorujemy równocześnie – z jednej platformy Google Marketing Platform. Efekty? Efektywniejszy cykl pracy, kompleksowe raportowanie, przejrzyste przypisywanie konwersji i optymalizacja stawek w czasie rzeczywistym.

 

Zaplanowana w sposób przemyślany kampania SEM zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży poprzez precyzyjne i szybkie dotarcie z ofertą do potencjalnego klienta, który ze względu na wyszukiwane frazy, jest wstępie zainteresowany Twoimi produktami bądź usługami.

sprawdź również

Blog FEB

Case Study

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.