Jak skontaktować się z Facebookiem?

PoradySocial Media
Dodano 08.12.2020

 

Miliardy osób na całym świecie korzysta z Facebooka. Jak postępować  gdy napotkamy problemy związane z jego funkcjonalnością? 

Niestety portal nie posiada jednego, ogólnodostępnego numeru telefonu, pod który moglibyśmy zadzwonić i omówić nasz problem. Nie oznacza to jednak, że kontakt z nim jest niemożliwy! W poniższym artykule pokażemy kilka ścieżek kontaktu z Facebookiem.

 

Centrum Pomocy Facebooka

Facebook posiada oficjalny panel pomocy, na którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania użytkowników. Wystarczy kliknąć interesujące Cię zagadnienie, a zostaniesz przekierowany na dedykowaną podstronę zawierającą rozwiązanie danego problemu. 

Zdecydowanym plusem takiego rozwiązania jest jego uniwersalność - może z niego skorzystać dosłownie każdy, w tym użytkownik niezarejestrowany w serwisie. 

 

Centrum pomocy Facebooka - widok główny

1.png

Źródło: Facebook

 

Funkcję „Zgłoś problem”

Kontakt do Facebooka poprzez funkcję Zgłoś problem dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.  Żeby z niego skorzystać, wystarczy kliknąć  ikonkę pytajnika umieszczonego w górnym menu, a następnie opcję Zgłoś problem. 

Po wybraniu opcji Coś nie działa, wyświetli się formularz, gdzie powinieneś dokładnie opisać nurtujący Cię problem. Bardzo pomocne w tym celu będzie dodanie zrzutu ekranu. Korzystając z tej metody, pamiętaj jednak, że niestety nie jest to kontakt na żywo z pracownikiem Facebooka, ale jedynie możliwość wysłania wiadomości. 

Jeśli chodzi o skuteczność tego rozwiązania… cóż, nie mamy dobrych wiadomości. Odpowiedź od Facebooka przychodzi po bardzo długim okresie czasu oczekiwania, bądź wcale.

 

4 proste kroki do kontaktu z supportem Facebooka poprzez funkcję “Zgłoś problem”

2.png

3png.png

4.png

5.png

Źródło: Facebook

 

Porozmawiajmy o skutecznych rozwiązaniach marketingowych dla Twojej firmy

Skontaktuj się

 

Czat na żywo z konsultantem Facebooka


Opcja ta jest dostępna tylko dla reklamodawców, a dokładnie administratorów aktywnych kont reklamowych.  Jeśli jesteś jednym z nich, masz dostęp do „biznesowego” formularza kontaktowego Facebooka. Dostaniesz się do niego po zalogowaniu na swoje konto reklamowe i kliknięciu opcji Business Help. Wówczas możesz użyć formularza kontaktowego lub chatu - by porozmawiać z konsultantem Facebooka.

Formularz czy chat z konsultantem? Korzystając z konta biznesowego Facebooka, możesz wybrać korzystniejszą formę kontaktu z supportem.

6.png

Źródło: Facebook

 

Poczta tradycyjna

Najprostszym (ale z pewnością najwolniejszym) rozwiązaniem jest po prostu wysłanie wiadomości Facebookowi, wykorzystując pocztę tradycyjną - na adres:

 

Facebook Headquarters

1 Hacker Way

Menlo Park, CA 94025

The United States of America

 

Telefon lub mail

Niestety Facebook nie posiada jednego ogólnodostępnego numeru telefonu dedykowanego dla wszystkich użytkowników. Agencjom marketingowym prowadzącym aktywne działania w ramach Facebooka, z reguły przydzielony zostaje dedykowany opiekun, za którego pośrednictwem specjaliści ds. Social Media kontaktują się z portalem. Innymi słowy, wysyłają maila z opisem problematycznej sytuacji i czekają na telefon zwrotny.

 

Istnieje kilka sposobów na skontaktowanie się z supportem Facebooka, nie wszystkie jednak dostępne są dla każdego użytkownika… ani skuteczne. Warto jednak orientować się w dostępnych możliwościach, by wybrać to, które z Twojego punktu widzenia jest najlepsze.

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.