Ile kosztuje obsługa Google Ads w agencji marketingowej?
Koszt reklamy Google Ads obejmuje zarówno uruchomienie, jak i prowadzenie kampanii, w tym jej nieustanną optymalizację. Za co konkretnie płacisz? Certyfikowany specjalista SEM nie tylko stworzy dla Ciebie skuteczne reklamy, lecz również będzie je na bieżąco analizował jej przebieg pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników efektywności (KPI).
Z uwagi na potrzebę ciągłej pracy i optymalizacji, kampanie są obciążone miesięcznymi opłatami. Wstępna wycena kampanii pozwala określić budżet, który jest niezbędny na start, a dostosowanie pakietów cenowych do indywidualnych potrzeb klienta pozwala na skalowanie działań zgodnie z oczekiwaniami i możliwościami finansowymi.
Kampanie GoogleAds nie są działaniami, które bezobsługowo generują sprzedaż. Z uwagi na dużą konkurencyjność, wymagają codziennej pracy. W praktyce oznacza to m.in.: zmiany w zakresie dostosowywania stawek czy doboru fraz kluczowych, które osiągają niewystarczająco satysfakcjonujące wyniki. Wybór odpowiednich stron docelowych jest kluczowy, podobnie jak ciągła optymalizacja tych stron w celu zwiększenia efektywności kampanii.
Selekcja kluczowych fraz reklamowych, ich cykliczna aktualizacja oraz rozszerzenie listy słów kluczowych, to kolejne kroki w budowaniu skutecznej kampanii. Warto również zwrócić uwagę na tworzenie i ciągłe doskonalenie tekstowych reklam, które mają za zadanie przyciągnąć potencjalnych klientów.
Twoja opłata za kampanię reklamową Google Ads obejmuje także monitorowanie i regulację stawek za kliknięcia oraz efektywne zarządzanie miesięcznym budżetem. Aby kampania była jak najbardziej efektywna, należy regularnie sprawdzać i modyfikować jej jakość, wprowadzać rozszerzenia reklam i tworzyć listy remarketingowe. Stała optymalizacja kampanii jest kluczowa, by osiągnąć maksymalne efekty.
Pamiętaj - w ramach współpracy z agencją reklamową FEB, prowadzona jest zaawansowana analityka internetowa, która nie tylko służy raportowaniu efektów, ale również pozwala na głębsze zrozumienie zachowań użytkowników, co umożliwia ciągłe doskonalenie reklam.