Pozycjonowanie e-commerce

SEO dla e-commerce oznacza wyraźną widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania w drodze jego optymalizacji i prowadzonych równocześnie działań sprzedażowych – skutecznego wypromowania kategorii, jakie znajdują się w ofercie wraz z produktami (usługami) kluczowych dla rozwoju Twojego biznesu.

Zwiększamy Twoją przewagę konkurencyjną poprzez budowę widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania i sprawne dotarcie do ściśle zdefiniowanych grup odbiorców o największym potencjale zakupowym.

Pozycjonowanie e-commerce pozwala na wzrost sesji organicznych w serwisie. W połączeniu z dobrze opracowanym audytem SXO – analizą użyteczności witryny – oraz przemyślaną optymalizacją ścieżki zakupowej pod zdefiniowane cele biznesowe umożliwia również zwiększyć konwersję. Co za tym idzie: Twój przychód.

Im więcej użytkowników wie o Twoim istnieniu, tym lepsze wyniki sprzedaży masz szansę osiągnąć.
Podpowiemy Ci, jak szybko dotrzeć do potencjalnych Klientów.
Skontaktuj się z nami!

Kluczowe korzyści

SEO dla e-commerce to w praktyce między innymi:

1.

Większy ruch

na witrynie

2.

Stały monitoring

fraz kluczowych

3.

Wyższe pozycje

witryny w rankingu Google

4.

Wzrost konwersji i przychodów

bezpośrednio z kanału SEO

5.

Poprawa widoczności

witryny w naturalnych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania

6.

Współczynnik ROI najwyższy

wśród wszystkich form promocji strony w Internecie

Bądź wyraźnie widoczny w sieci i daj się szybko odnaleźć potencjalnym Klientom.
Współpracuj z nami – i uzyskaj najwyższe wśród konkurencji pozycje w rankingu Google na najważniejsze dla Twojego biznesu frazy kluczowe.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!

Rozwój technologii zmienił nawyki zakupowe – większość konsumentów przed podjęciem decyzji o zakupie najpierw korzysta z wyszukiwarki. SEO dla e-commerce, dzięki któremu Twoja witryna wyświetla się na konkretne zapytania wpisywane przez użytkowników, pozwala na sprawne dotarcie do możliwie największej grupy potencjalnych Klientów.

Pracując nad pozycjonowaniem witryn e-commerce, nacisk kładziemy na takie elementy, jak:

1.

Analiza on-site.

Sprawdzamy pod kątem technicznego SEO wszystkie rodzaje podstron, jakie obecne są na witrynie (stronę główną, podstrony produktowe / usługowe, wpisy blogowe). W przypadku bloga, analizujemy również użyteczność i jakość opublikowanych treści. Sprawdzamy poprawność linkowania wewnętrznego, a także strukturę serwisu. Optymalizacja drzewa kategorii szybko przynosi rezultaty, między innymi: podnosi pozycję strony w rankingu Google, generuje duży i wartościowy ruch w obrębie witryny.

2.

Strategia link building

Strategia linkowania e-commerce powstaje na podstawie sezonowego potencjału sprzedażowego najważniejszych kategorii. Wysokiej jakości odnośniki pozyskujemy z rzetelnych domen mocno powiązanych tematycznie z linkowaną kategorią (produktową / usługową).

3.

Analiza e-commerce SXO

Wstępnie oceniamy użyteczność witryny, co więcej rekomendujemy przemyślane zmiany, dzięki którym staje się ona przyjazna zarówno użytkownikom, jak i indeksującym ją robotom Google. Wykrywamy i skutecznie naprawiamy wszystkie możliwe błędy UX na stronie – pojawiające się na ścieżce zakupowej klienta. W rezultacie zachęcamy potencjalnych klientów do skorzystania z Twojej oferty, zwiększamy konwersję i generujemy zysk.

4.

Raport prezentujący wypracowane efekty

Co miesiąc wysyłamy raport, gdzie znajdziesz szczegółowe podsumowanie naszych działań – informacje dotyczące pozycji fraz kluczowych, jakości ruchu oraz przychodów uzyskanych bezpośrednio z organicznych (niepłatnych) wyników wyszukiwania.

Zwiększ przychody dzięki dobrej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania i odnieś sukces na rynku e-commerce.
Skontaktuj się z nami!

W ramach SEO dla e-commerce pozycjonujemy witryny internetowe zbudowane na różnych rodzajach systemach zarządzania treścią. W tym: SaaS (pozycjonowanie Shopper, IAI Shop), OpenSource (pozycjonowanie Magento, PrestaShop), WordPress (pozycjonowanie woocommerce). Koszt pozycjonowania sklepu internetowego ustalamy indywidualnie, na etapie oferty.

Podnosimy pozycję witryn w rankingu Google, wykorzystując frazy o największych potencjalne sprzedażowym w danej branży.
Chcesz wiedzieć, jakimi posługują się Twoi potencjalni Klienci?
Odezwij się do nas!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Ruch organiczny to fundament skutecznej sprzedaży online. Jak go powiększyć, by przynosił satysfakcjonujące zyski? Przedstawimy Ci kompleksową strategię działań SEO e-commerce dostosowaną do unikalnej specyfiki Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

SEO e-commerce. Dokładnie analizujemy, kompleksowo optymalizujemy i efektywnie pozycjonujemy serwisy e-commerce.
Sprawdź nas!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.