Reklama w social media – jak stworzyć skuteczną kampanię?
Reklama w social media to forma płatnej promocji prowadzona na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn czy YouTube.
SEO dla e-commerce to optymalizacja serwisu, która zwiększa jego widoczność w wyszukiwarce i wspiera sprzedaż, promując kluczowe kategorie ważne dla Twojego biznesu.
Zwiększamy Twoją przewagę konkurencyjną poprzez budowę widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania i sprawne dotarcie do ściśle zdefiniowanych grup odbiorców o największym potencjale zakupowym.
Pozycjonowanie e-commerce pozwala na wzrost sesji organicznych w serwisie. W połączeniu z dobrze opracowanym audytem SXO – analizą użyteczności witryny – oraz przemyślaną optymalizacją ścieżki zakupowej pod zdefiniowane cele biznesowe umożliwia również zwiększyć konwersję. Co za tym idzie: Twój przychód.
Im więcej użytkowników wie o Twoim istnieniu, tym lepsze wyniki sprzedaży masz szansę osiągnąć. Podpowiemy Ci, jak szybko dotrzeć do potencjalnych Klientów.
Skontaktuj się z nami!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
SEO dla e-commerce to w praktyce między innymi:
1.
na witrynie.
2.
fraz kluczowych.
3.
witryny w rankingu Google.
4.
bezpośrednio z kanału SEO.
5.
witryny w naturalnych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania.
6.
wśród wszystkich form promocji strony w Internecie.
Bądź wyraźnie widoczny w sieci i daj się szybko odnaleźć potencjalnym Klientom.
Współpracuj z nami – i uzyskaj najwyższe wśród konkurencji pozycje w rankingu Google na najważniejsze dla Twojego biznesu frazy kluczowe.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!
Rozwój technologii zmienił nawyki zakupowe – większość konsumentów przed podjęciem decyzji o zakupie najpierw korzysta z wyszukiwarki. SEO dla e-commerce, dzięki któremu Twoja witryna wyświetla się na konkretne zapytania wpisywane przez użytkowników, pozwala na sprawne dotarcie do możliwie największej grupy potencjalnych Klientów.
Pracując nad pozycjonowaniem witryn e-commerce, nacisk kładziemy na takie elementy, jak:
1.
Sprawdzamy pod kątem technicznego SEO wszystkie rodzaje podstron, jakie obecne są na witrynie (stronę główną, podstrony produktowe / usługowe, wpisy blogowe). W przypadku bloga, analizujemy również użyteczność i jakość opublikowanych treści. Sprawdzamy poprawność linkowania wewnętrznego, a także strukturę serwisu.
2.
Strategia linkowania e-commerce powstaje na podstawie sezonowego potencjału sprzedażowego najważniejszych kategorii. Wysokiej jakości odnośniki pozyskujemy z rzetelnych domen mocno powiązanych tematycznie z linkowaną kategorią (produktową / usługową).
3.
Wstępnie oceniamy użyteczność witryny, co więcej rekomendujemy przemyślane zmiany, dzięki którym staje się ona przyjazna zarówno użytkownikom, jak i indeksującym ją robotom Google. Wykrywamy i skutecznie naprawiamy wszystkie możliwe błędy UX na stronie – pojawiające się na ścieżce zakupowej klienta.
4.
Co miesiąc wysyłamy raport, gdzie znajdziesz szczegółowe podsumowanie naszych działań – informacje dotyczące pozycji fraz kluczowych, jakości ruchu oraz przychodów uzyskanych bezpośrednio z organicznych (niepłatnych) wyników wyszukiwania.
Zwiększ przychody dzięki dobrej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania i odnieś sukces na rynku e-commerce.
Skontaktuj się z nami!
W ramach SEO dla e-commerce pozycjonujemy witryny internetowe zbudowane na różnych rodzajach systemach zarządzania treścią. W tym: SaaS (pozycjonowanie Shopper, IAI Shop), OpenSource (pozycjonowanie Magento, PrestaShop), WordPress (pozycjonowanie woocommerce). Koszt pozycjonowania sklepu internetowego ustalamy indywidualnie, na etapie oferty.
Ruch organiczny to fundament skutecznej sprzedaży online. Jak go powiększyć, by przynosił satysfakcjonujące zyski? Przedstawimy Ci kompleksową strategię działań SEO e-commerce dostosowaną do unikalnej specyfiki Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
SEO e-commerce. Dokładnie analizujemy, kompleksowo optymalizujemy i efektywnie pozycjonujemy serwisy e-commerce.
Sprawdź nas!
Reklama w social media to forma płatnej promocji prowadzona na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn czy YouTube.
Kampania reklamowa to zintegrowany zespół działań marketingowych, których celem jest osiągnięcie celów marketingowych poprzez dotarcie do docelowej grupy odbiorców.
Marketing relacji to strategia marketingowa stawiająca klienta w centrum uwagi, dążąc do stworzenia głębokiej więzi między marką a konsumentem.