Strategia Contentowa

Kompleksowo opracowujemy sposoby realizacji celów contentowych i wdrażamy działania, które przynoszą korzyści w postaci zwiększenia ruchu organicznego na stronie oraz aktywnego generowania leadów.

Rodzaj i formę treści dostosowujemy zarówno do kanałów komunikacji, jak i preferencji odbiorców.

Sprawdzamy jakie są najlepsze miejsca publikacji konkretnych treści, aby najefektywniej docierać do grup odbiorców.

Poukładana i dostosowana do grupy docelowej komunikacja to klucz do sprawnych działań marketingowych.
Potrzebujesz planu na jej realizację?
Odezwij się do nas!

Kluczowe korzyści

Strategia Contentowa to orientacja na długofalowe działania, które:

1.

Sprowadzają

wartościowych ruch na stronę docelową,

2.

Budują

lepszą widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google,

3.

Kreują i umacniają

ekspercki wizerunek marki,

4.

Budują

lojalność klientów wobec marki,

5.

Gromadzą

stałych klientów wokół marki,

6.

Pozyskują leady

Na podstawie analizy grup docelowych, konkurencji i dotychczasowych treści dobieramy działania, metody i narzędzia zarówno na kanałach własnych, jak i płatnych, optymalizując publikowane treści.

Jak działamy przygotowując strategię contentową?

1.

Wyznaczamy realne i mierzalne cele

dzięki temu wiemy, do czego dążymy. Wyznacznikami są dla nas konkretne wskaźniki, których wzrost wynika z prowadzenia sprawnych działań.

2.

Badamy konkurencję i rynek, do których trafia content firmy.

Sprawdzając jakość publikowanych treści innych marek i aktualnie panujące trendy, dobieramy odpowiednie działania dla Twojego biznesu.

3.

Weryfikujemy dotychczasową działalność contentową firmy.

Analizujemy jej mocne i słabe strony, wyciągając wnioski do dalszych działań.

4.

Budujemy persony - definiujemy profil odbiorcy, do którego trafiają przekazy.

Odpowiadamy sobie na pytania: kim jest nasz odbiorca, czym się zajmuje, jakie ma zwyczaje, w czym możemy mu pomóc, jakimi wartościami się kieruje i czego się obawia. Ułatwia to dotarcie do niego z interesującym komunikatem.

5.

Określamy budżety i zasoby

potrzebne do efektywnego realizowania założonych działań.

Poprzez wytrwałą i rzetelną realizację wyznaczonych działań dążymy do trwałych efektów, widocznych na wskaźnikach KPI.

Strategia Contentowa to klucz do Twoich celów biznesowych. Wypełnij brief i dowiedz się jakie działania powinna wybrać Twoja firma.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Sprawdź nas i zaplanuj swoje działania ze wsparciem profesjonalistów!

Polecają nas

Zwiększ ruch na swojej stronie dzięki kompleksowej Strategii Contentowej.

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.