Audyty contentowe

Publikujesz treści na swojej stronie, dbając jednocześnie o uzupełnianie opisów do kategorii i podkategorii? Prowadzisz bloga? Jesteś aktywny na portalach społecznościowych i innych kanałach komunikacji z klientem?
Audyt contentowy, czyli analiza treści na stronie (on-site), jak i na zewnątrz (off-site) to klucz do optymalizacji Twoich działań!

Sprawdzamy czy publikowane przez Ciebie treści są atrakcyjne dla odbiorców, a także zoptymalizowane pod kątem SEO.

Analiza widoczności i dystrybucji treści da Ci pogląd na to, co robisz dobrze, a także wskaże obszary działania, które wymagają podjęcia - niedużych, lub radykalnych - zmian.

Audyt contentowy to to, czego potrzebujesz?
Nie zwlekaj dłużej i zamów go teraz!

Choć treści audiowizualne, ze względu na atrakcyjną formę zaangażowania zmysłu wzroku i słuchu, są bardzo doceniane przez odbiorców, to podstawowym źródłem komunikacji nadal pozostaje tekst. Taka sytuacja sprawia, że należy skupiać jeszcze większą uwagę na jego trafności oraz wartości dodanej, jaką może stanowić dla czytelników.

Obecnie, coraz więcej firm kieruje swoje działania w poprawę jakości tworzonych tekstów. Aby dowiedzieć się, nad czym muszą pracować, aby ich treści przynosiły realne korzyści, często decydują się na poddanie ich dogłębnej analizie.

Jakie zagadnienia porusza audyt content marketingu?

1.

Optymalizacja tekstów pod kątem SEO

możliwości osiągnięcia przez witrynę jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki.

2.

Nasycenie frazami kluczowymi

częstotliwość pojawiania się fraz w danej treści, w stosunku do jej całości.

3.

Linkbuilding

optymalizacja witryny dla wyszukiwarek przez wartościowe pod kątem merytorycznym “odsyłacze”.

4.

Linkowanie wewnętrzne

odnośniki znajdujące się na danej stronie internetowej, ułatwiające użytkownikom nawigację.

5.

Kanibalizacja słów kluczowych

walka podstron zoptymalizowanych na to samo słowo kluczowe.

6.

Topical authority

wyróżnienie strony w rankingu przez wyszukiwarkę dzięki wartościowemu contentowi, ściśle związanym z tematyką strony.

Odpowiednie działania contentowe przekładają się na wymierne zyski.
Jeśli Twoje działania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów - treści wymagają audytu.

Dokument, który powstaje w wyniku przeprowadzonego audytu, zawiera informacje na temat popełnianych przez Ciebie błędów w różnych obszarach działalności contentowej.
Jednak to nie jest wszystko!
Wiemy, że równie cenne (o ile nie cenniejsze!) są rady i wskazówki jak tych błędów unikać, dlatego skupiamy na nich ogromną uwagę, abyś realnie skorzystał z audytu treści na swojej stronie. Przekażemy Ci wiedzę i zbiór dobrych praktyk - dzięki tej wiedzy zrozumiesz istotę działań w obszarze contentu i wzniesiesz swoją firmę na wyżyny.

Nie błądź dłużej po otchłani nieskutecznego content marketingu.
Skontaktuj się z nami, a podpowiemy Ci na co musisz zwrócić uwagę tworząc treści na swoją witrynę.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.


Przeprowadzimy kompleksowy audyt treści na stronie i pomożemy Ci w optymalizacji contentu. Skontaktuj się z nami!

Polecają nas


Dołącz do firm, które sprawnie planują swoje działania contentowe i zawalcz o lepszą pozycję swojego biznesu na tle konkurencji!
Sprawdź naszą ofertę!

 

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.